Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
giotis

μου αρεσουν πολυ φιλε

Mik92

Καλύτερα κάνε ένα ελληνικό

Εννοείται σ αρέσουν γιατί εθίζομαστε στην ζάχαρη

Γι'αυτό είναι εθιστικά

giotis

Ειναι εθιστικα φουλ

Mik92

Πάντως αλήθεια,πως κάνουν print screen κάποιοι και ανεβάζουν εδώ

Γιατί να βάλω φωτο δεν γίνεται

Απλά βάζουν λινκ?

Zippo

παμε νιουΓιορκ κολλησετο ναουμε

giotis

ανοιγεις το σαιτ που σου εστειλε ο ζιππο και πατας upload image

Βρισκεις τος σκρινσοτ απο την συλλογη και πατας αντιγραφη λινκ

Mik92

Ααα εντάξει και μπορεί να το δει κάποιος εδώ μετά;

giotis

Ναι

Mik92

Απλά δεν γνώριζα αυτό το site

Παλιά τα έκανα με μια εφαρμογή print κατι

giotis

Να βγω μπαλκονι τωρα που δεν κυκλοφορει κανενας???

απο σημερα μικραινει η μερα ωραια

Mik92

https://postimg.cc/HVGshxQZ

https://postimg.cc/rz4qxkB6

Zippo

ρεντΜπουλ οκ

Mik92

Εντάξει είμαστε ζιπο

Και αυτά τα έριξα και συν 20 ευρώ σε άλλο δελτίο

Δεν θα τα ανεβάσω και όλα

Συν σε ένα μαζί με την νέα Ζηλανδία

Το περιμένω τώρα

giotis

Δυνατος

Mik92

Όχι γιατί νομίζουν κάποιοι είμαστε τρολ

Προφανώς δεν γράφω όλες τις προβλέψεις εδώ γιατί με γκαντεμιαζουν

Zippo

ορλαντο οκ

Mik92

Πάω να σου κάτω την paysafe gioti

Στείλε ένα μήνυμα προσωπικό να το δω

giotis

👍👍👍

Εχει δει πολλα , γι αυτο

Τι θα φαμε τωρα?

Να παραγγειλω η ειναι μαλακια τετοια ωρα?

Zippo

γιατι οχι;

μουντιαλ και καλοκαιρι

αλλα εσυ δε θα παραγγειλεις με την καμια

διοτι εισαι αναβλητικος

αν ομως σου δειχνε κανα δελτιακι ο λουκιος θα γινοσουν λουης

χααχχαχαχ

giotis

Χαχααχαχα

Δεν ειναι αυτο, απλως προσπαθω να προσεχω

Να μην τρωω

Ομως επιθυμω σαβουρα τωρα

Για 40€ ο φιλος σου ο λουκιος μου εκοψε την καλημερα

Zippo

εριξα απο 2 αναπολις ροιαλς χιγκινς που ειναι ημχρ και 1,5 ημχρ αιγυπτος

4αδα

Mik92

Γιοτι όλα καλά εεε;

😎😎😎

giotis

Ευχαριστω φιλε μου να εισαι καλα

Υπάρχουν ακόμα δοτικοί άνθρωποι...

Να στα δώσει η εταιρεία που παίζεις επί 100000

Πάμε μπαλκόνι πριν βγει ο κόσμος έξω

Mik92

Νοβιμπετ παίζω

Κάποτε είχα μπετ365

giotis

Νόβι κι εγώ 🙂

Mik92

Νέα Ζηλανδία μήπως

Zippo

ζιλανδια

giotis

Η μπετ με έκλεισε

Zippo

η*

Mik92

1-0

Zippo

βζιουμ

Mik92

Πάμε

giotis

μικ

Τα έριξα στο διπλό

Mik92

Ρε χαζε παίζω 1 και συ διπλό

Κόντρα με πας χαχα

giotis

Χαχαχααχααχ

Ζιππο εσύ παίξτο Χ

Mik92

Σ λέω να παίζεις γκολ καλύτερα

Και οβερ το έχω παίξει

Τα σημεία είναι πιο δύσκολα

giotis

Ε μπας και τα ανεβάσω ρε φίλε...

3 απόδοση το πήρα

Zippo

σανΑντονιο

giotis

Σόρρυ που σε πήγα κόντρα δεν ήξερα αλλά εγώ έτσι παίζω ανατροπές

Zippo

ελα 1 γκολ στην αναπολις τωρα και στην χιγγινς

Mik92

Ααα το έριξες μετά το γκολ διπλό εννοείς

Zippo

χιγγινς

Mik92

Δεν με πειράζει αρκεί να βγεί ημίχρονο ασσο

Και Χίγκινς οβερ

giotis

Ναι

Mik92

Μετά το ημίχρονο ας κερδίσει η Αίγυπτος να βγάλω και το οβερ

Zippo

ροιαλς ΟΚ

βιρτζινια

θελω απο 1 αναπολις χιγγινς και ζηλανδια

αναπολις οκ

Mik92

Πληρώθηκα παλι

Η Χίγκινς στο άλλο που έπαιζα θέλω ένα γκολ αλλά δεν τους βλέπω

+685 ευρώ από την Ζηλανδία ημίχρονο μαζί με την Ουρουγουάη που το είχα

Epivitoras

Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονομικά σας πάνε καλα

akis

καλη βδομαδα

MediuM

Πέρασε το Χ Ουρουγουάης

Χάσαμε το Χ ημίχρονο στο 51 έλεος

Πάμε στους καταράκτες σήμερα

Ας φάμε το πρωινό μας

Έχει υπέροχη θέα την θάλασσα είμαστε στο 5ο όροφο

Η θάλασσα είναι στα 50 μέτρα

09:31
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.