Chat
γκολαρα
Κατω απο 30
Σιγουρα
Έχεις άλλη μια ευκαιρία
Δεν ξερω
Πεσ
Ξέρεις τι; Έχω ψαρωσει τωρα και δε σου λέω
Ρε ζιππο κερνα ένα σκριν ρε φίλε
Εκλασα στο γέλιο πριν
😛
3-1
νορβηγια
χαλαντ
Ωραίο γκολακι
Πόσο παιχταρας είναι αυτός ρε
βζιουμ
Παιδιά Νορβηγία τη βλέπω να πηγαίνει μακρυά
Είναι γκολτζης τι να πούμε
Φουλ
Έτσι ήμουν κι εγώ στα νιάτα μου, έβρισκα με μεγάλη ευκολία δίχτυα
κατω ομως απο 100 μετρα μη συναντησει τον τζορτζ jenk
ωραιο γκολετο
αλλα ιμπρα
λ*\
Είναι τυπαρας
Και μοσχάρι είναι σε δομή, και ταχυτατος
Τι θα φάμε τώρα είναι το θέμα
αντε παλι χαχαχα
Χαχαχααχ
αφου δε θα παρεις σπαγκο
Ρε παίρνω χαλαρά απλώς το θέμα είναι η ώρα
Για ντελιβερι
τι εχει η ωρα;
μουντιαλ καλοκαιρι
Πρώτα από όλα θα χτυπήσει κουδούνι και θα ξυπνήσει η οικογένεια και δεν θέλω τέτοια ώρα να μπει μέσα στην πολυκατοικία τέτοιος τύπος
εκτος εαν εκει στο χωριο του φαληρου εχουν κλεισει χαχαχα
Λολ
γραψε μη χτυπησεις κουδουνι , παρε τηλ και θα κατεβω
Λες; Θα το κάνει όμως;
η δικαιολογια ειναι σαν την κλτρπδ, ολοι εχουν μία
φυσικα θα το κανει
Η γνώμη *
Οκ μπαίνω εφοοδ
βουρ στον πατσα
δε θα παρει να ξερετε, ετσι κανει παντα
χαχα
καιμε σαλιο τζαμπα
Εάν είναι σωστός θα πάρει και μπουρμπουρι ο πακις
Χαχααχααχαχα
ο πακις ειναι σπαθι
Για πες μας καμιά δίαιτα 🤣🤣🤣
χαιδευτικα τον λεμε Τούκο
διαιτα δεν εχω μαντηλι να κλαψω
η καλυτερη
ποτε θα δειξει κανα δελτιο ο λουκι να μας δει κι ο θεος
που ειναι ο τζορτζ;
ψαχνει στη γιαγια αν βρει κανα 2υερω
τον τσακισε η γαλλια
γονατισε ο ανθρωπος
Στημένο λέει δεν βάλανε έξι γκολ
εβαλε 5 παρει αεροσκαφος
Χαχαχα
φανταζοταν διακοπες στο μπαλι
ας τα βαζε στη νορβηγια
Πότε παίζει Νορβηγία Γαλλία; Εκεί θα γίνει μακελειό
Έχει κι άλλο ματς καλή φάση
ανατριχιασα ρε εντεγκαρντ αρχηγαρα κανονιερη
ωρα για υπνο
Ριξε 2 και 6,5 κορνερ Αλγερίας
Καλημέρα
Τσιγαράκι κ Μπαλκονακι με θέα τη θάλασσα κ το δροσερό αεράκι
Έπαιξα ένα δυνατό μπετ μπιλντερ στην Πορτογαλία με 36 απόδοση
Ροναλντο, νεβες, νέτο να σκοράρει ή να δώσει ασίστ
Και οι 2 ομάδες μια κάρτα.
Νετο, βιτινια, νεβες 2 συν σουτ.
Αυτά.
καλημερα
https://ibb.co/xqy061hB
Εδώ είμαστε τώρα ξεκούραση
xxaxxa μπετακο κουραζεσαι πολυ δυσκολο να φας 2 κοτοπουλα μονος
Χαχαχα
Πήραμε μαζί 8 τοστ
Και ροδάκινα που βρήκαμε από κάτι χωριανούς στο δρόμο
Πολύ νόστιμα κ ζουμερά ! 2.50€ το κιλό
ετσι μπραβο
Ήρθαμε στο ξενοδοχείο ωρα για ξεκούραση
Εχω παίξει κάποια μπετ μπιλντερ με σκόρερ ασίστ σουτ κλπ για να δούμε
Ντεκλαν Ράις να δώσει ασίστ κύριοι
4.35
Στο Αγγλία είναι
Και Κροατία μεγάλο 2 και οβερ
Χαίρομαι μάγκες που τα οικονομικά σας πάνε καλά
Κριστιάνο Ρονάλντο να σκοράρει
Πορτογαλία Οβερ 2.5
σπερες κουοπιο και ουλου γκολ και οβερ οκ η αλλα 2αδα παει για κουβα


Ας ελπίσουμε να κάνουν σουτ κ γκολ να βγει το μπετ μπιλντερ
Το έχω σχολιάσει
19:58- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Ταμειακι