Video technology και στην Πριμέρα Ντιβιζιόν

Video technology και στην Πριμέρα Ντιβιζιόν



Από την επόμενη σεζόν, οι διαιτητές της Πριμέρα Ντιβιζιόν θα μπορούν να κάνουν χρήση βίντεο πριν πάρουν οριστική απόφαση κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών.

Μετά την Ιταλία, η Ισπανία αποφάσισε και αυτή να υιοθετήσει την τεχνολογία VAR (video assistant referee), η οποία δίνει τη δυνατότητα στους διαιτητές να μπορούν να συμβουλεύονται το βίντεο για να λαμβάνουν αποφάσεις κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών.

Όπως αναφέρουν τα ισπανικά δημοσιεύματα, ο σύνδεσμος διαιτητών Ισπανίας αποφάσισε να γίνει χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας στα γήπεδα της Πριμέρα Ντιβιζιόν και έτσι από τη νέα σεζόν οι διαιτητές θα μπορούν να σταματάνε το παιχνίδι για να συμβουλευτούν το βίντεο σε επίμαχες φάσεις.



Ομάδα που αφορά: ΙΣΠΑΝΙΑ

Σχολιασμός

13 σχόλια:

στις 22/04/2017 01:51
Ε ΚΑΙ? ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

[+]  stefanos200 στις 22/04/2017 11:13

στις 22/04/2017 13:53
Στο ελληνικο πρωταθλημα δεν προκειται να μπει ποτε γιατι εχουμε διαιτηταρες!

στις 22/04/2017 14:07
Και πολυ αργησανε ηδη εχουμε χασει καποια πρωταθληματα εξαιτιας της διαιτησιας ορισμενων,αντε καιρος ηταν!!

στις 22/04/2017 16:01
Sthn ellada kai na doun to video pali malakies. Tha kanoun

στις 22/04/2017 20:14
Ωρα να κοψουν τον κωλο του Μανθανο,τσιρακι του Περεθ ξερουν αυτοι.. Να δω Μανθανο τι θα κανεις απο του χρονου χαχαχα εχει να πεσει γελιο!

στις 22/04/2017 20:21
στην ελλαδα εχουμε καλυτερο συστημα...ξερουμε εμεις

στις 22/04/2017 21:48
μαλακια να σταματας εναν αγωνα για να δεις replay ... αλλα αν το 8ελει ο geniusmsn ας γινει ... να δουμε τι 6-1 θα φερνει μετα

στις 22/04/2017 21:56
manolis και να το βαλουμε παλι πειραγμενο βιντεο 8α βλεπουνε

στις 22/04/2017 23:54
Και που να δείτε το γκολ τις Λαμίας του θείου γάτου 5παιχτες οφσάιντ και μετρισε

στις 23/04/2017 15:39
Καλά λέει ο Πάκο μόλις μπει αυτό το σύστημα δεν θα ξαναβάλει κλαψιανο δύο γκολ οφσάιντ..Γιατί τα μισά από τα γκολ που έχει βάλει είναι πέναλτι και οφσάιντ,χαίρομαι που συμφωνώ με τον φίλο μου Πάκο!

στις 23/04/2017 15:54
μαλακα διαβαζεις οτι στον πουτσο 8ελεις ? καλα τις μαλακιες που λες τις αφηνω ε3ω αλλ δες για ποιο πραγμα μιλαω

στις 23/04/2017 17:39
Συμφωνώ απολύτως και επαυξάνω φίλε

Πείτε τη γνώμη σας:

Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.