Chat
Σκανκ
Τα είπαμε από το 15'ο λεπτό. Το ΝΟΥ ΣΑΣ!!! Τι δε κατάλαβες? Ομαδάρα η Γκάνα....... Τετοια ματς θέλω καθε ημερα που να φαινονται από χιλιομετρα.
Μπράβο φίλε μου
Προσωπικά τα σπασα τα μούτρα μου πολύ
Αχμετ σου ειπαμε οχι αλλιν
Πιο μετά θα ρεφάρεις που δε θα μπορουν να κανουν τετοια σκηνικά.........
Από το ημίχρονο φάνηκε το 0-0
Και γω το είδα γι'αυτό δεν έπαιξα τίποτα
Ισχύει ρε παιδιά ήταν κουτσό το παιχνίδι αλλά είχα ήδη χάσει αρκετά και είπα μπας και αλλάξει τίποτα και σώσω κάτι
Τεσπά μλκ μου
Τώρα με Κροατία πάω για οβερ και Κολομβία οβερ ενάμιση ότι έμεινε και βλέπουμε
Έχετε καμία έμπνευση κανείς για τα επόμενα;
Θα βγούνε λογικά
Οβερ
Λίγο την Κολομβία φοβάμαι μην κλειστεί το Κονγκό
Για να δουμε
Την Κολομβία πρόσεξε εγώ θα το κοιτάξω λίγο πάλι
Αυτό κοιτάζω τώρα
Ύπνο νωρίς
Γιατί η Κολομβία έφαγε γκολ από το αμπαλο ουζμπεκ
Και τρια που έβαλε σιγά την ομάδα
Το Κονγκό είναι καλύτερη ομάδα α
Σε σχέση με το Ουζμπεκιστάν εννοώ
Κάνα Χ μήπως έρθει αυτό
Ναι κατάλαβα τι λες
Υπάρχει πιθανότητα
Κάνα 1-1 ίσως
Παίξε Κροατία
Και βάλε οβερ κρισιουμα
Λες;
Μην σε πάρω στον λαιμο αλλά εγώ αυτό λέω
Από την Κολομβία μαρεσει περισσότερο
Όχι τι να με πάρεις στο λαιμό σου έτσι κι αλλιώς το οβερ θα το έριχνα
Ναι και γω έτσι έλεγα πριν λίγες ώρες για Κολομβία
Και βλέπουμε
Το ξανασκέφτηκα ομως
Δεν θα την παίξω οβερ την κολο
Οκ οκ
Γενικά δεν θα παίξω καθόλου τον αγώνα
Τι επιστήμονες είναι. Αργούν επίτηδες την ανάληψη για να την ακυρώσεις να τα παίξεις και να τα χάσεις
Είναι παράξενος
Αχαχαχ
Γιατί ρε συ
Εμένα σε 2 με 5 λεπτά είναι τράπεζα
Να μπω τώρα live chat να τα ακούσουν;
Στην κάρτα μπαίνουν σε δευτερόλεπτα
Η Νόβι σε μένα αργεί πολύ πλέον
Τί ανάληψη έκανες;
Τράπεζα;
Στο paysafe account
θέλουν τον ίδιο τρόπο που έγινε η κατάθεση
Οι αλήτες
Και εκεί εγώ που έστειλα μπήκαν σε λίγα λεπτά
Εγώ περίμενα 7 ώρες
Ναι αλλά με paysafe μπορείς είτε με τράπεζα είτε με paysafecard ανάληψη
Το δοκίμασα και μου την ακύρωσαν μόνοι τους
Οι κλέφτες
Πώς γίνεται αυτό;
Δεν έχεις κάνει επικύρωση στοιχείων
Όλα τακτοποιημένα είναι
ταυτοποιημενα
Τί να σου πω
Μου φαίνεται παράξενο
Εμένα σου λέω το πολύ 5-10 λεπτά μαξ
Δες στο email σου
Πάμε τώρα με αρρώστια Κροατία
Μου πέρασε ενα φιλος με ιρις 200 ευρω
Τα μπουμπουνισα 2 Κροατία
Αν δεν τι θα κανω...
Έριξα Κροατία οβερ
Και Κολομβία Κονγκό Mik έπαιξα δύο δελτία.
Ένα 1-1 και ένα 0-2
Ειδωμεν.
Σκορ έπαιξες;
Η Κροατία θα βγει
Κολομβία έβαλες σκορ?
Κολομβία σκορ
Βλέπω να το χάνω και αυτό
...
Η Κροατία πολύ κακή
Θα μας στειλει κουβά
Μας γάμησε και η Κροατία
Τι την ήθελα δεν έπαιζα εγώ λολομβια 1 και οβερ 2.5
Πικρή νύχτα η σημερινή
Αντε καληνύχτα αφού χάσαμε και σήμερα
Την είχα 2 ημίχρονο 150€
παναμα αμρικα απο 2, μεικομπ ροτσεστερΓ απο 3
ναουμε
ας στριψουμε τωρα
Και γω 150 έχασα με την Κροατία
Μας δουλεύουν
Καλά είπα είναι γερασμένη ομάδα ,τι την ήθελα. Με ξεγέλασε ότι δεν βγήκε η Αγγλία και είπα θα βγεί αυτό
Έχω ένα άλλο δελτίο τώρα περιμένω ενα ημίχρονο και ύπνο
κροατια
🌅
Είδατε πως μετράει ο τζίρος ;
Γαλλία νίκησε , Πορτογαλία Ισπανία επίσης Αργεντινή επίσης
Ήρθε η ώρα να σπάσει με 7εκ ο άσσος δθσυηχως
Τανα Αγγλία
08:41- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
tipster ti pineis k den mas dineis?