Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
MAGARET

Καίτην παρέα...

MediuM

Σπίτι έχω 2 τηλεοράσεις θα τα έβλεπα ταυτόχρονα αλλά στο ξενοδοχείο τώρα δεν μπορώ

Θα δω βοσνια

Ελβετία 1Χ και ας δίνει λίγο

Μεξικό 1Χ και ίσως γκολ γκολ ναι

Βραζιλία Οβερ

Βοσνια αντερ

Μαροκο 1 κ οβερ

Στο Βοσνία θα έχουμε κόκκινη

George88

aplo sout tagaria ine to eriksa ena 50 kai skeutome na rikso re magkes imirono kanada pos to vlepete

MediuM

Καναδάς έχει πολύ Χ δεν ξέρω

Χ ημίχρονο είναι καλό

George88

sorry x kanada imixrono

Gagas

Έπαιξα και εγώ σε 2 δελτία

Καναδά Χ. Και Καναδά gg

Ο προπονητής της Ελβετίας παίζει λέει σκακι

Και αυτό τον βοήθησε στην καριέρα του

Εγώ που παίζω τάβλι και ξερή να ελπίζω?

Καλά η Ιαπωνία είναι φαβορί με σουηδια?

Τόσο καλύτερη είναι??

George88

pames magkes kali epitixia

MediuM

Ιάπωνα μου αρέσει ο άσσος αν κ φαίνεται παγίδα θα δείξει

Καλή τύχη σε όλους

jenk

Καλή επιτυχία guys

MediuM

Γαλλία πολύ ψιλά ή απόδοση

Despotis

σε λίγο ελληνικος

Than83

Ωραία έκπληξη ο Καναδάς συγκροτημένα παίζει

MediuM

Ρε τι ευκαιρία έχασε ο Καναδάς για γέλια

Μιλημενο αν ήθελε το έβαζε

Than83

Αυτό σκέφτηκα και εγώ.. ούτε για πέναλτι τουλάχιστον δεν σκέφτηκε

Lazaros

Μιλημενο για Χ ειναι

Zippo

για παμε οβερ και τα 2

και 0,5 ημχρ

emenaneles

1x γαλλια η νορβηγια εχει ομαδαρα

Zippo

βοσνια οκ

παμε παμε ελβετια

bosnia

βοσνια

Tipster_Mundial26

Πάμε Ελβετία κανα γοαλακι

Zippo

βοσνια οκ

Tomas777

Βγήκε το g/g με την Βοσνία

MediuM

Κουβα από βοσνια αν είναι δυνατόν

Tomas777

Για να δούμε στο δεύτερο ημίχρονο με την Ελβετία

Τί το είχες;

Tipster_Mundial26

Νγ

Tomas777

Αν το είχες 2-3 γκολ κακώς

MediuM

Εχω παίξει κόκκινη κάρτα εκεί στο καταρ

Ελβετία έχω Χ

Μετά Βραζιλία αντερ 3.5 κ Μεξικό 1Χ

Μαροκο ασσο ημχ και οβερ

Tomas777

Το Κατάρ θα βγάλει κόκκινη κάρτα στο δεύτερο ημίχρονο

MediuM

Ένας απ τους δύο δεν με πειράζει

giotis

Γεια σας

Despotis

ελληνικος

giotis

Καλησπέρα δεσπότη

Despotis

Γεια χαρα σας

giotis

Τι κάνετε;

Κύριε δεσπότη

Πάμε να φάμε φακές

MediuM

Ζωάρα

Απόλαυση οι διακοπές ηρεμείς

Zippo

ελβετια

ελα να ξυπναμε

giotis

Switzerland

Ωραίος μέντιουμ

Zippo

δεν μπορουσες μωρη κιοσα να το βαλεις στο 1ο

giotis

Όχι

Zippo

ας στριψουμε με το τσαι μας

emenaneles

ΓΚΟΛΛΛΛΛ μπραβο ελβετια

και πρωτη στον ομιλο την εχουμε

κλεισαμε !!!!

Zippo

ελβετια

Tomas777

Άντε Καναδά βάλε ένα γκολ τουλάχιστον

Tipster_Mundial26

Στο 93 με πέναλτυ

Zippo

ελβετια οκ

ταμειο

Tomas777

Καναδάς γκολ

Zippo

παμε να παρουμε και τα 3,5 τωρα

Tomas777

Βγήκε κ αυτό το g/g

Zippo

βοσνια 3,5 οκ

ετσι ειμαστε τωρα

https://postimg.cc/R6szdTwq

ελα κουκλα μου ελβετια

μπουμπουνισε το

Tipster_Mundial26

Α ρε καταρ τι μας εκανες

Zippo

6΄ εδωσε

demigodlvl99

Δεν κπορω ν καταλαβω κανει καθυστερησεις ο καναδας ενω χανει

giotis

Που είναι όλα τα καλά τα παιδιά;

Tipster_Mundial26

Γεια

Tomas777

Ακόμη ένα γκολ να βάλει το Μαρόκο

Καί ένα η Σκωτία

Έβγαλα κ το οβερ με το Μαρόκο

Έβγαλα κ το οβερ με την Βραζιλία

Mik92

Κοιμούνται όλοι

Πήρατε κανένα ψιλό;

giotis

Γεια σου φίλε

Όλοι κοιμούνται και μόνο εγώ μπαίνω βγαίνω τέτοια ώρα εδώ μέσα

Κάτι πάει πολύ λάθος

Mik92

Εγώ τώρα μπήκα να δω

Θα κάτσει μισή ώρα και κλείνω, λίγο νότια Κορέα

04:08
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.