Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
Despotis

Εγώ το έχω πει εξαρχής βλέπω Ολλανδία να φτάνει μέχρι τους 8 και βλέπουμε... μπορεί κ ημιτελικά

Beterminator

Έπρεπε να σκεφτεί και το γόητρο της οναδας

ομαδας

Despotis

Άμυνα της πλάκας ειδικά στο 1-3

Lazaros

Λογικά θα είναι το τελευταίο Μουντιάλ του Ρονάλντο, οπότε θα θέλει να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται

Η Ολλανδία θα πρέπει να περάσει το Μαρόκο

Η Πορτογαλία θα παίξει με Ισπανια στους 16

Tipster_Mundial26

Θα τα ρουφηξει ο Ελ καμπι

Μετα με ποιν παιζει η Ολλανδία ;

MediuM

Άλλο ένα γκολ κ πάμε ταμείο

Γκολ γκολ 2/2 και 4.5 μαζί όλα

Despotis

Εννοείται ότι είναι οι τελευταίοι γενικά αγώνες του CR

Πόσοι ακόμα με την Εθνική 7-8-9-10 ??

MediuM

Ο ολισε γκολ ή ασίστ πάω κι άλλο ταμείο μπετ μπιλντερ 6 απόδοση

Despotis

Ναι έδειξες δελτίο

Lazaros

Η Ολλανδία εάν περάσει το Μαρόκο, θα παίξει με τον νικητή Ν.Αφρικη/Καναδα

MediuM

Ντεζιρε γκολ η ασίστ πιάνω κι 3ο δελτίο κύριοι

Θα σας τα δείξω όλα αν τα πιάσω

Μιλάμε με αποδείξεις

Despotis

Καναδά ΗΠΑ λογικό τους σπρώχνουν κ λίγο

Έτσι

MediuM

Πέναλτι Νορβηγία

Lazaros

Εγώ πιστεύω ότι η Ολλανδία θα χάσει από το Μαρόκο

MediuM

Με το 4.5 και διπλό άρα πιάνουμε 8 απόδοση δελτίο

Και γω Μαροκο στηρίζω έχω πει θα το σηκώσει Μαροκο η Πορτογαλία

Το Μαροκο το έπαιξα με 41 απόδοση

Το πιάσε χαχαχα

sifis

to xase o lakamas

Tipster_Mundial26

Για πλάκα το σηκώνει η Ολλανδία όλοι θα παιξουν γαλλια ισπανια αργεντινή

Beterminator

Αν ήταν ο Haland θα το είχε βαλει

Ελεος

MediuM

Ναι τον είχα σκόρερ ..

Lazaros

Βλακεία που δεν βάζει Χαλαντ. Εάν κέρδιζε η Νορβηγία θα έπαιζε με Σουηδία, ενώ τώρα θα παίξει με Μαροκο

Η Σενεγάλη δεν θα κάνει οβερ και θα μου κάψει το παρολι

Beterminator

Αν παίξει με Μαρόκο, οι πιθανότητες είναι 60-40 υπέρ του Μαρόκο! Κατά την γνώμη μου! Με Σουηδία θα είναι 70-30 υπέρ Νορβηγιας

Lazaros

Συμφωνω

Το Μαρόκο παίζει καλα

Tomas777

Ο αγώνας Σενεγάλη - Ιράκ δεν βλέπετε.Συνεχεια λάθος πάσες κ από τις δύο ομάδες

Lazaros

Η Σουηδία είναι αδυναμη

Beterminator

Εντελώς αμπαλοι και οι 2! Ο μονόφθαλμος είναι η Σενεγάλη και ο τυφλός το Ιράκ! Λέει το ρητό, στους τυφλούς κερδίζει ο μονόφθαλμος 😂

Ναι το Μαρόκο είναι πολύ σοβαρή ομάδα!

