Chat
Να αραξουμε φιλαράκι
ΠΑΝ, ΔΕΣ ΕΔΩ ΔΕΛΤΙΟ ΣΟΥΠΕΡ ΕΝΙΣΧΥΣΗ
https://ibb.co/RT9jZ65q
.
Νιάου
👀
Τελικά με τους τοίχους θα μιλήσω
πλαγιο επαιξε ο γιοκας
λολ
Είσαι απασχολημένος ;
Οεο
εριξα 1,5 τζαπαν και 4,5 ολλανδια
😱
Aristotelhs2 eisai megalo noumero
???
γκολ
τυνησια χαχα
ολε
Χεχε
το χουμε
Λες;
ε ναι
γιατι τι επαιξες;
Τίποτα ακόμα , να τα πιάσεις θέλω
γκολλλλλ
2-2
ολε
2-2 χαχαχαχααχαχαχαχαχ
χαχχααχχα
κλαιω
Τι λες ρε φίλε
οχι νταξει
ακυρο
Λάθος ματς επέλεξα να δω
ποιο βλεπεις;
Sweden
ναι για να βαλω σουηδια, τωρα θα ρχισει το παρτυ ναουμε
Χαχαχαχααχαχαχαχαχ
τσαπαννννννννννν
παρτααααααααααα
Τι είσαι εσύ ρε
θα βαλει γκολ και η σουηδια
Όντως;
Το ρίχνω;
ναι
ριχτο
εγω ετσι κι αλλιως το χω 1,5
Οκ το ριξα
ολλανδιααααα
Οκεικ
αλλο 1 ναουμε
σουηδιααααααα
πλιτς
παρτα ναουμε
α ρε ΠΑΝ είσαι τεράστιος , ευχαριστούμε
παμε για ταμειο
!!!!!
Λοντρινα πλήρωσε στο τέλος
Αρρώστιααααα
Γεια σου μικ
Πως πάει;
Πήρα 1000
Μόλις
Ωραίοςςςς
Χαχαχ
Και έχασα δελτίο επειδή είχα τον αγώνα Ιαπωνία οβερ 0,5 ημ
Για 700 ακομη
Αν είναι δυνατόν οι καραγκιόζηδες
https://postimg.cc/G8q0tSVh
https://postimg.cc/rzwX3MRp
Τα κερδισμένα
Έριξα ένα για πλάκα οβερ 5.5 Ολλανδία
Δεν το πιστεύω πολύ αλλά έτσι να περάσει η ωρα
παμε παραγουαη
οπως ειναι τωρα ριξα απο 1
7' εδωσε αμερικη
και 5΄ παραγουαη
Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονομικά σας πάνε καλα
εκουαδορ γκολ και οβερ ηπαα γκολ και οβερ παραγουαη χ οκ
ηπα
μερα
και το μαροκο με πληρωσε καλα
Εγώ το έπιασα ασσο ακη Εκουαδόρ
Και γκολ γκολ πρώτο ημίχρονο
Στο άλλο δελτίο μόνο Ιαπωνία έχασα έδινε με 1€ 100€
κουρασαςο ειχες 1χ
Συγχαρητήρια στο Εκουαδόρ
Και σε δύο δελτία 6αδα έχασα μόνο ακτη οβερ
Το ψήφισα εδώ 1Χ και οβερ αλλά το έπαιξα μόνο οβερ κ πάλι χαμένο είναι
Αυστραλία ήταν ωραίο Χ
Είχα παίξει 12αδα νικητές ομίλου
Μόνο την βοσνια έχασα … 400 απόδοση έδινε σύνολο
Η Αυστραλία έπαιξε καλά για τα κυβικά της
Γαλλία βλέπω Χ και γκολ γκολ
μου εκανε εντυπωση η νικη τοθ εκουαδορ οι γερμανοι δεν συνηθιζουν να δινουν ματς
Έπαιζαν καλά αλλά το Εκουαδόρ έπαιζε καλύτερα δεν το έδωσαν το ματς
Είχαν πολύ πάθος οι του Εκουαδόρ
Εγώ το είχα άσο σε δύο δελτία κιόλας και έχασα την ακτή οβερ κ στα δυο
Πολύ κρίμα
10:01- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
😖