9
Novibet
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Stoiximan
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Elabet
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Pamestoixima
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Fonbet
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Bet365
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Winmasters
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Betsson
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Novibet
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Stoiximan
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
NetBet
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
N1Casino
Παίξε νόμιμα
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Ειδήσεις

Αγγελόπουλος: «Βαρέλι δίχως τρύπα το μπάσκετ»

Αγγελόπουλος: «Βαρέλι δίχως τρύπα το μπάσκετ»

Συντάκτης: Agones team
Agones team
23/6/2026 22:05
Τα μελλοντικά σχέδια της μπασκετικής ΑΕΚ, η μέχρι τώρα πορεία του στον σύλλογο, αλλά και οι επενδύσεις που έχει κάνει στην Ένωση, βρέθηκαν στο επίκεντρο μεγάλης συνέντευξης που παραχώρησε ο Μάκης Αγγελόπουλος.

Ο πρόεδρος των «κιτρινόμαυρων» μίλησε για όλους και για όλα στο site της Cosmote και τα όσα είπε έχουν αρκετό ενδιαφέρον:

«Ομάδες σαν την ΑΕΚ που βρίσκονται από την άλλη πλευρά του αθέμιτου ανταγωνισμού πρέπει να πληρώνουν περισσότερα. Σύμφωνα με στοιχεία του ΕΣΑΚΕ η ΑΕΚ έχανε περισσότερα απ' όλες τις ομάδες του πρωταθλήματος μαζί. Το ρήμα πληρώνω το έχουμε εμπεδώσει για τα καλά».Για το τι σημαίνει η ΑΕΚ για εκείνον:

«Η ΑΕΚ έχει μπει για τα καλά στο πετσί μας, στη ζωή μας. Έχει κυλήσει πολύ νερό στ' αυλάκι. Πολλή δουλειά, πολλές επενδύσεις εκατομμυρίων. Έχουμε επενδύσει ένα ποσό κοντά στα 25 εκατ. ευρώ.


Παραμένει βαρέλι χωρίς τρύπα το μπάσκετ για τις ομάδες εκτός Ευρωλίγκας. Ο Παναθηναϊκούς έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, έχει γίνει κερδοφόρος, ο Ολυμπιακός υπολείπεται λίγο, χρειάζεται κάποιες οικονομικές ανάσες αλλά είναι κοντά στο break even. Έχουμε ένα οικοσύστημα Ευρωλίγκας που δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Κλειστή λίγκα. Η Ευρωλίγκα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για τα εθνικά πρωταθλήματα. Είχαμε μια πολύ μεγάλη πρόταση από το Eurocup με τα μισά λεφτά του μπάτζετ. Το σκεφτήκαμε και εκεί μου κατέστησαν σαφές πως το τηλεοπτικό συμβόλαιο δεν έχει να κάνει με εμάς, αλλά με Ολυμπιακό-Παναθηναϊκό και πάλι δεν θα παίρναμε έσοδα. Πρέπει το 87-88% των εσόδων να πηγαίνει στους μετόχους. Έχουμε μια εταιρεία που ενδιαφέρεται για τους μετόχους. Γιατί να πάω σε αυτό το τραπέζι να μας δίνουν ψίχουλα. Υπάρχει άνιση μεταχείριση στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη».

Για το αν σκέφτηκε να τα παρατήσει:

«Προσωπικά όχι. Οι χαρές είναι λίγες. Το σημαντικό είναι πως είμαστε η μοναδική ομάδα στην Ελλάδα σε αυτή την εποχή έχει καταφέρει να πάρει τίτλους και να συμμετάσχουμε σε 4 Final Four και να διοργανώσουμε 3. Στα 10 Final Four στη διοργάνωση που συμμετέχουμε ήμασταν παρόντες στα 4. Άρα η πορεία μας είναι εξαιρετική στην Ευρώπη».


