Chat
Σπίτι έχω 2 τηλεοράσεις θα τα έβλεπα ταυτόχρονα αλλά στο ξενοδοχείο τώρα δεν μπορώ
Θα δω βοσνια
Ελβετία 1Χ και ας δίνει λίγο
Μεξικό 1Χ και ίσως γκολ γκολ ναι
Βραζιλία Οβερ
Βοσνια αντερ
Μαροκο 1 κ οβερ
Στο Βοσνία θα έχουμε κόκκινη
aplo sout tagaria ine to eriksa ena 50 kai skeutome na rikso re magkes imirono kanada pos to vlepete
Καναδάς έχει πολύ Χ δεν ξέρω
Χ ημίχρονο είναι καλό
sorry x kanada imixrono
Έπαιξα και εγώ σε 2 δελτία
Καναδά Χ. Και Καναδά gg
Ο προπονητής της Ελβετίας παίζει λέει σκακι
Και αυτό τον βοήθησε στην καριέρα του
Εγώ που παίζω τάβλι και ξερή να ελπίζω?
Καλά η Ιαπωνία είναι φαβορί με σουηδια?
Τόσο καλύτερη είναι??
pames magkes kali epitixia
Ιάπωνα μου αρέσει ο άσσος αν κ φαίνεται παγίδα θα δείξει
Καλή τύχη σε όλους
Καλή επιτυχία guys
Γαλλία πολύ ψιλά ή απόδοση
σε λίγο ελληνικος
Ωραία έκπληξη ο Καναδάς συγκροτημένα παίζει
Ρε τι ευκαιρία έχασε ο Καναδάς για γέλια
Μιλημενο αν ήθελε το έβαζε
Αυτό σκέφτηκα και εγώ.. ούτε για πέναλτι τουλάχιστον δεν σκέφτηκε
Μιλημενο για Χ ειναι
για παμε οβερ και τα 2
και 0,5 ημχρ
1x γαλλια η νορβηγια εχει ομαδαρα
βοσνια οκ
παμε παμε ελβετια
bosnia
βοσνια
Πάμε Ελβετία κανα γοαλακι
βοσνια οκ
Βγήκε το g/g με την Βοσνία
Κουβα από βοσνια αν είναι δυνατόν
Για να δούμε στο δεύτερο ημίχρονο με την Ελβετία
Τί το είχες;
Νγ
Αν το είχες 2-3 γκολ κακώς
Εχω παίξει κόκκινη κάρτα εκεί στο καταρ
Ελβετία έχω Χ
Μετά Βραζιλία αντερ 3.5 κ Μεξικό 1Χ
Μαροκο ασσο ημχ και οβερ
Το Κατάρ θα βγάλει κόκκινη κάρτα στο δεύτερο ημίχρονο
Ένας απ τους δύο δεν με πειράζει
Γεια σας
ελληνικος
Καλησπέρα δεσπότη
Γεια χαρα σας
Τι κάνετε;
Κύριε δεσπότη
Πάμε να φάμε φακές
Ζωάρα
Απόλαυση οι διακοπές ηρεμείς
ελβετια
ελα να ξυπναμε
Switzerland
Ωραίος μέντιουμ
δεν μπορουσες μωρη κιοσα να το βαλεις στο 1ο
Όχι
ας στριψουμε με το τσαι μας
ΓΚΟΛΛΛΛΛ μπραβο ελβετια
και πρωτη στον ομιλο την εχουμε
κλεισαμε !!!!
ελβετια
Άντε Καναδά βάλε ένα γκολ τουλάχιστον
Στο 93 με πέναλτυ
ελβετια οκ
ταμειο
Καναδάς γκολ
παμε να παρουμε και τα 3,5 τωρα
Βγήκε κ αυτό το g/g
βοσνια 3,5 οκ
ετσι ειμαστε τωρα
https://postimg.cc/R6szdTwq
ελα κουκλα μου ελβετια
μπουμπουνισε το
Α ρε καταρ τι μας εκανες
6΄ εδωσε
Δεν κπορω ν καταλαβω κανει καθυστερησεις ο καναδας ενω χανει
Που είναι όλα τα καλά τα παιδιά;
Γεια
Ακόμη ένα γκολ να βάλει το Μαρόκο
Καί ένα η Σκωτία
Έβγαλα κ το οβερ με το Μαρόκο
Έβγαλα κ το οβερ με την Βραζιλία
Κοιμούνται όλοι
Πήρατε κανένα ψιλό;
Γεια σου φίλε
Όλοι κοιμούνται και μόνο εγώ μπαίνω βγαίνω τέτοια ώρα εδώ μέσα
Κάτι πάει πολύ λάθος
Εγώ τώρα μπήκα να δω
Θα κάτσει μισή ώρα και κλείνω, λίγο νότια Κορέα
04:08- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Καίτην παρέα...