Formula 1: Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Μαξ Φερστάπεν
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής στον επεισοδιακό αγώνα της Σουζούκα και κατέκτησε και μαθηματικά τον τίτλο στην Formula1 μετά την ποινή του Σαρλ Λεκλέρ.Πρωταθλητής στη Formula 1 για δεύτερη σερί σεζόν στη ο Μαξ Φερστάπεν! Ο πιλότος της Red Bull ήταν ο νικητής στο Grand Prix Ιαπωνίας, σ έναν αγώνα που διακόπηκε από τη δυνατή βροχή λίγο μετά την εκκίνηση και ολοκληρώθηκε όταν έληξε το όριο χρόνο.
Προέκυψε αρκετή σύγχυσή μετά το φινάλε καθώς υπήρξε η αίσθηση πως λόγω της μειωμένης διάρκειας του αγώνα (oλοκληρώθηκαν μόνο 28 γύροι), δεν θα δινόταν το σύνολο των βαθμών στους πιλότους. Ωστόσο η απόφαση να δοθεί το 100%, σε συνδυασμό με την ποινή πέντε δευτερολέπτων στον Σαρλ Λεκλέρ που τον έριξε στην 3η θέση, έστεψαν τον Φερστάπεν παγκόσμιο πρωταθλητή για δεύτερη σερί σεζόν.«Είναι τρελό! Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Είναι κάτι που δεν θα φανταζόμουν ποτέ, ειδικά μετά την περσινή σεζόν. Είμαι ευγνώμων σε όλους που συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία. Νομίζω ο πρώτος τίτλος είναι πάντα λίγο πιο συναισθηματικός, αλλά ο δεύτερος είναι ακόμα πιο όμορφος με τη σεζόν που είχαμε», τόνισε μεταξύ άλλων ο Φερστάπεν μετά την 32η νίκη της καριέρας του που τον έστεψε παγκόσμιο πρωταθλητή. Αξιοσημείωτο ότι ο Ολλανδός έγινε ο 11ος πιλότος που κάνει το back-to-back στην Formula 1.
Welcome to the back-to-back world champion club, Max ?#2TheMax pic.twitter.com/WrJY5Qty56
— Formula 1 (@F1) October 9, 2022
Η καταρρακτώδης βροχή στην Σουζούκα μετέτρεψε σε επεισοδιακό τον αγώνα από τον πρώτο κιόλας γύρο, καθώς ο Κάρλος Σάινθ έχασε τον έλεγχο της Ferrari και κατέληξε στις μπαριέρες, ενώ για μηχανικό λόγο εγκατέλειψε και ο Αλεξάντερ Άλμπον.
Η είσοδος γερανού στην πίστα πριν μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας ώστε να οδηγήσει τα μονοθέσια στα πιτ προκάλεσε την έκρηξη των πιλότων και των ομάδων, καθώς εξαιτίας ατού του λάθους είχε χαθεί με τραγικό τρόπο ο Ζιλ Μπιάνκι στην ίδια πίστα στις 5 Οκτωβρίου του 2014, όταν προσέκρουσε σε γερανό.
Μετά από συνεχείς διακοπές λόγω περιορισμένης ορατότητας, ο αγώνας ξεκίνησε δύο ώρες μετά τη διακοπή. Ωστόσο απέμεναν μόλις 45 λεπτά μέχρι το όριο ολοκλήρωσης του αγώνα (11:00 ώρα Ελλάδας), και υπήρχε σενάριο ότι δε θα δίνονταν όλοι οι βαθμοί, αφού δεν υπήρχε χρόνος για να ολοκληρωθεί το 75% των γύρων του αγώνα.
Ο Φερστάπεν δεν απειλήθηκε στον αγώνα και πήρε την πρώτη θέση, ενώ ο ομόσταυλός του στην Red Bul, Σέρχιο Πέρεζ πήρε τη δεύτερη θέση, μετά την ποινή πέντε δευτερολέπτων του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrrari που τον έριξε στην 3η θέση.
Αυτό οδήγησε τον Φερστάπεν να εξασφαλίσει και μαθηματικά τον τίτλο τέσσερις αγώνες πριν ολοκληρωθεί η σεζόν. Αξιοσημείωτο ότι ο Ολλανδός δεν είχε καταλάβει ότι στέφθηκε πρωταθλητής μετά την ολοκλήρωση του αγώνα και του ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια των δηλώσεων.
Ο επικός διάλογος στο δωμάτιο των νικητών:
-«Είσαι ο παγκόσμιος πρωταθλητής
-«Δεν είμαι, δεν είμαι. Είμαι; Είσαι σίγουρος;»
Η στιγμή που του ανακοινώθηκε ότι είνια ο παγκόσμιος πρωταθλητής:
The moment Max found out he was world champ ?#JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/nQD8oVaplD
— Formula 1 (@F1) October 9, 2022
Οι πιλότοι που βαθμολογήθηκαν:
The points scorers at Suzuka ?#JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/ENIVQpvikb
— Formula 1 (@F1) October 9, 2022
Ο πίνακας των πρωταθλητών:
The greats ?#F1 pic.twitter.com/gX006FGpwL
— Formula 1 (@F1) October 9, 2022
Πείτε τη γνώμη σας: