Chat
Ε οχι και να χανει απο τον ισημερινό
Ντροπη
Γιατί ντροπή; Τον είδες τον αγώνα; Τρομεροί ήταν
Άσσος Εκουαδόρ οκ 5.75
Η Γερμανία επρεπε να καθαρίσει το ματσάκι απο το 1ο ημίχρονο
Αλλιως να παει σπιτι της
Λοιπόν τώρα πάμε Ιαπωνία 1Χ και οβερ 1.5, Τουρκία γκολ γκολ , Αυστραλία Χ2.
Και αντερ 3.5
4.50 απόδοση
Καλό βράδυ
Γεια σας
κανουνε κανα μπανακι και 2αδα 3,5 και 4,5 μαλλον θα τα ριξω
Γεια σου ΠΑΝ
χαιρεται
μισο να πλατσουρισω κι ερχομαι brb
οπς της 0-2
λολ
για παμε
αλλα 3 εδω ναουμε'
Έλα japan πάμε ρε ομαδαρα
ελληνικος φουμινγκ
😱
Καλησπέρα , με ποιον θα μιλήσω;
me mena
τι μπορω να κανω για σενα
😖
Να αραξουμε φιλαράκι
ΠΑΝ, ΔΕΣ ΕΔΩ ΔΕΛΤΙΟ ΣΟΥΠΕΡ ΕΝΙΣΧΥΣΗ
https://ibb.co/RT9jZ65q
.
Νιάου
👀
Τελικά με τους τοίχους θα μιλήσω
πλαγιο επαιξε ο γιοκας
λολ
Είσαι απασχολημένος ;
Οεο
εριξα 1,5 τζαπαν και 4,5 ολλανδια
😱
Aristotelhs2 eisai megalo noumero
???
γκολ
τυνησια χαχα
ολε
Χεχε
το χουμε
Λες;
ε ναι
γιατι τι επαιξες;
Τίποτα ακόμα , να τα πιάσεις θέλω
γκολλλλλ
2-2
ολε
2-2 χαχαχαχααχαχαχαχαχ
χαχχααχχα
κλαιω
Τι λες ρε φίλε
οχι νταξει
ακυρο
Λάθος ματς επέλεξα να δω
ποιο βλεπεις;
Sweden
ναι για να βαλω σουηδια, τωρα θα ρχισει το παρτυ ναουμε
Χαχαχαχααχαχαχαχαχ
τσαπαννννννννννν
παρτααααααααααα
Τι είσαι εσύ ρε
θα βαλει γκολ και η σουηδια
Όντως;
Το ρίχνω;
ναι
ριχτο
εγω ετσι κι αλλιως το χω 1,5
Οκ το ριξα
ολλανδιααααα
Οκεικ
αλλο 1 ναουμε
σουηδιααααααα
πλιτς
παρτα ναουμε
α ρε ΠΑΝ είσαι τεράστιος , ευχαριστούμε
παμε για ταμειο
!!!!!
Λοντρινα πλήρωσε στο τέλος
Αρρώστιααααα
Γεια σου μικ
Πως πάει;
Πήρα 1000
Μόλις
Ωραίοςςςς
Χαχαχ
Και έχασα δελτίο επειδή είχα τον αγώνα Ιαπωνία οβερ 0,5 ημ
Για 700 ακομη
Αν είναι δυνατόν οι καραγκιόζηδες
https://postimg.cc/G8q0tSVh
https://postimg.cc/rzwX3MRp
Τα κερδισμένα
Έριξα ένα για πλάκα οβερ 5.5 Ολλανδία
Δεν το πιστεύω πολύ αλλά έτσι να περάσει η ωρα
03:31- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Η Γερμανία έχει περάσει