Chat
Ναι και γω έτσι έλεγα πριν λίγες ώρες για Κολομβία
Και βλέπουμε
Το ξανασκέφτηκα ομως
Δεν θα την παίξω οβερ την κολο
Οκ οκ
Γενικά δεν θα παίξω καθόλου τον αγώνα
Τι επιστήμονες είναι. Αργούν επίτηδες την ανάληψη για να την ακυρώσεις να τα παίξεις και να τα χάσεις
Είναι παράξενος
Αχαχαχ
Γιατί ρε συ
Εμένα σε 2 με 5 λεπτά είναι τράπεζα
Να μπω τώρα live chat να τα ακούσουν;
Στην κάρτα μπαίνουν σε δευτερόλεπτα
Η Νόβι σε μένα αργεί πολύ πλέον
Τί ανάληψη έκανες;
Τράπεζα;
Στο paysafe account
θέλουν τον ίδιο τρόπο που έγινε η κατάθεση
Οι αλήτες
Και εκεί εγώ που έστειλα μπήκαν σε λίγα λεπτά
Εγώ περίμενα 7 ώρες
Ναι αλλά με paysafe μπορείς είτε με τράπεζα είτε με paysafecard ανάληψη
Το δοκίμασα και μου την ακύρωσαν μόνοι τους
Οι κλέφτες
Πώς γίνεται αυτό;
Δεν έχεις κάνει επικύρωση στοιχείων
Όλα τακτοποιημένα είναι
ταυτοποιημενα
Τί να σου πω
Μου φαίνεται παράξενο
Εμένα σου λέω το πολύ 5-10 λεπτά μαξ
Δες στο email σου
Πάμε τώρα με αρρώστια Κροατία
Μου πέρασε ενα φιλος με ιρις 200 ευρω
Τα μπουμπουνισα 2 Κροατία
Αν δεν τι θα κανω...
Έριξα Κροατία οβερ
Και Κολομβία Κονγκό Mik έπαιξα δύο δελτία.
Ένα 1-1 και ένα 0-2
Ειδωμεν.
Σκορ έπαιξες;
Η Κροατία θα βγει
Κολομβία έβαλες σκορ?
Κολομβία σκορ
Βλέπω να το χάνω και αυτό
...
Η Κροατία πολύ κακή
Θα μας στειλει κουβά
Μας γάμησε και η Κροατία
Τι την ήθελα δεν έπαιζα εγώ λολομβια 1 και οβερ 2.5
Πικρή νύχτα η σημερινή
Αντε καληνύχτα αφού χάσαμε και σήμερα
Την είχα 2 ημίχρονο 150€
παναμα αμρικα απο 2, μεικομπ ροτσεστερΓ απο 3
ναουμε
ας στριψουμε τωρα
Και γω 150 έχασα με την Κροατία
Μας δουλεύουν
Καλά είπα είναι γερασμένη ομάδα ,τι την ήθελα. Με ξεγέλασε ότι δεν βγήκε η Αγγλία και είπα θα βγεί αυτό
Έχω ένα άλλο δελτίο τώρα περιμένω ενα ημίχρονο και ύπνο
κροατια
🌅
Είδατε πως μετράει ο τζίρος ;
Γαλλία νίκησε , Πορτογαλία Ισπανία επίσης Αργεντινή επίσης
Ήρθε η ώρα να σπάσει με 7εκ ο άσσος δθσυηχως
Τανα Αγγλία
καλημερα στους κουβανους τον ηπιαμε χθες ολοι μαζι
1 κ οβερ μαροκο, γκολ γκολ Βραζιλία , 1Χ Τσεχία , αντερ βοσνια.
Ισμαελ σαιμπαρι να σκοράρει μαροκο
Και 1Χ Καναδά
50 απόδοση
Ας φάμε το πρωινό μας με την υπέροχη θέα
Σήμερα έχει γενέθλια ο μεσσι χρόνια πολλά έκλεισε 39
φαε τσαμπα ειναι χχαχαχαχα ποσοι εισαστε ρε
και πως λενε το ξενοδοχεο
Εγώ και η γυναίκα είμαστε
το οτελ δεν ειπες
Μήνυμα
εχω ερθει 3 φορες
Στο ίδιο αλήθεια; Μπράβο
οχι δεν υπηρχε τοτε χχαχααχχα στο αλμυρα εμενα
δεκαετια του 90
δηθεν για λουτρα χχχχαχ πληεωνε χοντρα το ταμειο υγειας τοτε
RIP Τάκης Γκώνιας
ναι εφυγε και αυτος
55 χρόνων μικρός μικρος
Ώρα για θάλασσα
Πήγαμε Ηλία beach
Ήρεμα ωραία είναι
Στα λουτρά Ακη γίνεται χαμός δεν μπορείς να πας
se χωραει η ξαπλωστρα η θελεις 2 χαχχαχαχαχα
δεν μου αρεσει το 1 11 που δινουν στο σακκελαριδη να κρδισει αξιζει η κοντρα στο 7
Μαροκο θα είναι ωραίο ματς
Ελβετία δύσκολο για πρόβλεψη
μακρυα απο μεξικο εχει περασει 1ο θα κανει αλλαγες
Έτσι Μεξικό 1Χ
Και βοσνια είναι ύπουλο ακή τι λες ;
Αντερ μου φαίνεται το πιο ασφαλές καλύπτει και το Χ και τον ασσο δεν νομίζω να μπουν πάνω από 2 γκολ
το καταρ ειναι για φαπες
13:43- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Όχι τι να με πάρεις στο λαιμό σου έτσι κι αλλιώς το οβερ θα το έριχνα