Chat
Και γω έλεγα θα πάω για ύπνο αλλά μάλλον θα δω πρώτο ημίχρονο νέα Ζηλανδία
Μην πίνεις Μονστερ
Φουλ κακό στην καρδιά
μου αρεσουν πολυ φιλε
Καλύτερα κάνε ένα ελληνικό
Εννοείται σ αρέσουν γιατί εθίζομαστε στην ζάχαρη
Γι'αυτό είναι εθιστικά
Ειναι εθιστικα φουλ
Πάντως αλήθεια,πως κάνουν print screen κάποιοι και ανεβάζουν εδώ
Γιατί να βάλω φωτο δεν γίνεται
Απλά βάζουν λινκ?
παμε νιουΓιορκ κολλησετο ναουμε
ανοιγεις το σαιτ που σου εστειλε ο ζιππο και πατας upload image
Βρισκεις τος σκρινσοτ απο την συλλογη και πατας αντιγραφη λινκ

Ααα εντάξει και μπορεί να το δει κάποιος εδώ μετά;
Ναι
Απλά δεν γνώριζα αυτό το site
Παλιά τα έκανα με μια εφαρμογή print κατι
Να βγω μπαλκονι τωρα που δεν κυκλοφορει κανενας???
απο σημερα μικραινει η μερα ωραια
https://postimg.cc/HVGshxQZ
https://postimg.cc/rz4qxkB6
ρεντΜπουλ οκ
Εντάξει είμαστε ζιπο
Και αυτά τα έριξα και συν 20 ευρώ σε άλλο δελτίο
Δεν θα τα ανεβάσω και όλα
Συν σε ένα μαζί με την νέα Ζηλανδία
Το περιμένω τώρα
Δυνατος
Όχι γιατί νομίζουν κάποιοι είμαστε τρολ
Προφανώς δεν γράφω όλες τις προβλέψεις εδώ γιατί με γκαντεμιαζουν
ορλαντο οκ
Πάω να σου κάτω την paysafe gioti
Στείλε ένα μήνυμα προσωπικό να το δω
👍👍👍
Εχει δει πολλα , γι αυτο
Τι θα φαμε τωρα?
Να παραγγειλω η ειναι μαλακια τετοια ωρα?
γιατι οχι;
μουντιαλ και καλοκαιρι
αλλα εσυ δε θα παραγγειλεις με την καμια
διοτι εισαι αναβλητικος
αν ομως σου δειχνε κανα δελτιακι ο λουκιος θα γινοσουν λουης
χααχχαχαχ
Χαχααχαχα
Δεν ειναι αυτο, απλως προσπαθω να προσεχω
Να μην τρωω
Ομως επιθυμω σαβουρα τωρα
Για 40€ ο φιλος σου ο λουκιος μου εκοψε την καλημερα
εριξα απο 2 αναπολις ροιαλς χιγκινς που ειναι ημχρ και 1,5 ημχρ αιγυπτος
4αδα
Γιοτι όλα καλά εεε;
😎😎😎
Ευχαριστω φιλε μου να εισαι καλα
Υπάρχουν ακόμα δοτικοί άνθρωποι...
Να στα δώσει η εταιρεία που παίζεις επί 100000
Πάμε μπαλκόνι πριν βγει ο κόσμος έξω
Νοβιμπετ παίζω
Κάποτε είχα μπετ365
Νόβι κι εγώ 🙂
Νέα Ζηλανδία μήπως
ζιλανδια
Η μπετ με έκλεισε
η*
1-0
βζιουμ
Πάμε
μικ
Τα έριξα στο διπλό
Ρε χαζε παίζω 1 και συ διπλό
Κόντρα με πας χαχα
Χαχαχααχααχ
Ζιππο εσύ παίξτο Χ
Σ λέω να παίζεις γκολ καλύτερα
Και οβερ το έχω παίξει
Τα σημεία είναι πιο δύσκολα
Ε μπας και τα ανεβάσω ρε φίλε...
3 απόδοση το πήρα
σανΑντονιο
Σόρρυ που σε πήγα κόντρα δεν ήξερα αλλά εγώ έτσι παίζω ανατροπές
ελα 1 γκολ στην αναπολις τωρα και στην χιγγινς
Ααα το έριξες μετά το γκολ διπλό εννοείς
χιγγινς
Δεν με πειράζει αρκεί να βγεί ημίχρονο ασσο
Και Χίγκινς οβερ
Ναι
Μετά το ημίχρονο ας κερδίσει η Αίγυπτος να βγάλω και το οβερ
ροιαλς ΟΚ
βιρτζινια
θελω απο 1 αναπολις χιγγινς και ζηλανδια
αναπολις οκ
Πληρώθηκα παλι
Η Χίγκινς στο άλλο που έπαιζα θέλω ένα γκολ αλλά δεν τους βλέπω
+685 ευρώ από την Ζηλανδία ημίχρονο μαζί με την Ουρουγουάη που το είχα
04:59- ειρωνείες, προσβολές και ύβρεις προς άλλους χρήστες
- διαφήμιση άλλων site
- spamming (επαναλαμβανόμενα ίδια μηνύματα)
Livescore
Οι επισκέπτες - αναγνώστες της ιστοσελίδας μας μπορούν να επικοινωνούν μέσω chat μεταξύ τους, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις. Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες επικοινωνίας και όποιος ξεφεύγει από τα επιτρεπτά όρια θα τρώει ανάλογο ban.
Εκτός από το γενικό chat, όπου μπορείτε παράλληλα να βλέπετε και το Livescore στα δεξιά σας, υπάρχει η δυνατότητα για απευθείας επικοινωνία των μελών του agones.gr με direct message σε κάθε χρήστη, χωρίς οι άλλοι users να βλέπουν τι γράφετε.
Παντα τετοια
Παρε μου και ενα ασπρο μονστερακι
🫠🤗☺️
Ο δεσποτης που ειναι που ελεγε οτι θα κατσει να δει ουρου
Λετε να παραγγειλω κανα βρωμικο?