Chat
ελβετια
ελα να ξυπναμε
Switzerland
Ωραίος μέντιουμ
δεν μπορουσες μωρη κιοσα να το βαλεις στο 1ο
Όχι
ας στριψουμε με το τσαι μας
ΓΚΟΛΛΛΛΛ μπραβο ελβετια
και πρωτη στον ομιλο την εχουμε
κλεισαμε !!!!
ελβετια
Άντε Καναδά βάλε ένα γκολ τουλάχιστον
Στο 93 με πέναλτυ
ελβετια οκ
ταμειο
Καναδάς γκολ
παμε να παρουμε και τα 3,5 τωρα
Βγήκε κ αυτό το g/g
βοσνια 3,5 οκ
ετσι ειμαστε τωρα
https://postimg.cc/R6szdTwq
ελα κουκλα μου ελβετια
μπουμπουνισε το
Α ρε καταρ τι μας εκανες
6΄ εδωσε
Δεν κπορω ν καταλαβω κανει καθυστερησεις ο καναδας ενω χανει
Που είναι όλα τα καλά τα παιδιά;
Γεια
Ακόμη ένα γκολ να βάλει το Μαρόκο
Καί ένα η Σκωτία
Έβγαλα κ το οβερ με το Μαρόκο
Έβγαλα κ το οβερ με την Βραζιλία
Κοιμούνται όλοι
Πήρατε κανένα ψιλό;
Γεια σου φίλε
Όλοι κοιμούνται και μόνο εγώ μπαίνω βγαίνω τέτοια ώρα εδώ μέσα
Κάτι πάει πολύ λάθος
Εγώ τώρα μπήκα να δω
Θα κάτσει μισή ώρα και κλείνω, λίγο νότια Κορέα
Καλημέρα
Γερμανία άσσος κύριοι
ΗΠΑ γκολ γκολ
Αυστραλία Χ2
Ολλανδία 3.5
Κουρασαο 2.5
Ιαπωνία γκολ γκολ
καλημερα με κουβαδες χθεσινους χαχα
Μας πέθανε η Τσεχία
μπραβο παρμ εσκισες χθες
https://ibb.co/pjTCB3Sb
Με αυτή τη θέα τρώμε
χχαχαχαχ σου ανοιγει την ορεξη ε?
Δωρεάν είναι χαχα
δυσκολα τα πραγματα σημερα για ρον στεφ σακκελ παιζει με βρετανο που ειναι μεν νο 349 αλλα σπεσιαλισ
τας στο γρασιδι και απεκλεισε ηδη 2 καλους παιχτες 1 44 να κερδισει του δινουν 2 75 στον στεφ
και να χασει θα φυγει με 50000 λιρες
Α ρε Μογγολία,πολλά γκολ πάλι
Είχε ωραίο γκολ γκολ στο ημίχρονο με 3 απόδοση
Μόνο εγώ βλέπω κουρασαο 1Χ και Γερμανία 1;
nai
Ας φάμε
πιστευεται οτι η ηπα θα πουλησει το ματσ στους τουρκους η οτι θα βαλει γκολ η τουρκια αλλα θα χασει ?
ναι...με δεκα αυγα τουρκιας καθαρησε το πραγμα
ΛΔ ΚΟΝΓΚΟ - ΟΥΖΜΠΕΚΙΣΤΑΝ πως το το βλέπετε;
Ασσο
Κουρασάο 1 και Παναμάς 1
Τουρκία γκολ γκολ
Γερμανία 1
Ιαπωνία γκολ γκολ Κ με ρίσκο 1
Ολλανδία 3.5
οι τουρκοι εχουν πει αντιο
Καλησπέρα παιδιά .χαθήκα λόγο δουλειάς ...να είστε καλά καλά κέρδη σε όλους ....παρμ ..μέντιουμ .κ καπτεν jimm . Ιδιαίτερους χαιρετισμούς
Καλησπέρα
Γεια σου γιωργη
Γερμανία .Ολλανδία νίκες από ημιχρονο..ΗΠΑ νίκη Παραγουάη νικη
εχθές που δεν έγραψα τίποτα πληρώθηκα 1500
Σήμερα πριν λίγο πάλι
Χαχα αχαχα μην ξαναγράψεις ..καλοφαγοτα μάγκα μου
Πάντα τετοια
https://postimg.cc/0MqvwXYZ
Τώρα μεσημεριανό
Κατοβίτσε αρρώστια
Ευχαριστώ φιλε..ναι άμα το μελετας πολύ κάτι δεν βγαίνει. Αν και δεν πιστεύω στις προλήψεις
https://postimg.cc/D8SN7dsf
Και ένα από τα χθεσινά
https://postimg.cc/nCqvKXtJ
Μπραζιλ
Καλησπέρα σε ολους
Ένα ματσάκι χάσαμε χθες
Το gg της τσεχιας
Και ήταν και αργά για cash out
Πιστεύετε η Γερμανία θα κατέβει καθαρά τουλάχιστον για το Χ?
Kai γιατί να μη κερδίσει η Γερμανία
Τον ισημερινό? 1.65 ? Μπραβο
Καλά ολόκληρη Ελλάδα δεν μπορεί να δωριει
Δωρίσει 1000 κλιματιστικά στην Γαλλία?
4 belhara θα πάρουμε
χρυσοπληρωμενα
20:20- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Ζωάρα
Απόλαυση οι διακοπές ηρεμείς