Αινιγματικός ο Μοντέρο για το μέλλον του: «Θα δούμε...»
«Ντρίμπλα» έκανε ο Ζαν Μοντέρο σε ερώτηση που δέχθηκε για το μέλλον του, στον απόηχο της κατάκτησης του πρωταθλήματος με τη Βαλένθια.Ο γκαρντ από τον Άγιο Δομίνικο, ο οποίος φέρεται να έχει συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό, ήταν καθοριστικός στη νίκη της ομάδας του επί της Μπαρτσελόνα με 108-84, μιας και πέτυχε 23 πόντους, ενώ μετά το τέλος του αγώνα, ρωτήθηκε σχετικά με το μέλλον του, καθώς οι οπαδοί της Βαλένθια φώναζαν ρυθμικά το όνομά του και του ζητούσαν να παραμείνει στο κλαμπ.Ο ίδιος ωστόσο, δε θέλησε να απαντήσει ευθέως στην ερώτηση και δήλωσε: «Σήμερα θέλουμε να το διασκεδάσουμε και από αύριο θα δούμε το μέλλον. Ευχαριστώ τον Θεό που έχω την ευκαιρία να είμαι εδώ και να παίζω σε έναν τελικό. Όλοι θέλαμε να πετύχουμε να πάρουμε αυτό το πρωτάθλημα, όλοι είχαμε αυτή τη φιλοδοξία. Είχαμε μια ομάδα νικήτρια και όχι μόνο επειδή πήραμε το τρόπαιο. Πάντα ο ένας ήμασταν δίπλα στον άλλο και δουλεύαμε για έναν σκοπό. Αυτός ήταν ο πρώτος μου μεγάλος τίτλος. Θέλω να αγωνίζομαι στο υψηλότερο επίπεδο και να κερδίζω τρόπαια».Από την πλευρά του πάντως, ο ιδιοκτήτης της Βαλένθια, Χουάν Ρόιγκ, επιβεβαίωσε ότι ο Μοντέρο θα αποχωρήσει: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τον Ζαν Μοντέρο. Συμπεριφερόταν πάντα άψογα απέναντι στον σύλλογο και όπου κι αν πάει, θα είναι ευπρόσδεκτος όταν επιστρέψει», τόνισε.
Πείτε τη γνώμη σας: