Ολυμπιακός και Άρης θα συμμετάσχουν στο τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης»
Ο Ολυμπιακός και ο Άρης θα συμμετάσχουν στο φιλικό τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης», που θα λάβει χώρα στην Κύπρο στις 11-13 Σεπτεμβρίου.Το διεθνές τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης» θα διεξαχθεί το τριήμερο 11-13 Σεπτεμβρίου στη Λευκωσία της Κύπρου, με Ολυμπιακό, Άρη, Μακάμπι Τελ Αβίβ και Ερυθρό Αστέρα να δίνουν το «παρών». Οι αναμετρήσεις αυτές αναμένεται να αποτελέσουν σημαντικά τεστ για τις δύο ελληνικές ομάδες ενόψει της νέας σεζόν. Τα ματς θα γίνουν στο κλειστό γήπεδο «Τάσσος Παπαδόπουλος – Ελευθερία», χωρητικότητας περίπου 6.000 θεατών.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:
«Το τουρνουά payabl. "Νεόφυτος Χανδριώτης" έχει πλέον καθιερωθεί ως ένα από τα κορυφαία διεθνή τουρνουά προετοιμασίας στην Ευρώπη, προσελκύοντας κάθε χρόνο ομάδες υψηλού επιπέδου και χιλιάδες φιλάθλους. Η φετινή διοργάνωση αναμένεται να αποτελέσει την πιο λαμπρή έκδοση του θεσμού, με την Κύπρο να μετατρέπεται για τρεις ημέρες στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ».
Το πρόγραμμα:
Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου
18:30 Άρης-Ερυθρός Αστέρας
20:45 Ολυμπιακός-Μακάμπι Τελ Αβίβ
Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου
16:45 Άρης-Μακάμπι Τελ Αβίβ
19:00 Ολυμπιακός-Ερυθρός Αστέρας