Οριστικό: Στον ΣΚΑΪ τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Stoiximan GBL
Ο ΣΚΑΪ κατάφερε να βγει νικητής στη «μάχη» για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Stoiximan GBL, καταθέτοντας την υψηλότερη προσφορά και εξασφαλίζοντας το προϊόν μέχρι το 2029!Το μεσημέρι της Τετάρτης (24/06) πραγματοποιήθηκε το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ αναφορικά με τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος ενόψει των επόμενων χρόνων, με τον ΣΚΑΪ να αναδεικνύεται νικητής της δύσκολης αυτής διαδικασίας.
Ο τηλεοπτικός σταθμός του Γιάννη Αλαφούζου προσέφερε 25 εκατ. ευρώ για 2+1 χρόνια, εκ των οποίων τα 21 εκατ. ευρώ θα μοιραστούν στις ομάδες. Η προσφορά αυτή υπερψηφίστηκε με 14-0 από το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ και έτσι οι αγώνες της Stoiximan GBL θα μεταδίδονται από το ΣΚΑΪ μέχρι το 2029!