Euro 2016: Η Ιταλία αποκαθήλωσε την Ισπανία

Euro 2016: Η Ιταλία αποκαθήλωσε την Ισπανία



Η Ιταλία κέρδισε με 2-0 την Ισπανία στο Παρίσι και προκρίθηκε στα προημιτελικά του Euro, αφήνοντας εκτός τους πρωταθλητές Ευρώπης. Κιελίνι (33’) και Πελέ (90+1’) οι σκόρερ, με τους Γερμανούς στους «8» οι «ατζούρι».

Η Ισπανία δεν θα κατακτήσει το Euro για 3η σερί φορά! Η Ιταλία επικράτησε 2-0 των «φούριας ρόχας» και θα δώσει το «παρών» στα προημιτελικά, όπου θα αντιμετωπίσει την Γερμανία.

Η ομάδα του Αντόνιο Κόντε είχε την υπεροχή στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και στο 33’ κατάφερε να πάρε το προβάδισμα με γκολ του Κιελίνι. Στο 55’ ο Ντε Χέα νίκησε σε τετ-α-τετ τον Έντερ και από το 60’ οι Ισπανοί ανέλαβαν την κατοχή της μπάλας.

Ωστόσο, η ομάδα του Βιθέντε Ντελ Μπόσκε δεν κατάφερε να διασπάσει την ιταλική άμυνα και στο 90+1’ όλα τελείωσαν με τον Γκρατσιάνο Πελέ να διαμορφώνει το τελικό 2-0, στέλνοντας τους Ιταλούς στα προημιτελικά.




Ομάδες που αφορά: ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ

Σχολιασμός

11 σχόλια:

στις 27/06/2016 21:27
Palia xrei

στις 27/06/2016 21:27
Italiiiiaaaa

στις 27/06/2016 21:30
Seira exi i merkel forza italia

στις 27/06/2016 21:42
η ιταλια βαζει γερες βασεις για να το σηκωσει...το ειχα πει πως ειναι απο τις λιγες ομαδες που επεισαν απο το ξεκινημα!!! μπραβο της

στις 27/06/2016 21:53
Πολυ δουλεμενη ομαδα η ιταλια και δικαια περασε. Πολυ μετρια εως κακη η ισπανια . Μακαρι να το παρει η ιταλια

στις 27/06/2016 22:00
ομαδαρα..ή ισπανια- δεν έκανε τίποτα.

στις 27/06/2016 22:40
ΑΞΙΑ!!!!

στις 28/06/2016 07:28
RE POUTANAKIA LEGATE ISPANIA KAI TORA TO GIRISATE STO TSAMIKO

στις 28/06/2016 11:28
ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΞΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ,ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙ.ΜΕ ΜΠΟΥΦΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΜΥΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ.

στις 28/06/2016 14:11
Το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό αυτό που συνέβη, εκτός του ότι η Ισπανία από 2012 έχει πάρει την κατιούσα, είχε να αντιμετωπίσει την πολύ καλύτερη τις Ιταλία που έχει παίξει τόσο καλά σε αντίθεση με την Ισπανία που ήταν απογοητευτικη παραπάνω από όσο περίμενα..δεν πειράζει ας πάρει κανένα κύπελλο και καμιά άλλη χωρά όλα αυτοί τα μαζεύουν! ήδη αρχίζει και ξεπαστρεύει η Ιταλία τα δήθεν φαβορί.

στις 28/06/2016 20:03
Αναμενομενο να πω?

Πείτε τη γνώμη σας:

Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.