Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
Zippo

ναι

ριχτο

εγω ετσι κι αλλιως το χω 1,5

giotis

Οκ το ριξα

Zippo

ολλανδιααααα

giotis

Οκεικ

Zippo

αλλο 1 ναουμε

σουηδιααααααα

πλιτς

παρτα ναουμε

giotis

α ρε ΠΑΝ είσαι τεράστιος , ευχαριστούμε

Zippo

παμε για ταμειο

giotis

!!!!!

Mik92

Λοντρινα πλήρωσε στο τέλος

Αρρώστιααααα

giotis

Γεια σου μικ

Πως πάει;

Mik92

Πήρα 1000

Μόλις

giotis

Ωραίοςςςς

Mik92

Χαχαχ

Και έχασα δελτίο επειδή είχα τον αγώνα Ιαπωνία οβερ 0,5 ημ

Για 700 ακομη

Αν είναι δυνατόν οι καραγκιόζηδες

https://postimg.cc/G8q0tSVh

https://postimg.cc/rzwX3MRp

Τα κερδισμένα

Έριξα ένα για πλάκα οβερ 5.5 Ολλανδία

Δεν το πιστεύω πολύ αλλά έτσι να περάσει η ωρα

laslobet

παμε παραγουαη

Zippo

οπως ειναι τωρα ριξα απο 1

7' εδωσε αμερικη

και 5΄ παραγουαη

Epivitoras

Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονομικά σας πάνε καλα

akis

εκουαδορ γκολ και οβερ ηπαα γκολ και οβερ παραγουαη χ οκ

ηπα

μερα

και το μαροκο με πληρωσε καλα

MediuM

Εγώ το έπιασα ασσο ακη Εκουαδόρ

Και γκολ γκολ πρώτο ημίχρονο

Στο άλλο δελτίο μόνο Ιαπωνία έχασα έδινε με 1€ 100€

akis

κουρασαςο ειχες 1χ

Snake345

Συγχαρητήρια στο Εκουαδόρ

MediuM

Και σε δύο δελτία 6αδα έχασα μόνο ακτη οβερ

Το ψήφισα εδώ 1Χ και οβερ αλλά το έπαιξα μόνο οβερ κ πάλι χαμένο είναι

Αυστραλία ήταν ωραίο Χ

Είχα παίξει 12αδα νικητές ομίλου

Μόνο την βοσνια έχασα … 400 απόδοση έδινε σύνολο

Snake345

Η Αυστραλία έπαιξε καλά για τα κυβικά της

MediuM

Γαλλία βλέπω Χ και γκολ γκολ

akis

μου εκανε εντυπωση η νικη τοθ εκουαδορ οι γερμανοι δεν συνηθιζουν να δινουν ματς

MediuM

Έπαιζαν καλά αλλά το Εκουαδόρ έπαιζε καλύτερα δεν το έδωσαν το ματς

Είχαν πολύ πάθος οι του Εκουαδόρ

Εγώ το είχα άσο σε δύο δελτία κιόλας και έχασα την ακτή οβερ κ στα δυο

Πολύ κρίμα

Tipster_Mundial26

Παραγουαη οβερ 6,5 κορνερ απο το 20 λεπτο ειχε 3 στο 54 4ο και δεν είχε ξαναβγει άλλο

2η γκίνια τα ματς στο προφιλ δεν παίκτηκαν ποτέ σε 1 δελτίο

3η δεν μπήκα με το kq θα έβγαζε φακελακι 210 ε και θα προχωραγα τουμπανος στο 12,5 μυστερυ

800 το λιγότερο αν το παταγα

Mik92

https://postimg.cc/BP6w0pCq

https://postimg.cc/5Q6pG0xH

Πρωί πρωί 500

Σουτζουκ λουκούμ από την Μογγολία

akis

με το αν δεν κερδιζεις κριμα παντως

στο πρ ακρ σ αραβια μ χ εξω και οι 2

jonalstik

Μπράβο Μικ

Mik92

Ευχαριστώ παιδιά

akis

εχουν περασει 5 ν αμερικης 5 απο αφρικη φτωσος συγγενης η ασια με 2 ιαπ αυστραλια πολυ ασιατικη χωρα

φτωχος

Mik92

Πάμε λιλλεστρομ οβερ 3.5 ημ

Δεν το πρόλαβα στο οβερ 2,5 ,πήγε και έβαλε γκολ

Φαν Μπετ όχι πολλά

Γκολντ κοστ οβερ 3.5

Τελικό

Είναι 1-1

3-1 το Γκολντ κοστ

Το πήραμε

https://postimg.cc/NL2HNVmw

https://postimg.cc/vggcNg1x

Και ακόμη δύο μικρότερα δελτία στα 250 ευρώ

Epivitoras

Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονονικικα σας πάνε καλα

Than83

Μπορώ να πω η πράσινη είναι η χειρότερη σε περιβάλλον εφαρμογής.. κολλάει το σκορ και οι αποδόσεις

MediuM

Γυρίσαμε από καταράκτες δρυμώνα

45χλμ και 1 ώρα απόσταση

Αλλά αξίζει νιώθεις γαλήνια

Θα πάμε ξανά αύριο και μεθαύριο

Τι βλέπετε σήμερα στο Γαλλία ;

Έχουν περάσει και οι δύο στην επόμενη φάση

Tipster_Mundial26

Πολλά γκολ

Οβερ 4,5 5,5

MediuM

Οβερ 3.5 λέω

Χαλαντ γκολ η ασίστ

Ντεμπελε το ίδιο

Ντουε και νουσα το ίδιο

Και 1.5 κάρτες όλα αυτά 21 απόδοση νομίζω αξίζει

Αν δεν θέλετε αυτούς μπορείτε να βάλετε Ολισε και αλεξαντερ

Εγώ τους έβαλα σε άλλο δελτίο αυτούς

Κάποιο απ τα δύο δελτία πρέπει να κάτσει δε γίνεται ποιος άλλος θα βάλει γκολ. Δηλαδή

Tipster_Mundial26

Λες να κανει το μπαμ το Βέλγιο και να μην περάσει ;

MediuM

2-3γ αξίζει

16:12
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.