Chat
και προσοχη οχι κυαλια, υπαρχει κινδυνος ανακοπης
Αυτο το λινγκ που ανεβαζεις τι ειναξ ?
Μπουμερ αλερτ
νορβηγια
2-0
χαλαντ
πλιτς
Τούμπανο θα αυγατισω το 500αρι
θα χεστουμε στο 500ρικο
Χαχαχα
κατω απο 100 μετρα οπου φυγκυν φυγκυν
Άλλο ένα γκολακι και παίρνω 150 ευρουλακια
Κοεοιδευεισ με μια σιγουρια σαν να με γνωριζεις φιλε
Ετσι χαιρεσται εδω μαλλον
εσυ δεν εισαι με μυτη μπροστα;
Χαίρεστε*
150 θα εβαζα το οβερ 2.5 και θα επαιρνα λιγο παραπανω
1.65
Το ειχε
Φίλε μου εγώ δεν είμαι κροίσος. Παίζω με λίγα που για μένα είναι πολλά
Για να μη γκρινιάζω μετά ότι είναι στημένα
Οι κρισοι δεν παιζουν
Κροίσοι*
Στοιχημα
500 ευρω σε οβερ
Ποσο χρονων εισαι ?
Οπότε πως εξηγείς το ότι δεν είσαι κροίσος αλλά εχωσες 500 στο ο3.5, δεν βγήκε και άρα ήταν στημένο;
Πόσο με κάνεις;
νορβηγγια 2-1
Ταμειακι
γκολαρα
Κατω απο 30
Σιγουρα
Έχεις άλλη μια ευκαιρία
Δεν ξερω
Πεσ
Ξέρεις τι; Έχω ψαρωσει τωρα και δε σου λέω
Ρε ζιππο κερνα ένα σκριν ρε φίλε
Εκλασα στο γέλιο πριν
😛
3-1
νορβηγια
χαλαντ
Ωραίο γκολακι
Πόσο παιχταρας είναι αυτός ρε
βζιουμ
Παιδιά Νορβηγία τη βλέπω να πηγαίνει μακρυά
Είναι γκολτζης τι να πούμε
Φουλ
Έτσι ήμουν κι εγώ στα νιάτα μου, έβρισκα με μεγάλη ευκολία δίχτυα
κατω ομως απο 100 μετρα μη συναντησει τον τζορτζ jenk
ωραιο γκολετο
αλλα ιμπρα
λ*\
Είναι τυπαρας
Και μοσχάρι είναι σε δομή, και ταχυτατος
Τι θα φάμε τώρα είναι το θέμα
αντε παλι χαχαχα
Χαχαχααχ
αφου δε θα παρεις σπαγκο
Ρε παίρνω χαλαρά απλώς το θέμα είναι η ώρα
Για ντελιβερι
τι εχει η ωρα;
μουντιαλ καλοκαιρι
Πρώτα από όλα θα χτυπήσει κουδούνι και θα ξυπνήσει η οικογένεια και δεν θέλω τέτοια ώρα να μπει μέσα στην πολυκατοικία τέτοιος τύπος
εκτος εαν εκει στο χωριο του φαληρου εχουν κλεισει χαχαχα
Λολ
γραψε μη χτυπησεις κουδουνι , παρε τηλ και θα κατεβω
Λες; Θα το κάνει όμως;
η δικαιολογια ειναι σαν την κλτρπδ, ολοι εχουν μία
φυσικα θα το κανει
Η γνώμη *
Οκ μπαίνω εφοοδ
βουρ στον πατσα
δε θα παρει να ξερετε, ετσι κανει παντα
χαχα
καιμε σαλιο τζαμπα
Εάν είναι σωστός θα πάρει και μπουρμπουρι ο πακις
Χαχααχααχαχα
ο πακις ειναι σπαθι
Για πες μας καμιά δίαιτα 🤣🤣🤣
χαιδευτικα τον λεμε Τούκο
διαιτα δεν εχω μαντηλι να κλαψω
η καλυτερη
ποτε θα δειξει κανα δελτιο ο λουκι να μας δει κι ο θεος
που ειναι ο τζορτζ;
ψαχνει στη γιαγια αν βρει κανα 2υερω
τον τσακισε η γαλλια
γονατισε ο ανθρωπος
Στημένο λέει δεν βάλανε έξι γκολ
εβαλε 5 παρει αεροσκαφος
Χαχαχα
φανταζοταν διακοπες στο μπαλι
ας τα βαζε στη νορβηγια
Πότε παίζει Νορβηγία Γαλλία; Εκεί θα γίνει μακελειό
Έχει κι άλλο ματς καλή φάση
ανατριχιασα ρε εντεγκαρντ αρχηγαρα κανονιερη
ωρα για υπνο
06:15- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Χαχαχαχα
Φίλε το έβλεπα να έρχεται, έμπαινες με χειρόφρενα