Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
jenk

Χαχαχαχα

Φίλε το έβλεπα να έρχεται, έμπαινες με χειρόφρενα

Zippo

και προσοχη οχι κυαλια, υπαρχει κινδυνος ανακοπης

George20020

Αυτο το λινγκ που ανεβαζεις τι ειναξ ?

jenk

Μπουμερ αλερτ

Zippo

νορβηγια

2-0

χαλαντ

πλιτς

jenk

Τούμπανο θα αυγατισω το 500αρι

Zippo

θα χεστουμε στο 500ρικο

jenk

Χαχαχα

Zippo

κατω απο 100 μετρα οπου φυγκυν φυγκυν

jenk

Άλλο ένα γκολακι και παίρνω 150 ευρουλακια

George20020

Κοεοιδευεισ με μια σιγουρια σαν να με γνωριζεις φιλε

Ετσι χαιρεσται εδω μαλλον

Zippo

εσυ δεν εισαι με μυτη μπροστα;

jenk

Χαίρεστε*

George20020

150 θα εβαζα το οβερ 2.5 και θα επαιρνα λιγο παραπανω

1.65

Το ειχε

jenk

Φίλε μου εγώ δεν είμαι κροίσος. Παίζω με λίγα που για μένα είναι πολλά

Για να μη γκρινιάζω μετά ότι είναι στημένα

George20020

Οι κρισοι δεν παιζουν

jenk

Κροίσοι*

George20020

Στοιχημα

500 ευρω σε οβερ

Ποσο χρονων εισαι ?

jenk

Οπότε πως εξηγείς το ότι δεν είσαι κροίσος αλλά εχωσες 500 στο ο3.5, δεν βγήκε και άρα ήταν στημένο;

Πόσο με κάνεις;

Zippo

νορβηγγια 2-1

jenk

Ταμειακι

Zippo

γκολαρα

George20020

Κατω απο 30

Σιγουρα

jenk

Έχεις άλλη μια ευκαιρία

George20020

Δεν ξερω

Πεσ

jenk

Ξέρεις τι; Έχω ψαρωσει τωρα και δε σου λέω

Ρε ζιππο κερνα ένα σκριν ρε φίλε

Εκλασα στο γέλιο πριν

giotis

😛

3-1

Zippo

νορβηγια

χαλαντ

giotis

Ωραίο γκολακι

jenk

Πόσο παιχταρας είναι αυτός ρε

Zippo

βζιουμ

jenk

Παιδιά Νορβηγία τη βλέπω να πηγαίνει μακρυά

giotis

Είναι γκολτζης τι να πούμε

jenk

Φουλ

giotis

Έτσι ήμουν κι εγώ στα νιάτα μου, έβρισκα με μεγάλη ευκολία δίχτυα

Zippo

κατω ομως απο 100 μετρα μη συναντησει τον τζορτζ jenk

ωραιο γκολετο

αλλα ιμπρα

λ*\

jenk

Είναι τυπαρας

Και μοσχάρι είναι σε δομή, και ταχυτατος

giotis

Τι θα φάμε τώρα είναι το θέμα

Zippo

αντε παλι χαχαχα

giotis

Χαχαχααχ

Zippo

αφου δε θα παρεις σπαγκο

giotis

Ρε παίρνω χαλαρά απλώς το θέμα είναι η ώρα

Για ντελιβερι

Zippo

τι εχει η ωρα;

μουντιαλ καλοκαιρι

giotis

Πρώτα από όλα θα χτυπήσει κουδούνι και θα ξυπνήσει η οικογένεια και δεν θέλω τέτοια ώρα να μπει μέσα στην πολυκατοικία τέτοιος τύπος

Zippo

εκτος εαν εκει στο χωριο του φαληρου εχουν κλεισει χαχαχα

giotis

Λολ

Zippo

γραψε μη χτυπησεις κουδουνι , παρε τηλ και θα κατεβω

giotis

Λες; Θα το κάνει όμως;

Zippo

η δικαιολογια ειναι σαν την κλτρπδ, ολοι εχουν μία

φυσικα θα το κανει

giotis

Η γνώμη *

Οκ μπαίνω εφοοδ

Zippo

βουρ στον πατσα

δε θα παρει να ξερετε, ετσι κανει παντα

χαχα

καιμε σαλιο τζαμπα

giotis

Εάν είναι σωστός θα πάρει και μπουρμπουρι ο πακις

Χαχααχααχαχα

Zippo

ο πακις ειναι σπαθι

giotis

Για πες μας καμιά δίαιτα 🤣🤣🤣

Zippo

χαιδευτικα τον λεμε Τούκο

διαιτα δεν εχω μαντηλι να κλαψω

η καλυτερη

ποτε θα δειξει κανα δελτιο ο λουκι να μας δει κι ο θεος

που ειναι ο τζορτζ;

ψαχνει στη γιαγια αν βρει κανα 2υερω

τον τσακισε η γαλλια

γονατισε ο ανθρωπος

jenk

Στημένο λέει δεν βάλανε έξι γκολ

Zippo

εβαλε 5 παρει αεροσκαφος

jenk

Χαχαχα

Zippo

φανταζοταν διακοπες στο μπαλι

ας τα βαζε στη νορβηγια

jenk

Πότε παίζει Νορβηγία Γαλλία; Εκεί θα γίνει μακελειό

giotis

Έχει κι άλλο ματς καλή φάση

ανατριχιασα ρε εντεγκαρντ αρχηγαρα κανονιερη

ωρα για υπνο

06:15
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.