Άρης: «Καθάρισαν» με τα ban οι Θεσσαλονικείς
Ελεύθερος να προχωρήσει σε μεταγραφές φαίνεται πως είναι πλέον ο Άρης.Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Θεσσαλονικείς διευθέτησαν τις υποθέσεις των ban που τους είχε επιβάλει η FIFA τον Μάρτιο και τον Μάιο, και πλέον, ανοίγει ο δρόμος για την προσθήκη παικτών, ενόψει της νέας σεζόν.Συγκεκριμένα, το πρώτο ban αφορούσε οφειλές σε ατζέντη ενός ποδοσφαιριστή, ενώ η δεύτερη απαγόρευση φερόταν να σχετίζεται με δικηγόρο που συνεργάζεται με το μανατζερικό γραφείο του εν λόγω παίκτη.
Πάντως, κύκλοι της ΠΑΕ Άρης ενημέρωσαν ότι τα εν λόγω ζητήματα τακτοποιήθηκαν και το μόνο που απομένει πλέον είναι να διαγραφούν κι από την ιστοσελίδα της FIFA οι σχετικές αναφορές.
Περισσότερες ειδήσεις
26/6/2026 19:39
Συγκινητικό το «αντίο» του Στράζελ στη Μονακό
26/6/2026 17:56
Νίκη Βόλου: Νέα σπουδαία κίνηση με την απόκτηση του Παμλίδη
26/6/2026 17:35
Παρελθόν από τον ΠΑΟΚ ο Σάστρε!
26/6/2026 17:34
Αποδέσμευσε τον Μοτεγιούνας ο Ερυθρός Αστέρας
Πείτε τη γνώμη σας: