Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
MediuM

Ζωάρα

Απόλαυση οι διακοπές ηρεμείς

Zippo

ελβετια

ελα να ξυπναμε

giotis

Switzerland

Ωραίος μέντιουμ

Zippo

δεν μπορουσες μωρη κιοσα να το βαλεις στο 1ο

giotis

Όχι

Zippo

ας στριψουμε με το τσαι μας

emenaneles

ΓΚΟΛΛΛΛΛ μπραβο ελβετια

και πρωτη στον ομιλο την εχουμε

κλεισαμε !!!!

Zippo

ελβετια

Tomas777

Άντε Καναδά βάλε ένα γκολ τουλάχιστον

Tipster_Mundial26

Στο 93 με πέναλτυ

Zippo

ελβετια οκ

ταμειο

Tomas777

Καναδάς γκολ

Zippo

παμε να παρουμε και τα 3,5 τωρα

Tomas777

Βγήκε κ αυτό το g/g

Zippo

βοσνια 3,5 οκ

ετσι ειμαστε τωρα

https://postimg.cc/R6szdTwq

ελα κουκλα μου ελβετια

μπουμπουνισε το

Tipster_Mundial26

Α ρε καταρ τι μας εκανες

Zippo

6΄ εδωσε

demigodlvl99

Δεν κπορω ν καταλαβω κανει καθυστερησεις ο καναδας ενω χανει

giotis

Που είναι όλα τα καλά τα παιδιά;

Tipster_Mundial26

Γεια

Tomas777

Ακόμη ένα γκολ να βάλει το Μαρόκο

Καί ένα η Σκωτία

Έβγαλα κ το οβερ με το Μαρόκο

Έβγαλα κ το οβερ με την Βραζιλία

Mik92

Κοιμούνται όλοι

Πήρατε κανένα ψιλό;

giotis

Γεια σου φίλε

Όλοι κοιμούνται και μόνο εγώ μπαίνω βγαίνω τέτοια ώρα εδώ μέσα

Κάτι πάει πολύ λάθος

Mik92

Εγώ τώρα μπήκα να δω

Θα κάτσει μισή ώρα και κλείνω, λίγο νότια Κορέα

MediuM

Καλημέρα

Γερμανία άσσος κύριοι

ΗΠΑ γκολ γκολ

Αυστραλία Χ2

Ολλανδία 3.5

Κουρασαο 2.5

Ιαπωνία γκολ γκολ

akis

καλημερα με κουβαδες χθεσινους χαχα

MediuM

Μας πέθανε η Τσεχία

akis

μπραβο παρμ εσκισες χθες

MediuM

https://ibb.co/pjTCB3Sb

Με αυτή τη θέα τρώμε

akis

χχαχαχαχ σου ανοιγει την ορεξη ε?

MediuM

Δωρεάν είναι χαχα

akis

δυσκολα τα πραγματα σημερα για ρον στεφ σακκελ παιζει με βρετανο που ειναι μεν νο 349 αλλα σπεσιαλισ

τας στο γρασιδι και απεκλεισε ηδη 2 καλους παιχτες 1 44 να κερδισει του δινουν 2 75 στον στεφ

και να χασει θα φυγει με 50000 λιρες

jonalstik

Α ρε Μογγολία,πολλά γκολ πάλι

Είχε ωραίο γκολ γκολ στο ημίχρονο με 3 απόδοση

MediuM

Μόνο εγώ βλέπω κουρασαο 1Χ και Γερμανία 1;

akis

nai

MediuM

Ας φάμε

kaff

πιστευεται οτι η ηπα θα πουλησει το ματσ στους τουρκους η οτι θα βαλει γκολ η τουρκια αλλα θα χασει ?

sifis

ναι...με δεκα αυγα τουρκιας καθαρησε το πραγμα

Mykeyy

ΛΔ ΚΟΝΓΚΟ - ΟΥΖΜΠΕΚΙΣΤΑΝ πως το το βλέπετε;

Epivitoras

Ασσο

Jokerman

Κουρασάο 1 και Παναμάς 1

MediuM

Τουρκία γκολ γκολ

Γερμανία 1

Ιαπωνία γκολ γκολ Κ με ρίσκο 1

Ολλανδία 3.5

akis

οι τουρκοι εχουν πει αντιο

Bill21

Καλησπέρα παιδιά .χαθήκα λόγο δουλειάς ...να είστε καλά καλά κέρδη σε όλους ....παρμ ..μέντιουμ .κ καπτεν jimm . Ιδιαίτερους χαιρετισμούς

MediuM

Καλησπέρα

Bill21

Γεια σου γιωργη

Γερμανία .Ολλανδία νίκες από ημιχρονο..ΗΠΑ νίκη Παραγουάη νικη

Mik92

εχθές που δεν έγραψα τίποτα πληρώθηκα 1500

Σήμερα πριν λίγο πάλι

Bill21

Χαχα αχαχα μην ξαναγράψεις ..καλοφαγοτα μάγκα μου

Πάντα τετοια

Mik92

https://postimg.cc/0MqvwXYZ

Τώρα μεσημεριανό

Κατοβίτσε αρρώστια

Ευχαριστώ φιλε..ναι άμα το μελετας πολύ κάτι δεν βγαίνει. Αν και δεν πιστεύω στις προλήψεις

https://postimg.cc/D8SN7dsf

Και ένα από τα χθεσινά

https://postimg.cc/nCqvKXtJ

Μπραζιλ

somalos21

Καλησπέρα σε ολους

Gagas

Ένα ματσάκι χάσαμε χθες

Το gg της τσεχιας

Και ήταν και αργά για cash out

Than83

Πιστεύετε η Γερμανία θα κατέβει καθαρά τουλάχιστον για το Χ?

Gagas

Kai γιατί να μη κερδίσει η Γερμανία

Τον ισημερινό? 1.65 ? Μπραβο

Καλά ολόκληρη Ελλάδα δεν μπορεί να δωριει

Δωρίσει 1000 κλιματιστικά στην Γαλλία?

4 belhara θα πάρουμε

akis

χρυσοπληρωμενα

20:20
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.