Chat
Δε μπορεί ο μεσσι
Το βλέπω και γω
ασε ρε
ολα στιγμες ειναι
Τι κλωτσιά έφαγε
εχω δει παιχτη να χανει το πιο ευκολο γκολ του κοσμου και στην επιστροφη του ξαναρχεται η μπαλα και βαζει το γκολ της χρονιας
ο ιδιος παιχτης στην ιδια φαση, εαν δεν του εχει η μπαλα στα ποδια ξανα θα ειχαν διωξει
αμα θες να πεις για καποιον παιχτη πο πραγματικα δεν μπορει ειναι ο αλβαρο μορατα χαχχαχα αυτος επρεπε να γινει μαγειρας, δεν ξερω τι δουλεια με την μ
βαλμειρα
οκ
βαρμπρεγκς οκ
λιουνγκσιλε οκ
ακυρο
Ωραίος ο τερματοφύλακας
σμιλτεν οκ
ερεμπερο οκ
με γκολ στις οντεβολτ και αργεντινη παιρνω τα ημχρ
φραπινγκ
επισης ανοιγει και ολη η 5αδα
φουμινγκ
ζητω τα καλοκαιρια που εχουν μουντιαλ
Το παιχνίδι της ντροπής για το Μουντιάλ της Αμερικής.
γκολλλλλλλλλλλλλ
1-0
παρτα
μεσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσι
δεν μπορει ε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ντροπη εεεεεεεεε;;;;;;;;;;;;;;;
παρτααααααααααααααααααααααα
και οκ
Μπαμπας Μεσι ο καλυτερος ολων τον εποχων
Θα βάλει κανένα γκολ
Η Αργεντινή
Εβαλε
ελα ρε οντεβολτ, κολλησε το να κανουμε ταμειο ναουμε
βαρμπεργκς οκ
Το γύρισε η βαρμπ, τέλεια
εν τω μεταξυ το χε βαλει η λιουνγκσκιλε αλλα ακυρωθηκε
Άντε να μπαίνουν γκολ στο Αργεντινή
Πάμε
Ακόμη ένα στο ημίχρονο θα μπει
Πως τα βλέπετε τα πράγματα;
4 λ πασουλες χαχαα
βαρμπεργκς 3,5 οκ
κα΄λα παιζει η αυστρια
αχ ρε σακιρα
τα ριξα ολα ααλο 1
κοκκ βαλμιερα
Βαλε αλλο 1 ρε Αργεντινη
https://prnt.sc/P8brW0KpLYxH
σελμπουρν
Ότι ποιο μ@λ@κι@ αυτό το Μουντιάλ. Χαμένα λεφτά σε χώρες θηρία. ... κρίμα...👎👎👎
Αργεντινή ακόμη ένα
Ενα ακομα ρε Αργεντινή
Over 1.5 4.00
Εχω πεθάνει στο φαΐ
2-0
Ταμείο
Τους χορεψε ο Μεσι
γκολλλλλλλλλλλ
δωσεεεεεεε
Ωραία κάλυψη αφού χάσαμε το Χ
naiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Κανονικοτατα
Όλα για τον GOAT γίνονται
https://ibb.co/My8g0YvC
Τουρκία ❌, Βέλγιο ❌, Αργεντινή ❌, τριτωσε. Αν μας κάνει και η Γαλλία κανένα γαλλικό εξαμπλ..ε. Τότε θα το ρίξω στο .. γκόλφ..🤬🧑🦯..
Καλοφαγωτα
καζμα
https://prnt.sc/W6Z5f0P5cwKp
μπραβο μαγκα μου
Μπράβο ρε παίδες όσοι πεξατε 1.5 ....καλοφαγωτα..
καζμα*
https://ibb.co/rR0hRyh5
Πάμε εδώ τώρα
Άντε να περάσει η ώρα
απο 1 ημχρ σελμπουρν αλΚαντισιγια σαμροκ εριξα
μποεμιανς οκ
Δεν μας πλήρωσε το οβερ της Αργεντινής,δεν πειράζει πάμε παρακάτω
ντερι οκ
1 στην αλκαντισιγια για ταμειο θεμε
γκολ
ταμειο
Εσύ έγραψες 1ημ σελμπουρν και σαμροκ,πως πηγές ταμείο
1γκολ
https://postimg.cc/2VSJjnNm
σελμπουρν
*
Γαλλία γκολακια αλλά ο πιο κυριλέ άσσος πιστεύω θα είναι της Νορβηγίας
Και πληρώνει και καλα
Πως μπορώ να κάνω προβλέψεις στο προφίλ μου;
Έριξα Εμπαπε οβερ 1.5 γκολ στο 3 απόδοση όποιος θέλει ακολουθεί
σε λίγο ελληνικος
Γαλλία Ιράν οβερ 3.5
Πάμε με σκορ 4 ή 5-0
Δύο γκολ Εμπαπε
έτοιμο το καφεδάκι μας
Κάτι σε τίμια απόδοση 2 έχουμε με την Γαλλία?
23:40- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
τι εχασε ρε
πωω