Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
Mik92

Γιοτι όλα καλά εεε;

😎😎😎

giotis

Ευχαριστω φιλε μου να εισαι καλα

Υπάρχουν ακόμα δοτικοί άνθρωποι...

Να στα δώσει η εταιρεία που παίζεις επί 100000

Πάμε μπαλκόνι πριν βγει ο κόσμος έξω

Mik92

Νοβιμπετ παίζω

Κάποτε είχα μπετ365

giotis

Νόβι κι εγώ 🙂

Mik92

Νέα Ζηλανδία μήπως

Zippo

ζιλανδια

giotis

Η μπετ με έκλεισε

Zippo

η*

Mik92

1-0

Zippo

βζιουμ

Mik92

Πάμε

giotis

μικ

Τα έριξα στο διπλό

Mik92

Ρε χαζε παίζω 1 και συ διπλό

Κόντρα με πας χαχα

giotis

Χαχαχααχααχ

Ζιππο εσύ παίξτο Χ

Mik92

Σ λέω να παίζεις γκολ καλύτερα

Και οβερ το έχω παίξει

Τα σημεία είναι πιο δύσκολα

giotis

Ε μπας και τα ανεβάσω ρε φίλε...

3 απόδοση το πήρα

Zippo

σανΑντονιο

giotis

Σόρρυ που σε πήγα κόντρα δεν ήξερα αλλά εγώ έτσι παίζω ανατροπές

Zippo

ελα 1 γκολ στην αναπολις τωρα και στην χιγγινς

Mik92

Ααα το έριξες μετά το γκολ διπλό εννοείς

Zippo

χιγγινς

Mik92

Δεν με πειράζει αρκεί να βγεί ημίχρονο ασσο

Και Χίγκινς οβερ

giotis

Ναι

Mik92

Μετά το ημίχρονο ας κερδίσει η Αίγυπτος να βγάλω και το οβερ

Zippo

ροιαλς ΟΚ

βιρτζινια

θελω απο 1 αναπολις χιγγινς και ζηλανδια

αναπολις οκ

Mik92

Πληρώθηκα παλι

Η Χίγκινς στο άλλο που έπαιζα θέλω ένα γκολ αλλά δεν τους βλέπω

+685 ευρώ από την Ζηλανδία ημίχρονο μαζί με την Ουρουγουάη που το είχα

Epivitoras

Μπράβο μάγκες χαίρομαι που τα οικονομικά σας πάνε καλα

akis

καλη βδομαδα

MediuM

Πέρασε το Χ Ουρουγουάης

Χάσαμε το Χ ημίχρονο στο 51 έλεος

Πάμε στους καταράκτες σήμερα

Ας φάμε το πρωινό μας

Έχει υπέροχη θέα την θάλασσα είμαστε στο 5ο όροφο

Η θάλασσα είναι στα 50 μέτρα

akis

μην γραφεις τετοια κλαιει ο δηθεν μαγκας

Tipster_Mundial26

Καλησπέρα

Mik92

Γεια σας παίδες,θα έκλεινα με συν 300 ακόμη χθές αλλά η Higgins δεν μας έδωσε το οβερ , έπιασα την Αίγυπτο όμως. Δεν πειράζει

Πάμε σήμερα να δούμε

jonalstik

Καλησπέρα παιδιά

Καλή τύχη σε όλους

Kloppap

Γαμώ τα νεκρά του Βέλγου

Έλα Μλκ είναι στημένοι μπάσταρδοι Μλκ

Αηδία μόνο εσένα μωρή ταναπου ντε Μπρούινε

Να σου πεθάνει το ξανθό το αγγελούδι σου γαμώ στημένη καρκιναρια

New_blackjack12

μπαν

Kloppap

Να σου πεθάνει το παιδί κι εσένα βρε βλάκα

Άιντε μλκ έχει νεύρα ο κόσμος επειδή είστε όλοι μαζί με Μαρινάκη και ΚΛΟΠΑΠ μλκ

New_blackjack12

δρομο σκπδ

Kloppap

Γαμώ τον πρόεδρο σου και τον κλοπαπ

Να τα φάτε τα λεφτά που βγάλατε χτες με τους " αναλυτές" σας

Σε κηδείες γαμώ τα νεκρά σας

Άιντε μλκς

Γαμώ εσένα και τους αναλυτες σου Μλκ όλους και αν έχετε θέμα έλα βρε μου ip

Να σας γαμησω από κοντά και εσένα και τον κάθε -ακη

Βαλτοί του ΚΛΟΠΑΠ μλκ λέτε πίπες Μλκ για να χάνει λεφτά ο κόσμος

Γιατί οι αναλυτές σου ρε βλάκα λένε 4-6 γκολ και οχι οβερ ε3,5

New_blackjack12

αργεντινη σημερα με το μαλακο ο ασσος

Kloppap

Αυτό δηλαδή ΔΕΝ επιβεβαιώνει ότι είστε όλα μαζι στο άρμα του κάθε @@@ νακη

New_blackjack12

θα τη ριξω χ

Kloppap

Ρώτα τον πρόεσρο απ' το ΠΨ

Τι θα έρθει

Νομίζεις το βόιδι δεν ξέρει ε

Οβερ μίσος τόνος πρέζα πόσο έχει.φιλε

New_blackjack12

μαζι με νορβηγια χ/2 δ.ε & γαλλια 2-3 γκολ

MediuM

Τώρα γυρίσαμε απ το ποτάμι δρυμώνα

Ωραία ήταν άξιζε η μια ώρα απόσταση

Θα δω ματς σε λίγο

Ψήφισα ματς

Αργεντινή Χ..

Γαλλία Οβερ 3.5

Νορβηγία 1Χ

11 απόδοση

jenk

Καλησπέρα παιδιά

εγώ έριξα 3 άσσους και όβερ και ό,τι γινει δεν μου παει ψυχη να παιξω κατι αλλο. Αν τον πιω τον ηπια. Βλεπουμε

Καλή τύχη σε όλους

MediuM

Αργεντινή είναι ύπουλο

Ψιλά ο άσσος για Χ πάει τους βολεύει

Epivitoras

Μάγκες ούτε εγώ είμαι καλά οικονομικά και τωρα που φτάνουμε προς το τελος του μήνα σφίγγει ο κλοιός

Είναι δυσκολο

Mik92

Η Αργεντινή καλύτερα είναι να την παίξετε γκολ

Μην πάτε σε σημείο

Εγώ γκολακια έπαιξα

Και στην Γαλλία

17:35
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.