Euro 2016: Τα ζευγάρια ως τον τελικό

Euro 2016: Τα ζευγάρια ως τον τελικό



Βέλγιο και Ιρλανδία συμπλήρωσαν το «πάζλ» των «16» και πλέον γνωρίζουμε όλα τα ζευγάρια και τα «σταυρώματα» μέχρι και τον τελικό της 10ης Ιουλίου.

Η φάση των ομίλων του Euro 2016 ολοκληρώθηκε και το agones.gr σας παρουσιάζει τα ζευγάρια της φάσης των «16» αλλά και όλα τα «σταυρώματα» μέχρι τον τελικό.

Αναλυτικά όλα τα παιχνίδια και οι ημερομηνίες:


ΦΑΣΗ ΤΩΝ «16»

Σάββατο 25/6

1. Ελβετία – Πολωνία (16:00) [ΕΡΤ1]
2. Ουαλία – Β. Ιρλανδία (19:00) [ΕΡΤ1]
3. Κροατία – Πορτογαλία (22:00) [ΕΡΤ1]

Κυριακή 26/6

4. Γαλλία – Ιρλανδία (16:00) [ΕΡΤ1]
5. Γερμανία – Σλοβακία (19:00) [ΕΡΤ1]
6. Ουγγαρία – Βέλγιο (22:00) [ΕΡΤ1]

Δευτέρα 27/6

7. Ιταλία – Ισπανία (19:00) [ΕΡΤ1]
8. Αγγλία – Ισλανδία (22:00) [ΕΡΤ1]

ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΑ

Πέμπτη 30/6

QF1. Νικητής 1 - Νικητής 3 (22:00) [ΕΡΤ1]

Παρασκευή 1/7

QF2. Νικητής 2 - Νικητής 6 (22:00) [ΕΡΤ1]

Σάββατο 2/7

QF3. Νικητής 5 - Νικητής 7 (22:00) [ΕΡΤ1]

Κυριακή 3/7

QF4. Νικητής 4 - Νικητής 8 (22:00) [ΕΡΤ1]

ΗΜΙΤΕΛΙΚΑ

Τετάρτη 6/7

SF1. Νικητής QF1 - Νικητής QF2 (22:00) [ΕΡΤ1]

Πέμπτη 7/7

SF2. Νικητής QF3 - Νικητής QF4 (22:00) [ΕΡΤ1]

ΤΕΛΙΚΟΣ

Κυριακή 10/7

Νικητής SF1 - Νικητής SF2 (22:00) [ΕΡΤ1]

Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά τα αποτελέσματα της φάσης των ομίλων, το πρόγραμμα, τους σκόρερ και όχι μόνο!

Τα ζευγάρια στους 16:





Ομάδες που αφορά: ΕΛΒΕΤΙΑ, ΠΟΛΩΝΙΑ

Σχολιασμός

18 σχόλια:

στις 23/06/2016 00:12
Αυτές ηταν όντως οι καλύτερες 16 ομάδες της Ευρώπης

στις 23/06/2016 00:16
ας μπουν πολλα γκολ και ας το παρει οποιος να ναι

στις 23/06/2016 00:23
ΤΙ ΜΑΤΣΑΡΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ!!

στις 23/06/2016 00:25
Θα κανετε παλι -1 ,αλλα η αληθεια ειναι μια.

ΒΕΛΓΙΟ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ εχουν μοναδικη ευκαιρια να πανε στον τελικο. Κροατια-Ουγγαρια ειναι ναι μεν καλες αλλα ρεαλιστικα μπορουν να ξεπεραστουν. Ενω θα εχει ενδιαφερον να δουμε αν το αλλο ζευγαρι του ημιτελικου θα ειναι Γερμανια - Γαλλια.

στις 23/06/2016 00:28
δυσκολα θα γλιτώσει ή Πορτογαλλια από την κροατια..όποιος πέρασει από το ματς ισπανια-ιταλια έχει μεγάλες πιθανότητες να πάει τελικο

στις 23/06/2016 02:19
I Αλβανία

στις 23/06/2016 02:20
Πήρε τον. Πουλοπουλο

στις 23/06/2016 05:50
τωρα αρχιζουνε τα πραγματικα παιχνιδια νοκ αουτ!!πιστευω στο βελγιο,τελικο,και μακαρι να το παρει.

στις 23/06/2016 06:19
Ελβετια πορτογαλια ουαλια ουγγαρια απο την μια....γερμανια ιταλια γαλλια ισλανδια απο την αλλη...

στις 23/06/2016 11:44
Η κροατια μπορει να φτασει τελικο και να το παρει,μπορει στο τελικο να βρει την γαλλια.

στις 23/06/2016 13:01
ουαλια κ πολωνια δε με πειθουν πολυ βελγιο πορτογαλια και κροατια 1 απο αυτες θα παει τελικο ΙΤΣ ΤΑΙΜ ΝΤΟΥ ΝΤΟΥ ΝΤΟΥ ΝΤΟΥΕΕΛΛΛΛΛΛ

στις 23/06/2016 19:16
Κριμα. Δεν ηθελα να δω ισπανια-ιταλια τοσο νωρις.θα τις ηθελα στα ημιτελικα

στις 23/06/2016 19:23
makraan to xeirotero EURO pou exoume dei os tora,mono amyna blepoume kai fysika to stisimo tis arkoudas kai emeis ekei an tous pontaroume san min po ti.............mas exouyne piasi oligon koroida mou fenete

στις 23/06/2016 22:10
KAΠΟΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΚΡΟΑΤΙΑ ή ΒΕΛΓΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΓΑΛΛΙΑ,ΙΣΠΑΝΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ,ΑΓΓΛΙΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΕΛΙΚΟ.ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΡΟΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑΡΑ.

στις 24/06/2016 01:43
Ισπανία - πορτογαλια τελικός

στις 24/06/2016 12:37
mono problhma oti den tha doume ston teliko 2 paradosiakes omades

στις 24/06/2016 12:37
kroatia blepo teliko

στις 24/06/2016 17:53
belgio-germania o telikos... kai tha to parei h germania...!!!

Πείτε τη γνώμη σας:

Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.