Στοιχηματικές πλατφόρμες με την καλύτερη εξυπηρέτηση

Είναι σημαντικό όταν παίζουμε στοίχημα στο διαδίκτυο να μπορούμε να επικοινωνούμε άμεσα με την υπηρεσία εξυπηρέτησης της ιστοσελίδας που είμαστε εγγεγραμμένοι για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα που μπορεί να παρουσιαστεί. Αυτό το σέβονται απόλυτα οι στοιχηματικές ιστοσελίδες και βλέπουμε συνεχώς νέες αναβαθμίσεις στο κομμάτι της εξυπηρέτησης.

Bookmaker Εξυπηρέτηση Αποδόσεις Ειδικά Στοιχ. Live Betting Πληρωμές Mobile Σύνολο
10.0
9.8
10.0
9.9
9.8
9.6
9.9
Εγγραφή Αξιολόγηση
10.0
9.8
9.7
9.8
9.8
9.6
9.8
Εγγραφή Αξιολόγηση
9.8
9.7
9.9
9.6
9.8
9.6
9.7
Εγγραφή Αξιολόγηση
9.8
9.3
9.6
9.3
9.5
9.5
9.5
Εγγραφή Αξιολόγηση
9.8
9.3
9.6
9.6
9.3
9.5
9.5
Εγγραφή Αξιολόγηση
9.8
9.3
9.6
9.6
9.3
9.5
9.5
Εγγραφή Αξιολόγηση
9.8
9.8
9.8
9.8
9.8
9.8
9.8
Εγγραφή Αξιολόγηση
9.7
9.7
9.7
9.7
9.7
9.7
9.7
Εγγραφή Αξιολόγηση
9.0
9.4
9.2
9.3
9.3
9.5
9.3
Εγγραφή Αξιολόγηση
9.0
9.4
9.5
9.4
9.1
9.6
9.3
Εγγραφή Αξιολόγηση

* Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι στοιχηματικές πλατφόρμες, λόγω των απαγορεύσεων της επιτροπής Παιγνίων και με βάση το νέο Κανονισμό Εμπορικής Επικοινωνίας, δεν μπορούν να διαφημίζουν τα Προγράμματα Προσφορών που προσφέρουν στους πελάτες τους.

Πόσο σημαντική είναι η εξυπηρέτηση πελατών σε μια στοιχηματική πλατφόρμα;

Το στοίχημα στο διαδίκτυο προσφέρει ποικίλες επιλογές και είναι λογικό κάποια στιγμή να προκύψουν διάφορα ζητήματα ή απορίες από την πλευρά του παίκτη. Είναι αρκετά σημαντικό η στοιχηματική πλατφόρμα που έχουμε επιλέξει να προσφέρει άμεση και έγκαιρη ενημέρωση στα ερωτήματα μας και να λύνει τις απορίες και τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν. Μια ποιοτική εξυπηρέτηση από την πλευρά της στοιχηματικής πλατφόρμας βελτιώνει τη στοιχηματική εμπειρία του παίκτη και του προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και αίσθημα ασφάλειας στην περιήγηση του.

Ποια είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος εξυπηρέτησης σε μια στοιχηματική πλατφόρμα;

Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι τα emails και τα μηνύματα λογαριασμού. Ωστόσο, όλο και πιο δημοφιλής γίνεται η χρήση του Live Chat, όπου ο παίκτης μπορεί να επικοινωνεί ζωντανά μέσω τσατ με εκπρόσωπο της στοιχηματικής πλατφόρμας για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα. Ο συγκεκριμένος τρόπος επικοινωνίας δεν είναι ακόμα διαθέσιμος σε όλες τις ιστοσελίδες, ωστόσο ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και όλο και περισσότερες ιστοσελίδες ενσωματώνουν το συγκεκριμένο τρόπο επικοινωνίας στις παροχές τους.

Από εκεί και πέρα, ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους εξυπηρέτησης είναι η τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο της πλατφόρμας. Μάλιστα ορισμένες ιστοσελίδες όπως η Stoiximan και η Novibet παρέχουν υπηρεσία Call Back, όπου με αυτήν ο πελάτης μέσω απλά του πατήματος ενός κουμπιού ζητάει από ανθρώπους της πλατφόρμας να τον καλέσουν στο τηλέφωνο και αυτοί το πράττουν άμεσα. Φυσικά δεν υπάρχει καμία χρέωση με αυτήν την υπηρεσία.

Οι τρόποι επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αυξάνονται διαρκώς. Οι στοιχηματικές πλατφόρμες εκμεταλλεύονται την εξέλιξη της τεχνολογίας και προσθέτουν διαρκώς όλο και περισσότερους τρόπους επικοινωνίας. Ένας από αυτούς είναι το Viber Messenger, το Whats Up ή to Skype, όπου η επικοινωνία γίνεται μέσω των συγκεκριμένων εφαρμογών.

Διαθεσιμότητα

Το σημαντικότερο κομμάτι στην εξυπηρέτηση πελατών είναι η άμεση επικοινωνία με εκπρόσωπο της ιστοσελίδας, οποιαδήποτε στιγμή στην ημέρα και φυσικά στα ελληνικά. Αυτή τη στιγμή δεν παρέχουν όλες οι ιστοσελίδες ελληνικό τμήμα εξυπηρέτησης όλο το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, ωστόσο οι στοιχηματικές προχωρούν συχνά σε βελτιώσεις στο κομμάτι της επικοινωνίας και ανανεώνουν συνεχώς το προϊόν τους, δείχνοντας ότι είναι δίπλα στον πελάτη.

Τελευταία νέα στοιχηματικών