MLS: Αύξηση σε τηλεθέαση, προσέλευση και ψηφιακή αλληλεπίδραση
Το MLS γνωστοποίησε ότι η 30ή regular season κατέγραψε σημαντική αύξηση σε τηλεθέαση, προσέλευση και ψηφιακή αλληλεπίδραση.Συγκεκριμένα, κατά 29% μεγάλωσε η εβδομαδιαία ζωντανή τηλεθέαση σε ετήσια βάση, με τους αγώνες να έχουν κατά μέσο όρο 3.700.000 τηλεθεατές.
Για πρώτη φορά δημοσιεύθηκαν συνδυασμένα στοιχεία πολλαπλών πλατφορμών που καλύπτουν το MLS Season Pass της Apple TV, το FOX Sports, το TSN, το RDS, το Comcast, το DirecTV, το Amazon Prime Video, το TikTok, το EA FC Mobile και διεθνείς συνεργάτες.Παράλληλα, η διοργανώτρια αρχή ανέφερε ότι 11.200.000 φίλαθλοι παρακολούθησαν διά ζώσης τη regular season, με μέσο όρο 21.988 ανά αγώνα, ενώ 19 σύλλογοι προσέλκυσαν περισσότερους από 20.000.
Η συνολική προσέλευση έχει αυξηθεί κατά 12% από το 2022, όπως επίσης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού οι λογαριασμοί πρωταθλημάτων/συλλόγων κατέγραψαν ρεκόρ 13.700.000.000 εμφανίσεων, ήτοι 17% πάνω σε σχέση με πέρυσι.
Παράλληλα, ο Λιονέλ Μέσι βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων φανέλας για τρίτη συνεχόμενη σεζόν και ο Σον Χέουνγκ-Μιν της Λος Άντζελες κατέλαβε τη 2η θέση.
Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Ίρβινγκ Λοσάνο (Σα Ντιέγκο FC), Λουίς Σουάρες (Ίντερ Μαϊάμι) και Μιγκέλ Αλμιρόν (Ατλάντα Γιουνάιτεντ).
Η διοργανώτρια αρχή πρόσθεσε ότι οι Σον και Τόμας Μίλερ βοήθησαν στην αύξηση των εμφανίσεων κατά 182% και των αλληλεπιδράσεων κατά 193% στα κανάλια των MLS, LAFC και Βανκούβερ Γουάιτκαπς.
Περισσότερες ειδήσεις
23/10/2025 22:28
ΑΕΚ: Έχασε ευκαιρία να γράψει ιστορία η ομάδα του Νίκολιτς
23/10/2025 22:00
Νίκολιτς: «Μπορούσαμε να βάλουμε κι άλλα γκολ» (video)
23/10/2025 17:37
Καρεμπέ: «Ο Γιαμάλ είναι το μέλλον του ποδοσφαίρου»
23/10/2025 17:35
Επίσημο: Στη Μπάγερν Μονάχου ο Ντινγουίντι!
Πείτε τη γνώμη σας: