Stoixima στο ποδόσφαιρο

Chat

Chat
Tomas777

Μέχρι να λήξει ο αγώνας έχουν χρόνο ακόμα για πέμπτο

MediuM

Δεν παίζουν μπάλα στο 2ο ημίχρονο

Τους είπαν στο ημίχρονο κοψτε…. Όποιος βλέπει τον αγώνα φαίνεται

Πριν λίγο η φάση ήταν γκολ κ δεν το έκανε ενώ μπορούσε

Tomas777

Η Γαλλία έμεινε στα 3 γκολ

Tipster_Mundial26

Όποιος θελει παιζει 4 υνδερ τα υπόλοιπα

MediuM

Το πιο βαρετό δεύτερο ημίχρονο

Τους είπαν κοψτε μη βάζετε άλλο γκολ βγάζει μάτι μάγκες αν βλέπετε το ματς

Δεν παίζουν μπάλα

Tomas777

Να κ το πέμπτο

Πάμε για το έκτο

MediuM

Δείτε πώς παίζουν

Πείτε μου μετά ότι δεν είναι μιλημενα

Είναι πολλά τα λεφτά ..φόρτωσαν όλοι οβερ 4.5 κλπ κ τους είπαν κοψτε μην βάζετε αλλλο γκολ

Tipster_Mundial26

Πληρώθηκε κόσμος με αυτά των 10

Ετοιμαζοντε μπόμπες αργότερα

Tomas777

Αυτοί πού παίζουν μπάλα έγιναν βαρετοί.Και αυτοί πού δεν έπαιζαν μπάλα βάζουν γκολ

Tipster_Mundial26

Αξίζει το βελγιο υνδερ 3,5 χωρίς σημείο ! Και τα άλλα 3 παιχνίδια κόντρα με διπλές σε σύστημα 2,3,4

MediuM

1-4 απίστευτο

Tomas777

Ξύπνησε η Γαλλία

MediuM

Ταμείο

Despotis

Μπράβο Γιώργο!

MediuM

Ο ραγιαν τώρα αν έκανε ασίστ έπιανα και 3ο δελτίο

Έπιασα 2 δελτία σας στέλνω

https://ibb.co/jvrMPX8W

Despotis

η χειρότερη ομάδα το Ιράκ 3 ήττες τέρματα 1-12

MediuM

https://ibb.co/60W5Wmpd

Καλό βράδυ κύριοι

Despotis

Καλιφαγωτα

Ο

Cila

pos thn blepetai thn ispania

??

MediuM

Διπλό

Cila

thn aigipto thn exw over 1.5 hmixrono kai ispania kai over 2.5

MediuM

Και αντερ 3.5

Αίγυπτο χ

Ακρωτήρι αντερ

Βέλγιο οβερ 4αδα

Cila

pisteuetai thn aigipto over 1.5 hmixrono?

Baller

Δύσκολο

walkingonadream

ουρουγουαη 1χ

Zippo

για παμε

AABERLEEN

Για να δούμε

Zippo

τα ριξα και 0,5 ημχρ 3αδα με γκοθαμΓ

Epivitoras

Οχι άλλον κουβα

giotis

Γεια σας

Πείνασα , τι θα φάμε;

Zippo

τσαι

giotis

Lol

Γεια σου Zippo

Zippo

🤑

giotis

Κάτσε να μπω λίγο efood να δω αν παίζει τίποτα καλό

Zippo

τα ριξα ξανα 0,5 με 1,5 την γκοθαμΓ

ispnaia ok

ισπανια οκ

το πνιξε λεμε χαχα

πεναλ γκοθαμΓ

γκοθαμΓ οκ

Mik92

1-2 Ιράν ,ναι ρε οβερ

Τί ακύρωσε ρε

Epivitoras

Ολοι ταμείο πάλι;

MediuM

Ταμείο τα βραδινά 12 απόδοση

3/4 δελτία πιάσαμε χθες όποιος ακολούθησε μπράβο

https://ibb.co/PsWJskB5

Το έλεγα Χ αραβες φαντάσου να το έβαζα χ και αντερ θα έβγαζα τα τριπλά

Αρα εχθές πιάσαμε 6.00, 8.00, και 12.00 απόδοση δελτία

Epivitoras

Μπράβο μάγκες χαίρομαι που να 3/4 του chat πάνε ταμείο τρέλα ποσα

MediuM

https://ibb.co/vvqmTZ5v

Αυτά για σήμερα δεν θα ασχοληθώ με Πορτογαλία θα κάτσω να το απολαύσω

Παρόλα αυτά θα το ήθελα διπλό αλλά έχει πολύ 1Χ μέσα οπότε μακριά

Mik92

Τελικά με πλήρωσε το δελτίο λόγο early over τώρα το έκανε πράσινο!

Ναι ρε , πάλι καλά

Επειδή είχαν μπει δύο γκολ πριν το 15 λεπτό στο πρώτο ημίχρονο

https://postimg.cc/CZ4RwFcX

450+200 σε ένα μικρότερο

MediuM

Και 2 σκορ: γκανα 1-1, Αλγερία 0-0. 30 αποδοση.

Το πάνω δελτίο που έστειλα έχει 25 απόδοση. Καλή τυχη.

Ώρα για πρωινό με θέα την θάλασσα

https://ibb.co/PsWJskB5

https://ibb.co/vvqmTZ5v

Tipster_Mundial26

Καλημέρα

Αλητεία το γοαλ που ακύρωσε του Ιραν

Mik92

Ναι οι απατεώνες

Παλι καλά με πλήρωσε όμως γιατί μπήκαν τα γκολ νωρίς

akis

μερα καλο σ/κ γαλλια γκολ και οβερ σενε οβερ ισπα 2

MediuM

Καλά πληρωθήκαμε λουπα

3 δελτία έπιασα

6,8, και 12 απόδοση.

akis

μπραβο

MediuM

Να δούμε κ σήμερα

akis

και βελγιο γκολ και οβερ και σαμροκ 1 ημ

2 κερδ 2 χαμενα

αυστρια αλγρτια με χ περνανε και οι 2 γιαυτο δινει 2 2 χχαχαχχαχα

με χ περναει η κροατια με νικη το κογκο

MediuM

Ωραία ήταν στα λουτρά

Θεραπευτικές ιδιότητες ακόμη και για την μύτη

Πονάνε και τα πόδια μου απ τα κιλά ίσως , ότι πρέπει ήταν

akis

αδυνατισε οσο ειναι πιο νωρις

χχαχαχαχ 3 στα 3 κορεα κινα

γιατι δεν επαιξε ο χααλαντ?

12:44
GIF
Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.
Απαγορεύονται:
  • ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
  • διαφήμιση άλλων site
  • spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)

Livescore

ΔIO ΩΡΑ ΚΩΔ ΟΜΑΔΕΣ ΗΜΙΧ ΣΚΟΡ ΛΕΠ

Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.

Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.