Chat
Ουζμπεκισταν έβαλε γκολ;
Άντε να βάλει κ η Κολομβία ένα γκολ
κογκο
Ισοφάρισε το Κονγκό
ακυρο κογκο
Και όμως θα ισοφάριση προς το τέλος του πρώτου ημιχρόνου
Η Κολομβία παίζει πολύ δυναμικά
Τραγικη η Πορτογαλία μάγκες κρίμα που φτάσαμε ως εδώ και να πάμε κουβα
Δεν ξέρω αν θα το αντεξω
Tomas μηπως σου ειπαν πως θα φαει κ δευτερο το κογκο ...κ δεν το πιασες καλα?
ριβερλαιτ
ντελαγουερ
Κονγκό ομαδάρα για κάποιους κ ποια Κολομβία μάλλον είστε αμπαλοι μερικοί με το Κονγκό ακύρωσαν 3 γκολ στην Κολομβία κ είχε 20 φάσεις
Αν πάω κουβά από Πορτογαλία πάλι θα τρελαθω
Εχει πατραβηξει το αστείο
Άντε ρε Πορτογαλία σε παρακαλώ
Στο ίδιο έργο θεατές μαγκες
Απογοήτευση η πορτογαλια
Μακάρι ο θεός να κάνει κάποιο θαυμα
Γεια σας
Το έβαλε το Κονγκό δεν το πρόλαβα
Καλά κι εγώ κάθομαι και το σκέφτομαι τόση ώρα
Λέτε να γίνει και άσσος τώρα;
Είναι κανείς εδώ;
Οκ μπήκα 1.5 ομάδος πάμε για την πρόκριση
Πιστεύω θα προκριθεί το Κονγκό
Για να γίνει αυτό πρέπει να πιάσουμε το στοίχημα
Θα το πιάσουμε.
😉
ΤαμειοΤαμείο
💦
Που το ειδαν το οφφσαιντ αυτη;
βρωμα φιφα καθαροτατο
Ουτε επαναληψη δεν το δειχννουν ν μας δεινουν που ειναι το οφφσαιντ της κολο
Τα ποιο στυμενα
τοσα 0-0 ηρθαν σας φαινεται λογικο?
Να μας δεινουν μ της γραμμες που ητα. Τ αρχιδια
Η Κολομβία σφαγιάστηκε από την διαιτησία έπρεπε να κερδίσει
μυτη του παπουτσιου γελαω
ετσι ειμαστε τωρα
https://postimg.cc/mPQBwD9y
https://postimg.cc/fSth0TZ9
αλεγρια οκ
2-2 αλγερια. Βαλε γκολ
https://postimg.cc/MnYgHjVz
Τους γμσες
μεσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
μεσσσσσσσσσσσσσσσσσσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι μεσι μεσιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
γκολλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ
https://youtu.be/px7e4sn3iEw
πλιτς πλιτς 💦
Στημένο να μείνει έξω το Ιράν στημένο χ
Τώρα μένει έξω η Αυστρία;;
Πρώτη φορά βλέπω τόσο στημένο ματς στην τηλεόραση
3-3 στημένο
Πες τα , για να μην τα λέω μόνο εγώ
Χ το παιζω τη στημενο 1000 ευρω κερδιζω
Χαχαχαχαχα ρε τη κάνουν οι υπνοι
Κι εγώ έκανα ταμείο σε αυτό το παιχνίδι αλλά φάνηκε ότι ήταν φτιαχτό για να περάσουν
Γνώμη μου , εσείς πιστέψτε ότι θέλετε
Ωραίο ματς γελάσαμε στο τελος
Ρε την Αλγερία
Χ το περιμέναμε αλλά όχι με τόσα γκολ
Πολλά γκολ χθες
Over η Αλγερία 3.4
Άντε γειά 😅 ταμείο
ο μικ μεσα στη βδομαδα εχει κερδσει 50 χιλιαρικα μπραβο του
Ο κουβάς απ την Πορτογαλία πόνεσε πολυ
Χαχα
Αναχωρούμε σε λίγο για Αθήνα
9 στι; 10 απο αφρικη 5 στις 6 ν αμερικα μονο 2 απο ασια
13 ευρωπη και οι διοργανωτες
Αδικη ζωη
καλημέρα πολλά γκολ χτες (δηλ το ξημέρωμα)
Αργεντινή Βέλγιο σκότωσαν τα θηριά χαχα
αφού πήγε κ η Ιορδανία μουντιάλ η επιστήμη σηκωυτα χερια ψηλα
σηκωνει*
h iordania μα χαρα ηταν να μιλαγες για ιρακ αιτη να το καταλαβω
Φιλοι καλημερα. Σε ποσους αγωνες ληγει το ΜΑΡΟΚΟ Μπότολα Προ 1: Ειμαστε κοντα στο τελος: Ευχαριστω
σε 3
Ευχαριστω Ακι. Δηλαδη 28η σημερα, 29η 30η
ναι
Δινουν ευρω οι τελευταιες
αν εχουμε μυτηηηηηηη
εχω συναχι
περαστικα .... μεχρι την τελευταιααα με υγεια χμμμμ
χχαχχαχα σου απαντησα στη μυτη
καλως... πολυ καλός
ειδικα απο Ακι θα περιμενω προτασεις
Life is a long song
χαχα η Σάρα κ η Μάρα στο Μουντιάλ
σε λίγο θα παίξουν κ οι Σεϋχέλλες
akoyse to
ακουσε το
οτι πεις μαξ χαχαχαχ ειδαμε τουρκους ουρουγουαη και τσεχια
11:55- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
ντελαγουερ
ντελαγυερ οκ
ουζμπεκισατν
μινεαπολις
αλλο ενα εδω και παμε ταμειο