Chat
Ευχαριστω φιλε μου να εισαι καλα
Υπάρχουν ακόμα δοτικοί άνθρωποι...
Να στα δώσει η εταιρεία που παίζεις επί 100000
Πάμε μπαλκόνι πριν βγει ο κόσμος έξω
Νοβιμπετ παίζω
Κάποτε είχα μπετ365
Νόβι κι εγώ 🙂
Νέα Ζηλανδία μήπως
ζιλανδια
Η μπετ με έκλεισε
η*
1-0
βζιουμ
Πάμε
μικ
Τα έριξα στο διπλό
Ρε χαζε παίζω 1 και συ διπλό
Κόντρα με πας χαχα
Χαχαχααχααχ
Ζιππο εσύ παίξτο Χ
Σ λέω να παίζεις γκολ καλύτερα
Και οβερ το έχω παίξει
Τα σημεία είναι πιο δύσκολα
Ε μπας και τα ανεβάσω ρε φίλε...
3 απόδοση το πήρα
σανΑντονιο
Σόρρυ που σε πήγα κόντρα δεν ήξερα αλλά εγώ έτσι παίζω ανατροπές
ελα 1 γκολ στην αναπολις τωρα και στην χιγγινς
Ααα το έριξες μετά το γκολ διπλό εννοείς
χιγγινς
Δεν με πειράζει αρκεί να βγεί ημίχρονο ασσο
Και Χίγκινς οβερ
Ναι
Μετά το ημίχρονο ας κερδίσει η Αίγυπτος να βγάλω και το οβερ
ροιαλς ΟΚ
βιρτζινια
θελω απο 1 αναπολις χιγγινς και ζηλανδια
αναπολις οκ
Πληρώθηκα παλι
Η Χίγκινς στο άλλο που έπαιζα θέλω ένα γκολ αλλά δεν τους βλέπω
+685 ευρώ από την Ζηλανδία ημίχρονο μαζί με την Ουρουγουάη που το είχα
Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονομικά σας πάνε καλα
καλη βδομαδα
Πέρασε το Χ Ουρουγουάης
Χάσαμε το Χ ημίχρονο στο 51 έλεος
Πάμε στους καταράκτες σήμερα
Ας φάμε το πρωινό μας
Έχει υπέροχη θέα την θάλασσα είμαστε στο 5ο όροφο
Η θάλασσα είναι στα 50 μέτρα
μην γραφεις τετοια κλαιει ο δηθεν μαγκας
Καλησπέρα
Γεια σας παίδες,θα έκλεινα με συν 300 ακόμη χθές αλλά η Higgins δεν μας έδωσε το οβερ , έπιασα την Αίγυπτο όμως. Δεν πειράζει
Πάμε σήμερα να δούμε
Καλησπέρα παιδιά
Καλή τύχη σε όλους
Γαμώ τα νεκρά του Βέλγου
Έλα Μλκ είναι στημένοι μπάσταρδοι Μλκ
Αηδία μόνο εσένα μωρή ταναπου ντε Μπρούινε
Να σου πεθάνει το ξανθό το αγγελούδι σου γαμώ στημένη καρκιναρια
μπαν
Να σου πεθάνει το παιδί κι εσένα βρε βλάκα
Άιντε μλκ έχει νεύρα ο κόσμος επειδή είστε όλοι μαζί με Μαρινάκη και ΚΛΟΠΑΠ μλκ
δρομο σκπδ
Γαμώ τον πρόεδρο σου και τον κλοπαπ
Να τα φάτε τα λεφτά που βγάλατε χτες με τους " αναλυτές" σας
Σε κηδείες γαμώ τα νεκρά σας
Άιντε μλκς
Γαμώ εσένα και τους αναλυτες σου Μλκ όλους και αν έχετε θέμα έλα βρε μου ip
Να σας γαμησω από κοντά και εσένα και τον κάθε -ακη
Βαλτοί του ΚΛΟΠΑΠ μλκ λέτε πίπες Μλκ για να χάνει λεφτά ο κόσμος
Γιατί οι αναλυτές σου ρε βλάκα λένε 4-6 γκολ και οχι οβερ ε3,5
αργεντινη σημερα με το μαλακο ο ασσος
Αυτό δηλαδή ΔΕΝ επιβεβαιώνει ότι είστε όλα μαζι στο άρμα του κάθε @@@ νακη
θα τη ριξω χ
Ρώτα τον πρόεσρο απ' το ΠΨ
Τι θα έρθει
Νομίζεις το βόιδι δεν ξέρει ε
Οβερ μίσος τόνος πρέζα πόσο έχει.φιλε
μαζι με νορβηγια χ/2 δ.ε & γαλλια 2-3 γκολ
Τώρα γυρίσαμε απ το ποτάμι δρυμώνα
Ωραία ήταν άξιζε η μια ώρα απόσταση
Θα δω ματς σε λίγο
Ψήφισα ματς
Αργεντινή Χ..
Γαλλία Οβερ 3.5
Νορβηγία 1Χ
11 απόδοση
Καλησπέρα παιδιά
εγώ έριξα 3 άσσους και όβερ και ό,τι γινει δεν μου παει ψυχη να παιξω κατι αλλο. Αν τον πιω τον ηπια. Βλεπουμε
Καλή τύχη σε όλους
Αργεντινή είναι ύπουλο
Ψιλά ο άσσος για Χ πάει τους βολεύει
Μάγκες ούτε εγώ είμαι καλά οικονομικά και τωρα που φτάνουμε προς το τελος του μήνα σφίγγει ο κλοιός
Είναι δυσκολο
Η Αργεντινή καλύτερα είναι να την παίξετε γκολ
Μην πάτε σε σημείο
Εγώ γκολακια έπαιξα
Και στην Γαλλία
17:35- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Γιοτι όλα καλά εεε;
😎😎😎