Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
jenk

Όχι τι να με πάρεις στο λαιμό σου έτσι κι αλλιώς το οβερ θα το έριχνα

Mik92

Ναι και γω έτσι έλεγα πριν λίγες ώρες για Κολομβία

jenk

Και βλέπουμε

Mik92

Το ξανασκέφτηκα ομως

Δεν θα την παίξω οβερ την κολο

jenk

Οκ οκ

Mik92

Γενικά δεν θα παίξω καθόλου τον αγώνα

giotis

Τι επιστήμονες είναι. Αργούν επίτηδες την ανάληψη για να την ακυρώσεις να τα παίξεις και να τα χάσεις

Mik92

Είναι παράξενος

Αχαχαχ

Γιατί ρε συ

Εμένα σε 2 με 5 λεπτά είναι τράπεζα

giotis

Να μπω τώρα live chat να τα ακούσουν;

Mik92

Στην κάρτα μπαίνουν σε δευτερόλεπτα

giotis

Η Νόβι σε μένα αργεί πολύ πλέον

Mik92

Τί ανάληψη έκανες;

Τράπεζα;

giotis

Στο paysafe account

θέλουν τον ίδιο τρόπο που έγινε η κατάθεση

Οι αλήτες

Mik92

Και εκεί εγώ που έστειλα μπήκαν σε λίγα λεπτά

giotis

Εγώ περίμενα 7 ώρες

Mik92

Ναι αλλά με paysafe μπορείς είτε με τράπεζα είτε με paysafecard ανάληψη

giotis

Το δοκίμασα και μου την ακύρωσαν μόνοι τους

Οι κλέφτες

Mik92

Πώς γίνεται αυτό;

Δεν έχεις κάνει επικύρωση στοιχείων

giotis

Όλα τακτοποιημένα είναι

ταυτοποιημενα

Mik92

Τί να σου πω

Μου φαίνεται παράξενο

Εμένα σου λέω το πολύ 5-10 λεπτά μαξ

Δες στο email σου

Πάμε τώρα με αρρώστια Κροατία

Tipster_Mundial26

Μου πέρασε ενα φιλος με ιρις 200 ευρω

Τα μπουμπουνισα 2 Κροατία

Αν δεν τι θα κανω...

jenk

Έριξα Κροατία οβερ

Και Κολομβία Κονγκό Mik έπαιξα δύο δελτία.

Ένα 1-1 και ένα 0-2

Ειδωμεν.

Mik92

Σκορ έπαιξες;

Η Κροατία θα βγει

Κολομβία έβαλες σκορ?

jenk

Κολομβία σκορ

Βλέπω να το χάνω και αυτό

Aek21geo

...

Η Κροατία πολύ κακή

Θα μας στειλει κουβά

jenk

Μας γάμησε και η Κροατία

Aek21geo

Τι την ήθελα δεν έπαιζα εγώ λολομβια 1 και οβερ 2.5

jenk

Πικρή νύχτα η σημερινή

Aek21geo

Αντε καληνύχτα αφού χάσαμε και σήμερα

Την είχα 2 ημίχρονο 150€

Zippo

παναμα αμρικα απο 2, μεικομπ ροτσεστερΓ απο 3

ναουμε

ας στριψουμε τωρα

Mik92

Και γω 150 έχασα με την Κροατία

Μας δουλεύουν

Καλά είπα είναι γερασμένη ομάδα ,τι την ήθελα. Με ξεγέλασε ότι δεν βγήκε η Αγγλία και είπα θα βγεί αυτό

Έχω ένα άλλο δελτίο τώρα περιμένω ενα ημίχρονο και ύπνο

Zippo

κροατια

giotis

🌅

MediuM

Είδατε πως μετράει ο τζίρος ;

Γαλλία νίκησε , Πορτογαλία Ισπανία επίσης Αργεντινή επίσης

Ήρθε η ώρα να σπάσει με 7εκ ο άσσος δθσυηχως

Τανα Αγγλία

akis

καλημερα στους κουβανους τον ηπιαμε χθες ολοι μαζι

MediuM

1 κ οβερ μαροκο, γκολ γκολ Βραζιλία , 1Χ Τσεχία , αντερ βοσνια.

Ισμαελ σαιμπαρι να σκοράρει μαροκο

Και 1Χ Καναδά

50 απόδοση

Ας φάμε το πρωινό μας με την υπέροχη θέα

Σήμερα έχει γενέθλια ο μεσσι χρόνια πολλά έκλεισε 39

akis

φαε τσαμπα ειναι χχαχαχαχα ποσοι εισαστε ρε

και πως λενε το ξενοδοχεο

MediuM

Εγώ και η γυναίκα είμαστε

akis

το οτελ δεν ειπες

MediuM

Μήνυμα

akis

εχω ερθει 3 φορες

MediuM

Στο ίδιο αλήθεια; Μπράβο

akis

οχι δεν υπηρχε τοτε χχαχααχχα στο αλμυρα εμενα

δεκαετια του 90

δηθεν για λουτρα χχχχαχ πληεωνε χοντρα το ταμειο υγειας τοτε

anastpapand

RIP Τάκης Γκώνιας

akis

ναι εφυγε και αυτος

anastpapand

55 χρόνων μικρός μικρος

MediuM

Ώρα για θάλασσα

Πήγαμε Ηλία beach

Ήρεμα ωραία είναι

Στα λουτρά Ακη γίνεται χαμός δεν μπορείς να πας

akis

se χωραει η ξαπλωστρα η θελεις 2 χαχχαχαχαχα

δεν μου αρεσει το 1 11 που δινουν στο σακκελαριδη να κρδισει αξιζει η κοντρα στο 7

MediuM

Μαροκο θα είναι ωραίο ματς

Ελβετία δύσκολο για πρόβλεψη

akis

μακρυα απο μεξικο εχει περασει 1ο θα κανει αλλαγες

MediuM

Έτσι Μεξικό 1Χ

Και βοσνια είναι ύπουλο ακή τι λες ;

Αντερ μου φαίνεται το πιο ασφαλές καλύπτει και το Χ και τον ασσο δεν νομίζω να μπουν πάνω από 2 γκολ

akis

το καταρ ειναι για φαπες

13:43
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.