Για το τι συνέβη μετά το 2020:

«Το 20 αν ολοκληρωνόταν το πρωτάθλημα κανείς δεν αμφέβαλε ότι θα το κέρδιζε η ΑΕΚ. Η ομάδα πήγαινε τρένο, ο Παναθηναϊκός είχε θέματα. Εμείς πιέζαμε να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα. Άρης και ΠΑΟΚ ήταν χαμηλά στη βαθμολογία κινδύνευαν να πέσουν και βάλαμε πλάτη στο τέλος να μην πέσουν».

Για το τι του άρεσε από τη ΑΕΚ:

«Είναι προφανές ότι η ομάδα δεν τα παράτησε ποτέ. Ήταν αδάμαστη. Πολλές φορές βρέθηκε στα σχοινιά, έκανε φοβερές ανατροπές. Ήταν μια ομάδα που είχε τσαγανό και δεν μπορούσες να τη δαμάσεις. Είδαμε και την άλλη όψη του νομίσματος. Το σενάριο μόνο ένας αρχαίος συγγραφέας που έγραφε τραγωδίες, να χαθεί αυτό το τρόπαιο. Είδαμε στο ΝΒΑ τι έγινε, ανατροπές ακόμα και 29 πόντων. Είδαμε προχτές στη Γερμανία, η Αλμπα έχανε και πήρε το πρωτάθλημα. Οι ανατροπές είναι μέσα στο παιχνίδι. Η ομάδα των ανατροπών να χάσει από ανατροπή, μας πείραξε».


Για το αν χάρηκε την κατάκτηση του πρωταθλήματος:

«Κι εγώ πριν γίνω φανατικος μπασκετικός ήμουν στη Σκεπαστή. Ήμουν κι εγώ ποδοσφαιρικός, όπως η πλειοψηφία. Γνωρίζοντας τον κόσμο και μιλώντας με τους Παλαίμαχους του μπάσκετ, μαθαίνοντας την ιστορία, τι περνούσε η ομάδα, αγάπησα τους ανθρώπους, ήταν πραγματικά αδικημένο. Όταν ανέλαβα τις τύχες αυτού του σωματείου είχα υποσχεθεί 3 πράγματα: την ιστορία μας, τίτλους, γήπεδο για να χτίσει και η ομάδα μπασκετικό κοινό».

Για τη σχέση της ομάδας με τον κόσμο:

«Ήταν μύθος ότι η ΑΕΚ είχε μπασκετικό κοινό. Μπασκετικό κοινό ιστορικά είχε ο Άρης και ο Παναθηναϊκός. Η ΑΕΚ το χτίζει, δεν είχε ούτε σταθερότητα, ούτε γήπεδο. Ο κόσμος που έρχεται στο γήπεδο αυξάνεται. Κρατάω ένα μεγάλο ποσοστό πως όσοι έρχονται πρώτη φορά, μένουν. Χτίζεται κάτι αργά -πιο αργά απ' ότι θα έπρεπε, αλλά σταθερά. Υπήρχαν χρονιές που δεν ήξερα καν τι κατηγορία έπαιζε η ομάδα στο μπάσκετ. Εγώ είμαι ο πρώτος που δεν πρέπει να μιλάω».


Για τα σημεία που μοιάζει με τον Μάριο Ηλιόπουλο:

«Μοιάζουμε στο πάθος για την ΑΕΚ και στο ευ αγωνίζεσθαι. Ο Μάριος έχει πάρει τον δύσκολο δρόμο σε ένα τοξικό περιβάλλον. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε κανένα αθέμιτο μέσο για να πετύχουμε τον στόχο μας. Ο Μάριος είναι πιο εξωστρεφής από μένα».

Πείτε τη γνώμη σας:

Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.

Στοιχηματικές

Novibet
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Stoiximan
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Elabet
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Pamestoixima
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Fonbet
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Bet365
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Winmasters
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Betsson
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Novibet
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Stoiximan
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
NetBet
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
N1Casino
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