Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
Zippo

τι εχασε ρε

πωω

MediuM

Δε μπορεί ο μεσσι

Το βλέπω και γω

Zippo

ασε ρε

ολα στιγμες ειναι

MediuM

Τι κλωτσιά έφαγε

Zippo

εχω δει παιχτη να χανει το πιο ευκολο γκολ του κοσμου και στην επιστροφη του ξαναρχεται η μπαλα και βαζει το γκολ της χρονιας

ο ιδιος παιχτης στην ιδια φαση, εαν δεν του εχει η μπαλα στα ποδια ξανα θα ειχαν διωξει

αμα θες να πεις για καποιον παιχτη πο πραγματικα δεν μπορει ειναι ο αλβαρο μορατα χαχχαχα αυτος επρεπε να γινει μαγειρας, δεν ξερω τι δουλεια με την μ

βαλμειρα

οκ

βαρμπρεγκς οκ

λιουνγκσιλε οκ

ακυρο

MediuM

Ωραίος ο τερματοφύλακας

Zippo

σμιλτεν οκ

ερεμπερο οκ

με γκολ στις οντεβολτ και αργεντινη παιρνω τα ημχρ

φραπινγκ

επισης ανοιγει και ολη η 5αδα

φουμινγκ

ζητω τα καλοκαιρια που εχουν μουντιαλ

Taxip

Το παιχνίδι της ντροπής για το Μουντιάλ της Αμερικής.

Zippo

γκολλλλλλλλλλλλλ

MediuM

1-0

Zippo

παρτα

μεσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσι

δεν μπορει ε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

ντροπη εεεεεεεεε;;;;;;;;;;;;;;;

παρτααααααααααααααααααααααα

και οκ

Tzogadoros123

Μπαμπας Μεσι ο καλυτερος ολων τον εποχων

Gagas

Θα βάλει κανένα γκολ

Η Αργεντινή

Tzogadoros123

Εβαλε

Zippo

ελα ρε οντεβολτ, κολλησε το να κανουμε ταμειο ναουμε

βαρμπεργκς οκ

Mik92

Το γύρισε η βαρμπ, τέλεια

Zippo

εν τω μεταξυ το χε βαλει η λιουνγκσκιλε αλλα ακυρωθηκε

Mik92

Άντε να μπαίνουν γκολ στο Αργεντινή

Πάμε

Ακόμη ένα στο ημίχρονο θα μπει

jenk

Πως τα βλέπετε τα πράγματα;

akis

4 λ πασουλες χαχαα

Zippo

βαρμπεργκς 3,5 οκ

akis

κα΄λα παιζει η αυστρια

giotis

αχ ρε σακιρα

Zippo

τα ριξα ολα ααλο 1

κοκκ βαλμιερα

jenk

Βαλε αλλο 1 ρε Αργεντινη

Astalavista

https://prnt.sc/P8brW0KpLYxH

Zippo

σελμπουρν

kokalou179

Ότι ποιο μ@λ@κι@ αυτό το Μουντιάλ. Χαμένα λεφτά σε χώρες θηρία. ... κρίμα...👎👎👎

Giannis05

Αργεντινή ακόμη ένα

Teo01

Ενα ακομα ρε Αργεντινή

MediuM

Over 1.5 4.00

Εχω πεθάνει στο φαΐ

2-0

Ταμείο

Tzogadoros123

Τους χορεψε ο Μεσι

Zippo

γκολλλλλλλλλλλ

δωσεεεεεεε

MediuM

Ωραία κάλυψη αφού χάσαμε το Χ

jenk

naiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tzogadoros123

Κανονικοτατα

giotis

Όλα για τον GOAT γίνονται

MediuM

https://ibb.co/My8g0YvC

kokalou179

Τουρκία ❌, Βέλγιο ❌, Αργεντινή ❌, τριτωσε. Αν μας κάνει και η Γαλλία κανένα γαλλικό εξαμπλ..ε. Τότε θα το ρίξω στο .. γκόλφ..🤬🧑‍🦯..

Tzogadoros123

Καλοφαγωτα

Zippo

καζμα

Astalavista

https://prnt.sc/W6Z5f0P5cwKp

jenk

μπραβο μαγκα μου

kokalou179

Μπράβο ρε παίδες όσοι πεξατε 1.5 ....καλοφαγωτα..

Zippo

καζμα*

MediuM

https://ibb.co/rR0hRyh5

Πάμε εδώ τώρα

Άντε να περάσει η ώρα

Zippo

απο 1 ημχρ σελμπουρν αλΚαντισιγια σαμροκ εριξα

μποεμιανς οκ

Mik92

Δεν μας πλήρωσε το οβερ της Αργεντινής,δεν πειράζει πάμε παρακάτω

Zippo

ντερι οκ

1 στην αλκαντισιγια για ταμειο θεμε

γκολ

ταμειο

Mik92

Εσύ έγραψες 1ημ σελμπουρν και σαμροκ,πως πηγές ταμείο

1γκολ

Zippo

https://postimg.cc/2VSJjnNm

σελμπουρν

*

jenk

Γαλλία γκολακια αλλά ο πιο κυριλέ άσσος πιστεύω θα είναι της Νορβηγίας

Και πληρώνει και καλα

Πως μπορώ να κάνω προβλέψεις στο προφίλ μου;

giotis

Έριξα Εμπαπε οβερ 1.5 γκολ στο 3 απόδοση όποιος θέλει ακολουθεί

Despotis

σε λίγο ελληνικος

Γαλλία Ιράν οβερ 3.5

Πάμε με σκορ 4 ή 5-0

Δύο γκολ Εμπαπε

έτοιμο το καφεδάκι μας

Than83

Κάτι σε τίμια απόδοση 2 έχουμε με την Γαλλία?

23:40
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.