Football League: Αναβλήθηκε όλη η αγωνιστική

Football League: Αναβλήθηκε όλη η αγωνιστική



Την απόφαση να αναβάλει όλη την 6η αγωνιστική της Football League αποφάσισε η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος.

Κανένα παιχνίδι της Football League δεν θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος αποφάσισε να αναβάλει όλη την 6η αγωνιστική μετά τις εισηγήσεις της Αστυνομίας περί κινδύνου στην ομαλή διεξαγωγή των αναμετρήσεων, λόγω των εκδηλώσεων για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Ωστόσο, σε αντίθεση με τη Σούπερ Λιγκ που αποφάσισε η αναβληθείσα 6η αγωνιστική να οριστεί στις 3 Δεκεμβρίου, η αγωνιστική της Football League θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα.




Ομάδα που αφορά: ΜΕΤΑ

Σχολιασμός

11 σχόλια:

στις 13/11/2014 16:18
report epo :p

στις 13/11/2014 17:07
?????????????????????????????????

στις 13/11/2014 18:11
Τέλεια, περισσότερος χρόνος για τον Senior να ξεκουράσει τους παίχτες εν όψη CL.

στις 13/11/2014 18:58
e oxi..! dld oxi ..! Dn tha doume mpalara auto to sk..!pali barcha kai real .. Krima ..! Tragikoi apla :) ..!

στις 13/11/2014 18:58
kai i aek pedes megali fouska tha vgei na to deite..! Megali fouska omos..!

στις 13/11/2014 20:49
Αν παρω απο τις σωστες προβλεψεις που εχεις εδω!!(μολις 29%)....Αρα το μονο σιγουρο ειναι οτι λες ΜΑΛΑΚΙΕΣ........

ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΣΟΥΖΕΙ...

στις 14/11/2014 00:35
red or dead thn malakia prepei na tin exeis kanei episthmh e....

στις 14/11/2014 11:44
nikos Min ginese opados tis propagandas kai si ..! kali i aek .. alla ekei p isoun tha eisai ..! dustuxos

στις 14/11/2014 11:46
oti kai na lene o marinakis exei kai tha exei gia toulaxiston mia 10etia ta protia .. tous logous oloi tous 3eroume .. osfp eimai apla sta leo gt sas fouskonoun ta muala..

στις 14/11/2014 11:47
O alafouzos eides me to pou kounithike dikastirio..! o marinakis exei kanei ta esxi .. TA ESXI OMOS OLOI 3eroume 3analeo..! kai ..! ??? esi pes m ..!

στις 14/11/2014 19:53
Μην βιαζεσαι ηδη ο χοντρουλης ξεφουσκωνει .....Θα σε δω σε ενα χρονο ...Τι θα κανει ο Μαρινακης και τι ο Μελισσανιδης...ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΣΟΥΖΕΙ...

Πείτε τη γνώμη σας:

Για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση απαιτείται εγγραφή.