Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
Zippo

sjk

σουππερΝοβα οκ

ιλβ οκ

στοχολμ

εριξα ποα 2 ακομξ στα τσοκινγκ σουπερΝοβα2 χαγκελμαν κιελσας κοκολα που ειναι ημχρ τωρα

τσοκινγκ

εκαμα ελληνικο

σουπερΝοβα

κοκολα

χονεφος

χελεγκμαν

σουπερΝοβα2 οκ

κοκολα οκ

Leo7

Παιδιά βλέπετε under3,5αργεντινη,και 2εως3 Αυστρία Πορτογαλία x,

Zippo

χελεγκμαν οκ

απο 1 στα τσοκινγκ και κιεσλας θελω για ταμειο

κιελσας οκ

ελα ρε κινεζο κολλησετο

τσοκινγκ οκ

τ ακυρωσε

6αδα τα νορβηγικα

2,5 και 3,5

χαουγκενσουντ

μος

χαουγκενσουντ* κονγκσιβινγκερ

στρομεν

χοντ

σταμπαεκ

λιν

κονγκσιβινκερ

σταμπαεκ

κοκκ κονγκσβινγκερ

λιν οκ

στρομεν οκ

χαουγκενσουντ οκ

χαουγκενσουντ 3,5 οκ

Epivitoras

Πως παρασύρθηκα έτσι και έπαιξα το φιλικό της Λουκέρνης

Zippo

ασανε

λιν 3,5 οκ

σαντνες

σαντνες

στρομεν 3,5 οκ

σαντνες οκ

2 ασανε και 1 σταμπαεκ θεμε

Epivitoras

Η Ελιμαι θα νικήσει ή μας κοροϊδεύει;

Η καραμπαχ γιατί αργεί να σκοράρει;

Zippo

ασανε

απο 1 ασανε και σταμπαεκ θεμε

ασανε οκ

χαθηκε για 1 στην σταμπαεκ 2-0 απ το 32΄

ρεζενκε σιαουλιαι2 ντορντικ σουντσβαλ αρλαντα απο 2 ακομη

MediuM

Έριξα έναν ύπνο 3 ώρες

Αύριο γυρίζουμε Αθήνα πως πέρασαν οι μέρες ρε φίλε

Zippo

ελα για ψησιμο τωρα που ξεκινησε η ζεστη

MediuM

Αστα από 5 Ιουλίου δουλεύω

Ξανά Νοέμβριο άδεια

Zippo

οντεβολντ

εστερσουντ

ντορντινγ οκ

akis

περνανε οι ερμες

Zippo

γκροτα

αρλαντα

αλμπερτς

σουντσβαλ οκ

νιουΤζερσει

ρεζενκε οκ

νιουΤζερσει οκ

βολσουνγκουρ οκ

Epivitoras

Αν δεν πάω ταμείο σήμερα δεν ξαναπαιζω μουντιαλ

MediuM

Πως γίνεται να μην πληρώθηκες χθες ρε φίλε θα μας τρελάνεις

Όλος ο πλανήτης ταμείο πήγε

Epivitoras

Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονομικά σας πάνε καλα

Tomas777

Δεν πάνε όλοι ταμείο φίλε.Λιγοι τυχεροί πάνε ταμείο.Ουτε εγώ πήγα ταμείο

Epivitoras

Εγώ είμαι σε άθλια κατάσταση και η τελευταία μου ευκαιρία είναι σημερα

Tomas777

Ταμείο πάνε όσοι παίζουν online.Οσοι παίζουν μέσω ΟΠΑΠ παίρνουν το τρίτο το μακρύτερο

Epivitoras

Εγώ έχω προσέξει πως ταμείο πάνε όσοι εχουνε λεφτα

Tomas777

Και αυτό παίζει πολύ

Τώρα τελευταία εγώ παίζω ημίχρονα τελικά.Τρεις αγώνες με ελάχιστο λεφτά

MediuM

Δώρο ήταν χθες η Γαλλία έπρεπε να πληρωθείτε όλοι

Γκολ γκολ , οβερ , διπλό , ασιστ μπαμπε, γκολ ντεμπελε τόσες επιλογές υπήρχαν

Tomas777

Έπαιξες on-line;

MediuM

Ισπανία το ίδιο διπλό

Epivitoras

Εχεις λεφτά;

MediuM

Βέλγιο διπλό κ οβερ όλα ήρθαν ωραία

Στην βετ παίζω

Εγώ έπιασα 3 δελτία 6,8,13 απόδοση

Tomas777

Άρα online

Epivitoras

Αρα έχεις και λεφτα

MediuM

Τι λεφτά ρε φίλε δεν παίζω με 50αρικα

Ακόμη και 2€ να έβαζες στο καθένα έπαιρνες 60€ περίπου

Tomas777

Στο on-line παίζεις με δεκαδικά κ εικοσαρικα

MediuM

Εγώ όχι

Το πολύ 2€

Tomas777

Τότε πρέπει να είσαι πολύ κολοφαρδος

Epivitoras

Ναι αλλά γενικά έχεις λεφτα

Tomas777

Με δύο ευρώ δεν παίρνεις λεφτά

Epivitoras

Γι αυτό η τύχη είναι μαζί σου

Tomas777

Εμείς οι μπατιριδες πρέπει να κάνουμε κόμμα

Epivitoras

Ρωτήστε και μας τους φτωχούς τι περνάμε

Δεν έχουμε λεφτά να πάμε ένα τριήμερο στην Μύκονο σαν κανονικοί άνθρωποι

20:42
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.