Chat
Έπρεπε να σκεφτεί και το γόητρο της οναδας
ομαδας
Άμυνα της πλάκας ειδικά στο 1-3
Λογικά θα είναι το τελευταίο Μουντιάλ του Ρονάλντο, οπότε θα θέλει να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται
Η Ολλανδία θα πρέπει να περάσει το Μαρόκο
Η Πορτογαλία θα παίξει με Ισπανια στους 16
Θα τα ρουφηξει ο Ελ καμπι
Μετα με ποιν παιζει η Ολλανδία ;
Άλλο ένα γκολ κ πάμε ταμείο
Γκολ γκολ 2/2 και 4.5 μαζί όλα
Εννοείται ότι είναι οι τελευταίοι γενικά αγώνες του CR
Πόσοι ακόμα με την Εθνική 7-8-9-10 ??
Ο ολισε γκολ ή ασίστ πάω κι άλλο ταμείο μπετ μπιλντερ 6 απόδοση
Ναι έδειξες δελτίο
Η Ολλανδία εάν περάσει το Μαρόκο, θα παίξει με τον νικητή Ν.Αφρικη/Καναδα
Ντεζιρε γκολ η ασίστ πιάνω κι 3ο δελτίο κύριοι
Θα σας τα δείξω όλα αν τα πιάσω
Μιλάμε με αποδείξεις
Καναδά ΗΠΑ λογικό τους σπρώχνουν κ λίγο
Έτσι
Πέναλτι Νορβηγία
Εγώ πιστεύω ότι η Ολλανδία θα χάσει από το Μαρόκο
Με το 4.5 και διπλό άρα πιάνουμε 8 απόδοση δελτίο
Και γω Μαροκο στηρίζω έχω πει θα το σηκώσει Μαροκο η Πορτογαλία
Το Μαροκο το έπαιξα με 41 απόδοση
Το πιάσε χαχαχα
to xase o lakamas
Για πλάκα το σηκώνει η Ολλανδία όλοι θα παιξουν γαλλια ισπανια αργεντινή
Αν ήταν ο Haland θα το είχε βαλει
Ελεος
Ναι τον είχα σκόρερ ..
Βλακεία που δεν βάζει Χαλαντ. Εάν κέρδιζε η Νορβηγία θα έπαιζε με Σουηδία, ενώ τώρα θα παίξει με Μαροκο
Η Σενεγάλη δεν θα κάνει οβερ και θα μου κάψει το παρολι
Αν παίξει με Μαρόκο, οι πιθανότητες είναι 60-40 υπέρ του Μαρόκο! Κατά την γνώμη μου! Με Σουηδία θα είναι 70-30 υπέρ Νορβηγιας
Συμφωνω
Το Μαρόκο παίζει καλα
Ο αγώνας Σενεγάλη - Ιράκ δεν βλέπετε.Συνεχεια λάθος πάσες κ από τις δύο ομάδες
Η Σουηδία είναι αδυναμη
Εντελώς αμπαλοι και οι 2! Ο μονόφθαλμος είναι η Σενεγάλη και ο τυφλός το Ιράκ! Λέει το ρητό, στους τυφλούς κερδίζει ο μονόφθαλμος 😂
Ναι το Μαρόκο είναι πολύ σοβαρή ομάδα!
Το βάλε η Σενεγάλη
2-0
Δυστυχώς το Μαρόκο θα βρει στον δρόμο του Γαλλία/Γερμανία και εάν περάσει θα βρει Πορτογαλία/Ισπανια
Και 3-0 στο 80
Οι άλλοι είναι ντιπ χαλια
Οι Σενεγαλέζοι ξύπνησαν
Να και το 3-0 νωρίς νωρις
3-0 στο 60'
Παραλίγο 4-0
Έρχεται κ το τέταρτο
Περάσανε στους 32 αν δεν γίνει κάτι κουλο στους άλλους αγώνες των άλλων ομίλων...
Άσσο μια οβερ 1.5 είχε φανταστείτε μόνο 1.32.... Αν δεν έβγαινε και αυτό...
Άσσο και οβερ 1.5 ήθελα να γραψω
Ξενερα αν δεν μπει άλλο γκολ
Κοίταξε με 4-0 θα είναι ακόμα πιο σίγουρο να περάσουν αλλά δεν ξέρω μήπως τώρα παίξουν άμυνα μην φάνε κάνα γκολ στο ξεκαρφωτο... Αν το έπαιξες ο3.5
εύχομαι να βγει! 😁
Να κ το τέταρτο
Ένα γκολ μωρεε βάλτε
Μέχρι να λήξει ο αγώνας έχουν χρόνο ακόμα για πέμπτο
Δεν παίζουν μπάλα στο 2ο ημίχρονο
Τους είπαν στο ημίχρονο κοψτε…. Όποιος βλέπει τον αγώνα φαίνεται
Πριν λίγο η φάση ήταν γκολ κ δεν το έκανε ενώ μπορούσε
Η Γαλλία έμεινε στα 3 γκολ
Όποιος θελει παιζει 4 υνδερ τα υπόλοιπα
Το πιο βαρετό δεύτερο ημίχρονο
Τους είπαν κοψτε μη βάζετε άλλο γκολ βγάζει μάτι μάγκες αν βλέπετε το ματς
Δεν παίζουν μπάλα
Να κ το πέμπτο
Πάμε για το έκτο
Δείτε πώς παίζουν
Πείτε μου μετά ότι δεν είναι μιλημενα
Είναι πολλά τα λεφτά ..φόρτωσαν όλοι οβερ 4.5 κλπ κ τους είπαν κοψτε μην βάζετε αλλλο γκολ
Πληρώθηκε κόσμος με αυτά των 10
Ετοιμαζοντε μπόμπες αργότερα
Αυτοί πού παίζουν μπάλα έγιναν βαρετοί.Και αυτοί πού δεν έπαιζαν μπάλα βάζουν γκολ
Αξίζει το βελγιο υνδερ 3,5 χωρίς σημείο ! Και τα άλλα 3 παιχνίδια κόντρα με διπλές σε σύστημα 2,3,4
1-4 απίστευτο
Ξύπνησε η Γαλλία
Ταμείο
Μπράβο Γιώργο!
Ο ραγιαν τώρα αν έκανε ασίστ έπιανα και 3ο δελτίο
Έπιασα 2 δελτία σας στέλνω
https://ibb.co/jvrMPX8W
η χειρότερη ομάδα το Ιράκ 3 ήττες τέρματα 1-12
https://ibb.co/60W5Wmpd
Καλό βράδυ κύριοι
Καλιφαγωτα
Ο
pos thn blepetai thn ispania
??
Διπλό
thn aigipto thn exw over 1.5 hmixrono kai ispania kai over 2.5
Και αντερ 3.5
Αίγυπτο χ
Ακρωτήρι αντερ
Βέλγιο οβερ 4αδα
pisteuetai thn aigipto over 1.5 hmixrono?
Δύσκολο
ουρουγουαη 1χ
01:39- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Εγώ το έχω πει εξαρχής βλέπω Ολλανδία να φτάνει μέχρι τους 8 και βλέπουμε... μπορεί κ ημιτελικά