Chat
πωωωωωωωω
τι επιασε
γκολλλλλ
κροατια οκ
Ναιιι 2-1
παμε γκολ στην αγγλια
ελα αγγλια κολλησε το
Να γίνει 2-2 μακάρι
450 ευρώ το οβερ της Κροατίας
Πλήρωσεεεεε
Δεν θα τα έβγαζαν όλα under
Ο χρήστης Simos αποκλείστηκε από τη συνομιλία για μια ημέρα
Πάμε ρε γκανα τόσο κοντά είμαστε
https://postimg.cc/B8gZJy7b
6΄ εδωσε αγγλια
Το είχα παίξει και σε δεύτερο δελτίο 25 ευρώ πήρα κι εκεί
Η Αγγλία στο επόμενο ματς που θα παίξει να ξέρετε θα αποκλειστεί δεν τραβάει
γκολλλλλλλλ
παναμας
οκ
ακυρο
τττ
Η Αγγλία είναι παράξενη μην το λες
Μπορεί απλά να πάει μέχρι τελικό για να το χάσει
Δεν υπάρχουν πλέον φαβορί στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, όλα είναι αχταρμας
Το Χ της αλγεριας είναι για γέλια
Δεν πατάει καθόλου σαν ομάδα για εμένα
Ελπίζω να βγει τουλάχιστον
Κρίμα ρε γκανα δεν μπορούσες άμυνα στο 1-1..
Αλγερία Αυστρία γγ και οβερ δεν παίζετε Χ το παιχνίδι
Γιατί; Και χθες χαμηλά ήταν η απόδοση και βγήκε Χ
Άντε ρε γκανα να τρελαθούμε
Το οβερ της Αγγλίας το έδινε 1,39 χαχαχαα
Και γω έπαιξα το οβερ της Κροατίας και τα πήραμε
Μην βλέπετε αποδόσεις
Ε ναι δεν υπήρχε λόγος για πολλά γκολ
Αντερ 3.5 ήταν η καλύτερη επιλογή με 1.72
Ναι καλό ήταν
Κρίμα δεν έκατσε το Χ γκανα κουβάς αύριο πάλι
Απλά εγώ δεν είμαι του under
Ευτυχώς χθες πήρα 3 δελτία
Καλό βράδυ
Τα λέμε 👍
Πορτογαλία διπλό από ημίχρονο
Αυστρία Αλγερία οβερ
εριξα απο 2 ακομη ημχρ ακρον ντελαγουερ ριβερΛαιτ
ακρον
ακρον οκ μπηκε απο 1 ημχρ αυτο
ντελαγουερ
ντελαγυερ οκ
ουζμπεκισατν
μινεαπολις
αλλο ενα εδω και παμε ταμειο
Ουζμπεκισταν έβαλε γκολ;
Άντε να βάλει κ η Κολομβία ένα γκολ
κογκο
Ισοφάρισε το Κονγκό
ακυρο κογκο
Και όμως θα ισοφάριση προς το τέλος του πρώτου ημιχρόνου
Η Κολομβία παίζει πολύ δυναμικά
Τραγικη η Πορτογαλία μάγκες κρίμα που φτάσαμε ως εδώ και να πάμε κουβα
Δεν ξέρω αν θα το αντεξω
Tomas μηπως σου ειπαν πως θα φαει κ δευτερο το κογκο ...κ δεν το πιασες καλα?
ριβερλαιτ
ντελαγουερ
Κονγκό ομαδάρα για κάποιους κ ποια Κολομβία μάλλον είστε αμπαλοι μερικοί με το Κονγκό ακύρωσαν 3 γκολ στην Κολομβία κ είχε 20 φάσεις
Αν πάω κουβά από Πορτογαλία πάλι θα τρελαθω
Εχει πατραβηξει το αστείο
Άντε ρε Πορτογαλία σε παρακαλώ
Στο ίδιο έργο θεατές μαγκες
Απογοήτευση η πορτογαλια
Μακάρι ο θεός να κάνει κάποιο θαυμα
Γεια σας
Το έβαλε το Κονγκό δεν το πρόλαβα
Καλά κι εγώ κάθομαι και το σκέφτομαι τόση ώρα
Λέτε να γίνει και άσσος τώρα;
Είναι κανείς εδώ;
Οκ μπήκα 1.5 ομάδος πάμε για την πρόκριση
Πιστεύω θα προκριθεί το Κονγκό
Για να γίνει αυτό πρέπει να πιάσουμε το στοίχημα
Θα το πιάσουμε.
😉
ΤαμειοΤαμείο
💦
Που το ειδαν το οφφσαιντ αυτη;
βρωμα φιφα καθαροτατο
Ουτε επαναληψη δεν το δειχννουν ν μας δεινουν που ειναι το οφφσαιντ της κολο
Τα ποιο στυμενα
τοσα 0-0 ηρθαν σας φαινεται λογικο?
Να μας δεινουν μ της γραμμες που ητα. Τ αρχιδια
Η Κολομβία σφαγιάστηκε από την διαιτησία έπρεπε να κερδίσει
μυτη του παπουτσιου γελαω
ετσι ειμαστε τωρα
https://postimg.cc/mPQBwD9y
https://postimg.cc/fSth0TZ9
αλεγρια οκ
2-2 αλγερια. Βαλε γκολ
https://postimg.cc/MnYgHjVz
06:23- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Και γω σιμο
Τα έχω και σκορ