Chat
Οκ το ριξα
ολλανδιααααα
Οκεικ
αλλο 1 ναουμε
σουηδιααααααα
πλιτς
παρτα ναουμε
α ρε ΠΑΝ είσαι τεράστιος , ευχαριστούμε
παμε για ταμειο
!!!!!
Λοντρινα πλήρωσε στο τέλος
Αρρώστιααααα
Γεια σου μικ
Πως πάει;
Πήρα 1000
Μόλις
Ωραίοςςςς
Χαχαχ
Και έχασα δελτίο επειδή είχα τον αγώνα Ιαπωνία οβερ 0,5 ημ
Για 700 ακομη
Αν είναι δυνατόν οι καραγκιόζηδες
https://postimg.cc/G8q0tSVh
https://postimg.cc/rzwX3MRp
Τα κερδισμένα
Έριξα ένα για πλάκα οβερ 5.5 Ολλανδία
Δεν το πιστεύω πολύ αλλά έτσι να περάσει η ωρα
παμε παραγουαη
οπως ειναι τωρα ριξα απο 1
7' εδωσε αμερικη
και 5΄ παραγουαη
Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονομικά σας πάνε καλα
εκουαδορ γκολ και οβερ ηπαα γκολ και οβερ παραγουαη χ οκ
ηπα
μερα
και το μαροκο με πληρωσε καλα
Εγώ το έπιασα ασσο ακη Εκουαδόρ
Και γκολ γκολ πρώτο ημίχρονο
Στο άλλο δελτίο μόνο Ιαπωνία έχασα έδινε με 1€ 100€
κουρασαςο ειχες 1χ
Συγχαρητήρια στο Εκουαδόρ
Και σε δύο δελτία 6αδα έχασα μόνο ακτη οβερ
Το ψήφισα εδώ 1Χ και οβερ αλλά το έπαιξα μόνο οβερ κ πάλι χαμένο είναι
Αυστραλία ήταν ωραίο Χ
Είχα παίξει 12αδα νικητές ομίλου
Μόνο την βοσνια έχασα … 400 απόδοση έδινε σύνολο
Η Αυστραλία έπαιξε καλά για τα κυβικά της
Γαλλία βλέπω Χ και γκολ γκολ
μου εκανε εντυπωση η νικη τοθ εκουαδορ οι γερμανοι δεν συνηθιζουν να δινουν ματς
Έπαιζαν καλά αλλά το Εκουαδόρ έπαιζε καλύτερα δεν το έδωσαν το ματς
Είχαν πολύ πάθος οι του Εκουαδόρ
Εγώ το είχα άσο σε δύο δελτία κιόλας και έχασα την ακτή οβερ κ στα δυο
Πολύ κρίμα
Παραγουαη οβερ 6,5 κορνερ απο το 20 λεπτο ειχε 3 στο 54 4ο και δεν είχε ξαναβγει άλλο
2η γκίνια τα ματς στο προφιλ δεν παίκτηκαν ποτέ σε 1 δελτίο
3η δεν μπήκα με το kq θα έβγαζε φακελακι 210 ε και θα προχωραγα τουμπανος στο 12,5 μυστερυ
800 το λιγότερο αν το παταγα
https://postimg.cc/BP6w0pCq
https://postimg.cc/5Q6pG0xH
Πρωί πρωί 500
Σουτζουκ λουκούμ από την Μογγολία
με το αν δεν κερδιζεις κριμα παντως
στο πρ ακρ σ αραβια μ χ εξω και οι 2
Μπράβο Μικ
Ευχαριστώ παιδιά
εχουν περασει 5 ν αμερικης 5 απο αφρικη φτωσος συγγενης η ασια με 2 ιαπ αυστραλια πολυ ασιατικη χωρα
φτωχος
Πάμε λιλλεστρομ οβερ 3.5 ημ
Δεν το πρόλαβα στο οβερ 2,5 ,πήγε και έβαλε γκολ
Φαν Μπετ όχι πολλά
Γκολντ κοστ οβερ 3.5
Τελικό
Είναι 1-1
3-1 το Γκολντ κοστ
Το πήραμε
https://postimg.cc/NL2HNVmw
https://postimg.cc/vggcNg1x
Και ακόμη δύο μικρότερα δελτία στα 250 ευρώ
Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονονικικα σας πάνε καλα
Μπορώ να πω η πράσινη είναι η χειρότερη σε περιβάλλον εφαρμογής.. κολλάει το σκορ και οι αποδόσεις
Γυρίσαμε από καταράκτες δρυμώνα
45χλμ και 1 ώρα απόσταση
Αλλά αξίζει νιώθεις γαλήνια
Θα πάμε ξανά αύριο και μεθαύριο
Τι βλέπετε σήμερα στο Γαλλία ;
Έχουν περάσει και οι δύο στην επόμενη φάση
Πολλά γκολ
Οβερ 4,5 5,5
Οβερ 3.5 λέω
Χαλαντ γκολ η ασίστ
Ντεμπελε το ίδιο
Ντουε και νουσα το ίδιο
Και 1.5 κάρτες όλα αυτά 21 απόδοση νομίζω αξίζει
Αν δεν θέλετε αυτούς μπορείτε να βάλετε Ολισε και αλεξαντερ
Εγώ τους έβαλα σε άλλο δελτίο αυτούς
Κάποιο απ τα δύο δελτία πρέπει να κάτσει δε γίνεται ποιος άλλος θα βάλει γκολ. Δηλαδή
Λες να κανει το μπαμ το Βέλγιο και να μην περάσει ;
2-3γ αξίζει
16:12- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
ναι
ριχτο
εγω ετσι κι αλλιως το χω 1,5