Λέτο: «Φανταστική και η φετινή σεζόν»
Ο Σεμπαστιάν Λέτο παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της Cosmote TV μετά το τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο στο «Απ. Νικολαΐδης».Ο τεχνικός της Κηφισιάς προφανώς ανέφερε ότι το 0-3 «δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε», ενώ έκανε λόγο για μια φανταστική σεζόν.
Φέρ’ την! 🎤
Eurovision Προσφορά* χωρίς κατάθεση με 720 δώρα* με εγγραφή
Eurovision Προσφορά* χωρίς κατάθεση με 720 δώρα* με εγγραφή
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αργεντινός:
«Μετά από το 0-3 δεν είχα πολλά πράγματα που μπορούσα να κάνω. Δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε με τόσα παιδιά που ήρθαν σήμερα να μας δουν εδώ. Δεν είναι κάτι απλό να μένεις στην κατηγορία τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος.
Είμαι πραγματικά περήφανος για όλους τους ποδοσφαιριστές και το σταφ. Είχαμε μια φανταστική σεζόν πέρυσι, αλλά και φέτος. Θέλω να σταθώ ξανά στο επιτελείο μου με Έλληνες ανθρώπους. Κάθε παιχνίδι είναι σημαντικό για εμάς, θα προσπαθήσουμε να μείνουμε όσο πιο ψηλά γίνεται».
Απρόσμενη εξέλιξη με προσφορά* γνωστής στοιχηματικής καθώς τελικά δόθηκε παράταση! ΠΑΙΞΕ ΝΟΜΙΜΑ
Περισσότερες ειδήσεις
28/6/2026 13:39
Παναθηναϊκός: Ο Βοτανικός αρχίζει να αποκτά μορφή! (video)
28/6/2026 13:27
Άρης: Αρνητικός ο Αλφαρέλα για δανεισμό
12/5/2026 20:55
Κηφισιά - Ατρόμητος 0-3: Εξασφάλισε την 9η θέση (video)
Πείτε τη γνώμη σας: