Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
jenk

Σωστός

Mik92

Άλλος ζογκλερ

Ρομπίνιο όταν ήταν μικρός

jenk

Δεν μπορώ να χωνέψω τη μλκ που έκανα με την Αγγλία απόψε

Mik92

Και γω αυτήν έχασα στο καινούργιο

Πήρα 800 ευρώ και ρίχνω 50 ευρώ μετά

jenk

Δεν την χωνευα ποτέ μου την Αγγλία

Mik92

Αντριάνο

Τί παίχτης στα καλά του στην Ίντερ

Tipster_Mundial26

Και αυριο μερα ειναι Μικ

Mik92

Τί χαλλαντ και μπαμπε

jenk

Ναι φίλε σοβαροί παίχτες έχουμε δει πολύ ωραία μπάλα

Mik92

Αν δείτε στο ίντερνετ έχουμε παίξει το 2005 με Βραζιλία η εθνική μας

Και μας βάζει ο Αντριάνο ένα σουτ από 35 μέτρα

Confederation cup

Tipster_Mundial26

Σημερα ιζον 3 βαθμους του δως μας σημερα το εργοτελης

jenk

Τι κάνουνε ρε

Τι κάνουνε...

Tipster_Mundial26

Τελευται στιγμη τελευται φαση εμενα δεν μου δινει πεναλτυ

Πως γεν αυτο ; το ομαδα ειναι ολοι χαρουμενοι ανεβηκαμε κατηγορια φα παμε ολοι διακοπες

jenk

Βάλε ρε Γκάνα ένα γκολ σε παρακαλω

Tipster_Mundial26

Το ολυμπιακος βολου ειναι μεγαλη ομαδα

sifis

tipster ti pineis k den mas dineis?

Tipster_Mundial26

Σκανκ

Scorpio01

Τα είπαμε από το 15'ο λεπτό. Το ΝΟΥ ΣΑΣ!!! Τι δε κατάλαβες? Ομαδάρα η Γκάνα....... Τετοια ματς θέλω καθε ημερα που να φαινονται από χιλιομετρα.

jenk

Μπράβο φίλε μου

Προσωπικά τα σπασα τα μούτρα μου πολύ

Tipster_Mundial26

Αχμετ σου ειπαμε οχι αλλιν

Scorpio01

Πιο μετά θα ρεφάρεις που δε θα μπορουν να κανουν τετοια σκηνικά.........

Mik92

Από το ημίχρονο φάνηκε το 0-0

Και γω το είδα γι'αυτό δεν έπαιξα τίποτα

jenk

Ισχύει ρε παιδιά ήταν κουτσό το παιχνίδι αλλά είχα ήδη χάσει αρκετά και είπα μπας και αλλάξει τίποτα και σώσω κάτι

Τεσπά μλκ μου

Τώρα με Κροατία πάω για οβερ και Κολομβία οβερ ενάμιση ότι έμεινε και βλέπουμε

Έχετε καμία έμπνευση κανείς για τα επόμενα;

Mik92

Θα βγούνε λογικά

Οβερ

Λίγο την Κολομβία φοβάμαι μην κλειστεί το Κονγκό

jenk

Για να δουμε

Mik92

Την Κολομβία πρόσεξε εγώ θα το κοιτάξω λίγο πάλι

jenk

Αυτό κοιτάζω τώρα

giotis

Ύπνο νωρίς

Mik92

Γιατί η Κολομβία έφαγε γκολ από το αμπαλο ουζμπεκ

Και τρια που έβαλε σιγά την ομάδα

Το Κονγκό είναι καλύτερη ομάδα α

Σε σχέση με το Ουζμπεκιστάν εννοώ

jenk

Κάνα Χ μήπως έρθει αυτό

Ναι κατάλαβα τι λες

Mik92

Υπάρχει πιθανότητα

jenk

Κάνα 1-1 ίσως

Mik92

Παίξε Κροατία

Και βάλε οβερ κρισιουμα

jenk

Λες;

Mik92

Μην σε πάρω στον λαιμο αλλά εγώ αυτό λέω

Από την Κολομβία μαρεσει περισσότερο

jenk

Όχι τι να με πάρεις στο λαιμό σου έτσι κι αλλιώς το οβερ θα το έριχνα

Mik92

Ναι και γω έτσι έλεγα πριν λίγες ώρες για Κολομβία

jenk

Και βλέπουμε

Mik92

Το ξανασκέφτηκα ομως

Δεν θα την παίξω οβερ την κολο

jenk

Οκ οκ

Mik92

Γενικά δεν θα παίξω καθόλου τον αγώνα

giotis

Τι επιστήμονες είναι. Αργούν επίτηδες την ανάληψη για να την ακυρώσεις να τα παίξεις και να τα χάσεις

Mik92

Είναι παράξενος

Αχαχαχ

Γιατί ρε συ

Εμένα σε 2 με 5 λεπτά είναι τράπεζα

giotis

Να μπω τώρα live chat να τα ακούσουν;

Mik92

Στην κάρτα μπαίνουν σε δευτερόλεπτα

giotis

Η Νόβι σε μένα αργεί πολύ πλέον

Mik92

Τί ανάληψη έκανες;

Τράπεζα;

giotis

Στο paysafe account

θέλουν τον ίδιο τρόπο που έγινε η κατάθεση

Οι αλήτες

Mik92

Και εκεί εγώ που έστειλα μπήκαν σε λίγα λεπτά

giotis

Εγώ περίμενα 7 ώρες

Mik92

Ναι αλλά με paysafe μπορείς είτε με τράπεζα είτε με paysafecard ανάληψη

giotis

Το δοκίμασα και μου την ακύρωσαν μόνοι τους

Οι κλέφτες

Mik92

Πώς γίνεται αυτό;

Δεν έχεις κάνει επικύρωση στοιχείων

giotis

Όλα τακτοποιημένα είναι

ταυτοποιημενα

Mik92

Τί να σου πω

Μου φαίνεται παράξενο

Εμένα σου λέω το πολύ 5-10 λεπτά μαξ

Δες στο email σου

Πάμε τώρα με αρρώστια Κροατία

Tipster_Mundial26

Μου πέρασε ενα φιλος με ιρις 200 ευρω

Τα μπουμπουνισα 2 Κροατία

Αν δεν τι θα κανω...

jenk

Έριξα Κροατία οβερ

Και Κολομβία Κονγκό Mik έπαιξα δύο δελτία.

Ένα 1-1 και ένα 0-2

Ειδωμεν.

Mik92

Σκορ έπαιξες;

Η Κροατία θα βγει

Κολομβία έβαλες σκορ?

jenk

Κολομβία σκορ

02:12
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.