Παναθηναϊκός: «Καμπάνα» από την UEFA στους «πράσινους» για το ματς με τη Ρόμα
Με ακόμη ένα βαρύ πρόστιμο τιμώρησε η Πειθαρχική Επιτροπή της UEFA τον Παναθηναϊκό, αυτή τη φορά για τη συμπεριφορά των οπαδών του στον αγώνα της 29ης Ιανουαρίου με τη Ρόμα στο ΟΑΚΑ, στο πλαίσιο της 8ης και τελευταίας αγωνιστικής της League Phase του Γιουρόπα Λιγκ.Πιο συγκεκριμένα, στους «πράσινους» επεβλήθη πρόστιμο ύψους 43.500 ευρώ, με τις παραβάσεις να σχετίζονται με την παρεμπόδιση στους διαδρόμους του γηπέδου και το άναμμα καπνογόνων.
Σημειώνεται, ότι το ύψος των συνολικών προστίμων που έχουν επιβληθεί στο «τριφύλλι» στη φετινή σεζόν από την UEFA, ξεπερνά τις 200.000 ευρώ, με τα εν λόγω χρήματα να παρακρατούνται από τα έσοδα της ομάδας από τη συμμετοχή της στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.