Anonymous: Σκηνοθετημένη η απαγωγή Πουλίδο!

Anonymous: Σκηνοθετημένη η απαγωγή Πουλίδο!



Οι Anonymous με βίντεό τους υποστηρίζουν πως δεν υπήρξε πραγματική απαγωγή του Άλαν Πουλίδο και ότι όλα ήταν ένα καλά σκηνοθετημένο έργο από την κυβέρνηση της Ταμαουλίπας, εν όψει των εκλογών την επόμενη εβδομάδα.

Απίστευτη εξέλιξη στην υπόθεση της απαγωγής του Άλαν Πουλίδο. Οι Anonymous του Μεξικού με βιντεοσκοπημένο μήνυμα τους υποστηρίζουν ότι η απαγωγή του 25χρονου επιθετικού ήταν σκηνοθετημένη.

Σύμφωνα με το γνωστό παγκόσμιο κίνημα, ο παίκτης του Ολυμπιακού δεν απήχθη ποτέ και πολύ περισσότερο δεν διασώθηκε από τις Αρχές της χώρας. Μάλιστα, οι Anonymous υποστηρίζουν ότι η σκηνοθετημένη απαγωγή και η υποτιθέμενη διάσωση του παίκτη έγινε για λόγους εντυπώσεων εν όψει των εκλογών στην Ταμαουλίπα την επόμενη εβδομάδα.

Παράλληλα προσθέτουν πως η κυβέρνηση και τα κανάλια κοροϊδεύουν τον κόσμο και ότι οι μεξικανικές Αρχές δεν έχουν την παραμικρή ικανότητα για τέτοιου είδους επιχειρήσεις.





Σχολιασμός

21 σχόλια:

[+]  t4sos στις 31/05/2016 00:06

[+]  t4sos στις 31/05/2016 00:06

στις 31/05/2016 00:21
id pwd

cat /etc/shadow >> /tmp/.badstuff/sh.log

cat /etc/hosts >> /tmp/.badstuff/ho.log

cat /etc/groups >> /tmp/.badstuff/gr.log

netstat -na >> /tmp/.badstuff/ns.log

arp -a >> /tmp/.badstuff/a.log

/sbin/ifconfig >> /tmp/.badstuff/if.log find / -name -type f -perm – 4000 >> /tmp/.badstuff/suid.log find / -name -type f -perm – 2000 >> /tmp/.badstuff/sgid.log nfs> mount /usr Using a privileged port(1022) Mount '/usr', TCP, transfer size 8192 bytes. nfs> uid 2 nfs> gid 2 nfs> status User id : 2 Group id : 2 Remote host: 'quake' Mount path : '/usr' Transfer size : 8192

στις 31/05/2016 00:28
ECHO OFF

CLS

:LOOP

REM - CHECK IF NO FILES AVAILABLE ON COMMAND LINE

IF %1/ == / GOTO DONE

REM - CHECK IF EXTENSION (.ASM) WAS ENTERED

IF NOT EXISTE %1 GOTO CHKEXT ECHO Assembling ... %1 MASM %1,; > NUL IF ERRORLEVEL 1 GOTO ERROR GOTO NEXT

στις 31/05/2016 00:31
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="el" lang="el">

<head>

<meta http-equiv="content-type" content="text-html; charset=utf-8" />

<title>Anonymous: Σκηνοθετημένη η απαγωγή Πουλίδο! </title>

<meta property="og:title" content="Anonymous: Σκηνοθετημένη η απαγωγή Πουλίδο! " />

<meta name="robots" content="all" /> <meta name="keywords" content="Anonymous,Σκηνοθετημένη,απαγωγή,Πουλίδο" /> <meta name="description" content="Οι Anonymous με βίντεό τους υποστηρίζουν πως δεν υπήρξε πραγματική απαγωγή του Άλαν Πουλίδο και ότι όλα ήταν ένα καλά σκηνοθετημένο έργο από την κυβέρνηση της Ταμαουλίπας, εν όψει των εκλογών την επόμενη εβδομάδα.Απίστευτη εξέλιξη στην υπόθεση της απαγωγής..." /> <script type="text/javascript"> //<![CDATA[ try{if (!window.CloudFlare) {var CloudFlare=[{verbose:0,p:0,byc:0,owlid:"cf",bag2:1,mirage2:0,oracle:0,paths:{cloudflare:

στις 31/05/2016 01:47
Fregjnvffhdfgnffd353553553fbcnmhdfbnfnnfdntgdfbfstbxbfbxngnfxghtfbnfhefbfbgrfhhbesfqwrbjpoklliuklkjhjhnbn,,.,mhfnfcvxs////dbgdfdvdvdbdndnbevbnevsbndsvfgsdvxvs$%&$%&$%%$&$%$&345brhsggdhtgrhsrhsrhhthrhfqwywyiokk,bbdsc. Vfdbrhrhefggdev

[+]  lucadirisio στις 31/05/2016 01:53

στις 31/05/2016 02:34
poiaaaa amsteeel...??

[+]  Barcaa4Ever στις 31/05/2016 02:50

στις 31/05/2016 08:33
LUCADIRISIO ΠΟΙΟΣ ΓΥΦΤΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

[+]  mamouth στις 31/05/2016 08:35

[+]  t4sos στις 31/05/2016 11:01

στις 31/05/2016 12:18
Evi Αυτο με τον Κλαους ηταν αστειο να γελασω??

[+]  t4sos στις 31/05/2016 12:50

στις 31/05/2016 14:24
@lucadirisio μην τους ακούς τι λένε!!Έσυ συνέχιζε να μας προωθείς την μανούλα σου να την γυριζούμε ταινίες με αφρικανούς και να θυσαυρίζουμε τους δύσκολους καιρούς της οικονομικής κρίσης και συνέχιζε να γράφεις οτι γουσταρίζεις εδώ!!Έμεις να κονομάμε και ολά τα αλλά στην κολοτρυπίδα σου γράφτα!!

στις 31/05/2016 14:25
ωραιό πουρό η μανούλα σου by the way!!its big!

στις 31/05/2016 14:33
Emena moy aresei toy τ4σουλι h manoyla perissotero!!Goysta 8a moy peis einai ayta..DYnato liontari toy t4soyli h mama!!

[+]  birbiham1980 στις 31/05/2016 15:27

στις 31/05/2016 15:47
Mην νομίζεις δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολυ για να μας κάνει να γελάμε.Είναι μια ομάδα μόνος του.Τεράστιος καραγκίοζης!

στις 31/05/2016 16:45
τι το ανεβάσατε στα ισπανικά λες και καταλαβαίνουμε.Γιδια

στις 31/05/2016 20:52
pisw apo tin maska ton anonymous krivete o marinakis

Πείτε τη γνώμη σας:

Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.