Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
megaskouvas

😖

giotis

Να αραξουμε φιλαράκι

ΠΑΝ, ΔΕΣ ΕΔΩ ΔΕΛΤΙΟ ΣΟΥΠΕΡ ΕΝΙΣΧΥΣΗ

https://ibb.co/RT9jZ65q

.

paiktaras

Νιάου

giotis

👀

Τελικά με τους τοίχους θα μιλήσω

Zippo

πλαγιο επαιξε ο γιοκας

giotis

λολ

Είσαι απασχολημένος ;

Οεο

Zippo

εριξα 1,5 τζαπαν και 4,5 ολλανδια

giotis

😱

Tipster_Mundial26

Aristotelhs2 eisai megalo noumero

giotis

???

Zippo

γκολ

τυνησια χαχα

ολε

giotis

Χεχε

Zippo

το χουμε

giotis

Λες;

Zippo

ε ναι

γιατι τι επαιξες;

giotis

Τίποτα ακόμα , να τα πιάσεις θέλω

Zippo

γκολλλλλ

2-2

ολε

giotis

2-2 χαχαχαχααχαχαχαχαχ

Zippo

χαχχααχχα

κλαιω

giotis

Τι λες ρε φίλε

Zippo

οχι νταξει

giotis

ακυρο

Λάθος ματς επέλεξα να δω

Zippo

ποιο βλεπεις;

giotis

Sweden

Zippo

ναι για να βαλω σουηδια, τωρα θα ρχισει το παρτυ ναουμε

giotis

Χαχαχαχααχαχαχαχαχ

Zippo

τσαπαννννννννννν

παρτααααααααααα

giotis

Τι είσαι εσύ ρε

Zippo

θα βαλει γκολ και η σουηδια

giotis

Όντως;

Το ρίχνω;

Zippo

ναι

ριχτο

εγω ετσι κι αλλιως το χω 1,5

giotis

Οκ το ριξα

Zippo

ολλανδιααααα

giotis

Οκεικ

Zippo

αλλο 1 ναουμε

σουηδιααααααα

πλιτς

παρτα ναουμε

giotis

α ρε ΠΑΝ είσαι τεράστιος , ευχαριστούμε

Zippo

παμε για ταμειο

giotis

!!!!!

Mik92

Λοντρινα πλήρωσε στο τέλος

Αρρώστιααααα

giotis

Γεια σου μικ

Πως πάει;

Mik92

Πήρα 1000

Μόλις

giotis

Ωραίοςςςς

Mik92

Χαχαχ

Και έχασα δελτίο επειδή είχα τον αγώνα Ιαπωνία οβερ 0,5 ημ

Για 700 ακομη

Αν είναι δυνατόν οι καραγκιόζηδες

https://postimg.cc/G8q0tSVh

https://postimg.cc/rzwX3MRp

Τα κερδισμένα

Έριξα ένα για πλάκα οβερ 5.5 Ολλανδία

Δεν το πιστεύω πολύ αλλά έτσι να περάσει η ωρα

laslobet

παμε παραγουαη

Zippo

οπως ειναι τωρα ριξα απο 1

7' εδωσε αμερικη

και 5΄ παραγουαη

Epivitoras

Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονομικά σας πάνε καλα

akis

εκουαδορ γκολ και οβερ ηπαα γκολ και οβερ παραγουαη χ οκ

ηπα

μερα

και το μαροκο με πληρωσε καλα

MediuM

Εγώ το έπιασα ασσο ακη Εκουαδόρ

Και γκολ γκολ πρώτο ημίχρονο

Στο άλλο δελτίο μόνο Ιαπωνία έχασα έδινε με 1€ 100€

akis

κουρασαςο ειχες 1χ

Snake345

Συγχαρητήρια στο Εκουαδόρ

MediuM

Και σε δύο δελτία 6αδα έχασα μόνο ακτη οβερ

Το ψήφισα εδώ 1Χ και οβερ αλλά το έπαιξα μόνο οβερ κ πάλι χαμένο είναι

Αυστραλία ήταν ωραίο Χ

Είχα παίξει 12αδα νικητές ομίλου

Μόνο την βοσνια έχασα … 400 απόδοση έδινε σύνολο

Snake345

Η Αυστραλία έπαιξε καλά για τα κυβικά της

MediuM

Γαλλία βλέπω Χ και γκολ γκολ

akis

μου εκανε εντυπωση η νικη τοθ εκουαδορ οι γερμανοι δεν συνηθιζουν να δινουν ματς

MediuM

Έπαιζαν καλά αλλά το Εκουαδόρ έπαιζε καλύτερα δεν το έδωσαν το ματς

Είχαν πολύ πάθος οι του Εκουαδόρ

Εγώ το είχα άσο σε δύο δελτία κιόλας και έχασα την ακτή οβερ κ στα δυο

Πολύ κρίμα

10:01
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.