«Βόμβα» από τη Σερένα Γουίλιαμς: Πήρε wild card και θα αγωνιστεί στο μονό του Wimbledon!
Με την παρουσία ενός τεράστιου ονόματος στο ταμπλό θα ξεκινήσει την άλλη Δευτέρα (29/6) το φετινό μονό γυναικών στο Wimbledon.Ο λόγος για τη μυθική Σερένα Γουίλιαμς, η οποία έλαβε wild card και θα συμμετάσχει στο λονδρέζικο Grand Slam, το οποίο έχει κατακτήσει επτά φορές στην καριέρα της. Μάλιστα, παρουσία θα έχει και στο διπλό γυναικών, στο πλάι της αδερφής της, Βίνους.
Υπενθυμίζεται ότι η 44χρονη τενίστρια των 23 Grand Slams, είχε αποσυρθεί από την ενεργό δράση πριν από τέσσερα χρόνια. Η ίδια, θα μάθει την αντίπαλό της στο μονό την ερχόμενη Παρασκευή (26/6).
This is not a drill.@serenawilliams will compete in the 2026 ladies' singles at #Wimbledon as a wild card. pic.twitter.com/1vHnDEQ4xm
— Wimbledon (@Wimbledon) June 21, 2026
✅Φρέσκια επιλογή για στοίχημα με την έγκριση του Agones.gr | ΠΑΙΞΕ ΝΟΜΙΜΑ