Gagas

Το βάλε η Σενεγάλη

2-0

Lazaros

Δυστυχώς το Μαρόκο θα βρει στον δρόμο του Γαλλία/Γερμανία και εάν περάσει θα βρει Πορτογαλία/Ισπανια

Gagas

Και 3-0 στο 80

Οι άλλοι είναι ντιπ χαλια

Tomas777

Οι Σενεγαλέζοι ξύπνησαν

Gagas

Να και το 3-0 νωρίς νωρις

Tomas777

3-0 στο 60'

Παραλίγο 4-0

Έρχεται κ το τέταρτο

Beterminator

Περάσανε στους 32 αν δεν γίνει κάτι κουλο στους άλλους αγώνες των άλλων ομίλων...

Άσσο μια οβερ 1.5 είχε φανταστείτε μόνο 1.32.... Αν δεν έβγαινε και αυτό...

Άσσο και οβερ 1.5 ήθελα να γραψω

MediuM

Ξενερα αν δεν μπει άλλο γκολ

Beterminator

Κοίταξε με 4-0 θα είναι ακόμα πιο σίγουρο να περάσουν αλλά δεν ξέρω μήπως τώρα παίξουν άμυνα μην φάνε κάνα γκολ στο ξεκαρφωτο... Αν το έπαιξες ο3.5

εύχομαι να βγει! 😁

Tomas777

Να κ το τέταρτο

MediuM

Ένα γκολ μωρεε βάλτε

Tomas777

Μέχρι να λήξει ο αγώνας έχουν χρόνο ακόμα για πέμπτο

MediuM

Δεν παίζουν μπάλα στο 2ο ημίχρονο

Τους είπαν στο ημίχρονο κοψτε…. Όποιος βλέπει τον αγώνα φαίνεται

Πριν λίγο η φάση ήταν γκολ κ δεν το έκανε ενώ μπορούσε

Tomas777

Η Γαλλία έμεινε στα 3 γκολ

Tipster_Mundial26

Όποιος θελει παιζει 4 υνδερ τα υπόλοιπα

MediuM

Το πιο βαρετό δεύτερο ημίχρονο

Τους είπαν κοψτε μη βάζετε άλλο γκολ βγάζει μάτι μάγκες αν βλέπετε το ματς

Δεν παίζουν μπάλα

Tomas777

Να κ το πέμπτο

Πάμε για το έκτο

MediuM

Δείτε πώς παίζουν

Πείτε μου μετά ότι δεν είναι μιλημενα

Είναι πολλά τα λεφτά ..φόρτωσαν όλοι οβερ 4.5 κλπ κ τους είπαν κοψτε μην βάζετε αλλλο γκολ

Tipster_Mundial26

Πληρώθηκε κόσμος με αυτά των 10

Ετοιμαζοντε μπόμπες αργότερα

Tomas777

Αυτοί πού παίζουν μπάλα έγιναν βαρετοί.Και αυτοί πού δεν έπαιζαν μπάλα βάζουν γκολ

Tipster_Mundial26

Αξίζει το βελγιο υνδερ 3,5 χωρίς σημείο ! Και τα άλλα 3 παιχνίδια κόντρα με διπλές σε σύστημα 2,3,4

MediuM

1-4 απίστευτο

Tomas777

Ξύπνησε η Γαλλία

MediuM

Ταμείο

Despotis

Μπράβο Γιώργο!

MediuM

Ο ραγιαν τώρα αν έκανε ασίστ έπιανα και 3ο δελτίο

Έπιασα 2 δελτία σας στέλνω

https://ibb.co/jvrMPX8W

Despotis

η χειρότερη ομάδα το Ιράκ 3 ήττες τέρματα 1-12

MediuM

https://ibb.co/60W5Wmpd

Καλό βράδυ κύριοι

Despotis

Καλιφαγωτα

Ο

Cila

pos thn blepetai thn ispania

??

MediuM

Διπλό

Cila

thn aigipto thn exw over 1.5 hmixrono kai ispania kai over 2.5

MediuM

Και αντερ 3.5

Αίγυπτο χ

Ακρωτήρι αντερ

Βέλγιο οβερ 4αδα

Cila

pisteuetai thn aigipto over 1.5 hmixrono?

Baller

Δύσκολο

walkingonadream

ουρουγουαη 1χ

01:39
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.